Nadawcy publiczni wskaźniki oglądalności wśród ogółu widzów i młodych 16-24 lata Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Belgia, Holandia,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polska Centrala Firm Symulacyjnych CENSYM
Advertisements

Polska w strefie Schengen
NATO.
Katarzyna Michalska kl.V a
Sposób finansowania nadawców publicznych DEBECHPTFRNLAUTITIEESUKSWEDKNOFIPLCRCRO Reklamy Sponsorzy Środki publiczne
Program MŁODZIEŻ Akcje Programu.
Biura Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (BUWiWM)‏
Wsparcie rolnictwa ekologicznego w krajach UE
POLSKA PREZYDENCJA W RADZIE UNII EUROPEJSKIEJ na matematyce
Łączna długość pielgrzymkowych dróg Jana Pawła II wynosi ok
Uporządkuj państwa od 1 do 16.
UE w skrócie.
UNIA EUROPEJSKA Opracowała: Dorota Mysza.
Unia Europejska.
Debata Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Cieszacinie Wielkim
Organizacja Traktatu Północnoatlantyckiego
Ekonomika ochrony zdrowia (I)
Unia Europejska Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Autorzy: Sebastian Piątkowski i Eryk Pawełczyk Gimnazjum nr 4 im.
PODATEK VAT W ROLNICTWIE
Unia Europejska Wykonało: ETI IV rok.
Dane na Senat r. prof. dr hab. Kazimierz Przyszczypkowski.
Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk Stare i nowe hipotezy o legitymizacji i zaufaniu : Analizy wstępne (tabele do prezentacji) Andrzej.
V Gminny Konkurs Wiedzy o Unii Europejskiej Jasionka, 9 maja 2014 r.
Radio Track ■ standard rynkowy ■ zarządzanie badaniem: KBR ■ realizacja Millward Brown.
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
1© GfK 2016 | Reasons for trying to look good and time spent on personal grooming Polaków dbałość o dobry wygląd styczeń 2016.
Bezrobocie. Stan, w którym osoba zdolna do pracy i gotowa do jej podjęcia, mimo aktywnych poszukiwań pozostaje bez zatrudnienia.
Wydatki na ochronę zdrowia
Regulamin I faza – rozgrywki grupowe (20 – 22 września). 16 drużyn w czterech grupach.  Grupa A (mecze w Odense): Belgia, Białoruś, Dania, Włochy  Grupa.
1 POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA 2 Wybrane wskaźniki społeczno - gospodarcze Izraela Źródło: Central Bureau of Statistics Israel Wskaźnik Ludność.
MONIITOR PLURALIZMU MEDIÓW DR HAB. BEATA KLIMKIEWICZ INSTYTUT DZIENNIKARSTWA, MEDIÓW I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, KRAKÓW.
Erasmus Day 2015 Katarzyna Jezierska. ERASMUS+ Program Erasmus+ oferuje wsparcie finansowe dla instytucji i organizacji działających w obszarze edukacji.
Historia pewnego domu Ćwiczenie 1 - QUIZ Polscy Sprawiedliwi – Przywracanie pamięci.
Uwarunkowania społeczno- kulturowe Segmentacja eurorynku Eurokonsument A.M. Zarzycka.
PROGRAM RZĄDOWY RODZINA 500+ Ustawa z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz. U. z 2016 r. poz. 195 ) KOORDYNACJA ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH.
POLSKA - SKANDYNAWIA WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA Departament Promocji i Współpracy Dwustronnej.
Otoczenie przedsiębiorstw działających na rynku UE A.M. Zarzycka.
Quiz dotyczący Unii Europejskiej. Czyja to Flaga? -Niemiec -Austrii -Polski.
Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_05_ Europa Autor: Mgr.Beata Tomanek Předmět: Vlastivěda Třída: 5.třída Šablona projektu: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
ANALIZA PODRÓŻY DZIENNIKARSKICH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZAGRANICZNE PRZEDSTAWICIELSTWA POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ W LATACH 2007 I 2008 (analiza przeprowadzona.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
NATO Organizacja Traktatu Północnoatlantyckiego
Unia Europejska. Kraje członkowskie: AUSTRIA STOLICA: Wiedeń JĘZYK URZĘDOWY: niemiecki W Unii Europejskiej od: 1 stycznia 1995.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich a rozwój regionów wiejskich Janusz Rowiński Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej.
Hello! Herzlich willkommen! Bonjour! Witamy w Gimnazjum nr 3!
Otoczenie przedsiębiorstw działających na rynku UE A.M. Zarzycka.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
 Coraz mniej Polaków pali papierosy, ale to i tak grubo ponad jedna czwarta narodu. Palaczy policzyła Komisja Europejska.  W zeszłym roku papierosy.
Informacja o wykonaniu budżetu powiatu kluczborskiego za 2013 rok.
Euromarketing dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego
STRUKTURA GEOGRAFICZNA POLSKA I JEJ SĄSIEDZI Wyk. xxx Ekonomia 3, grupa 4.
Jan Kania Modele kolportażu w Europie
międzynarodowy ruch wychowawczy
Administracja Programu Erasmus: mgr Joanna Siwiec, pokój 010C,
PROJEKT INTERNATIONAL VILLAGE
Ewaluacja programu Study Tours to Poland dla studentów
Krajowy Związek Plantatorów Buraka Cukrowego
TIMSS (TRENDS IN INTERNATIONAL MATHEMATICS AND SCIENCE STUDY) MIĘDZYNARODOWE BADANIE WYNIKÓW NAUCZANIA MATEMATYKI I NAUK PRZYRODNICZYCH 1 1.
ASYSTENTURA COMENIUSA
Realizacja koncepcji zielonego wzrostu w krajach OECD
Dzień Języków Obcych w ZSP 15
Pawlicz, A. , Tokarz-Kocik, A. , Wolna-Samulak, A
11 grudnia 2017.
Finansowanie ekspansji zagranicznej i eksportu w krajach Trójmorza
Gaz Europa Środkowa - hipotezy
Plan działania Polskiej Organizacji Turystycznej na 2018 rok - cele, zadania, priorytety Jacek Janowski Dyrektor Departamentu Produktu Turystycznego i.
Administracja Programu Erasmus: mgr Joanna Siwiec, pokój 010C,
Jan Kania Modele kolportażu w Europie
Zapis prezentacji:

Nadawcy publiczni wskaźniki oglądalności wśród ogółu widzów i młodych lata Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Belgia, Holandia, Szwecja, Polska, Czechy dane EBU za 2013 rok

Spis treści: 1.Metodologia pomiaru 2.Oglądalność tv publicznej wśród ogółu i grupy młodych lata 3.Udziały głównych stacji publicznych 4.Oglądalność przesunięta w czasie -TSV

KRAJ/ ORGANIZACJA DOSTAWCA DANYCH populacja (w mln) ZASIĘG TYGODNIOWY definicja GRUPY CELOWE definicja liczba osób gosp. dom.wszyscydzieci ‘young adults’ Wielka Brytania BBCKantar Media57,127,415 min+ ciągły NiemcyARDGfK71,2336,2315 min+ ciągły NiemcyZDFGfK17,7536,2415 min+ ciągły Francja France Télévisions Médiamétrie59,2327,1615 min+ nieciągły WłochyRAINielsen57,2025, HiszpaniaRTVEKantar Media4417,031 min DaniaDRKantar Media5,392,5815 min+ ciągły Belgia Flam.VRTGfK5,942,4715 min+ ciągły Belgia Fr.RTBFGfk4,351,4515 min+ nieciągły HolandiaNPOGfK/Nielsen15,417,5715 min+ ciągły SzwecjaSVTNielsen9,204,8015 min+ ciągły CzechyCT Nielsen/ Mediaresearch 9,814,3315 min+ ciągły PolskaTVPNielsen35,71415 min+ ciągły Metodologia

2. Oglądalność TV publicznej (4+) KRAJ/ ORGANIZACJA wszyscy widzowie – definicja liczba uwzględnionych kanałów ATV czas oglądania (min.) śr. udziały (%) śr.widownia (‘000) śr. zasięg tygodniowy 15 minutowy (‘000) śr. zasięg tygodniowy 15 minutowy (%) Wielka Brytania BBC ,1% ,8% NiemcyARD+ZDF ,7% ,2% Francja France Télévisions ,6% ,7% WłochyRAI ,6%4 059n.a. HiszpaniaRTVE ,7% *85,1%* DaniaDR ,2% ,4% Belgia Flam. VRT ,4% ,3% Belgia Fr.RTBF ,1% ,5% HolandiaNPO ,0% ,5% SzwecjaSVT ,3% ,4% CzechyCT ,3% ,0% PolskaTVP ,3% ,5% *Hiszpania – zasięg 1 min.

2. Oglądalność TV publicznej (4+) *nowy panel BARB od 2010 r.; dane do 2011 obejmują stacje: BBC One, BBC Two, BBC Three, BBC Four, BBC HD, BBC News, BBC Parliament, od 2011 r. także CBBC, Cbeebies, Red Button.

2. Oglądalność TV publicznej (4+)

*Szwajcaria – zmiana metody pomiaru, dane z 2013 r. nie powinny być porównywane z ubiegłymi latami

2. Oglądalność TV publicznej (4+) *Portugalia – od marca 2012 r. pomiar prowadzi GfK.

2. Oglądalność TV publicznej (4+)

2. Oglądalność TV publicznej (young adults) KRAJ/ ORGANIZACJA young adults liczba uwzględnionych kanałów ATV czas oglądania (min.) śr. udziały (%) śr.widownia (‘000) śr. zasięg tygodniowy 15 minutowy (‘000) śr. zasięg tygodniowy 15 minutowy (%) Wielka Brytania BBC ,0% ,4% NiemcyARD+ZDF ,2% ,9% Francja France Télévisions ,5% ,1% WłochyRAI ,5%148n.a. HiszpaniaRTVE ,5% *71,4%* DaniaDR ,0%725149,9% Belgia Flam. VRT ,2% ,4% Belgia Fr.RTBF ,4%630853,6% HolandiaNPO ,9% ,8% SzwecjaSVT ,2% ,3% CzechyCT ,6% ,0% PolskaTVP ,9% ,9% *Hiszpania – zasięg 1 min.

2. Oglądalność TV publicznej (young adults)

*Hiszpania – zasięg 1 min.

3. Udziały (%) 1. i 2. programu (2013)

4. Time-Shifted Viewing (TSV) VOSDAL (viewing on same day as live) – oglądanie tego samego dnia, co oryginalna emisja, ale nie w czasie emisji TSV (time-shifted viewing) – oglądanie przesunięte w czasie (np. do maksymalnie siedmiu dni po emisji) Consolidated viewing – oglądanie na żywo (live) + oglądanie tego samego dnia (VOSDAL) + oglądanie przesunięte w czasie (o kilka lub jeden dzień)

4. TSV – wszystkie gosp. dom. KRAJwszyscy young adults definicja pomiaru (consolidated viewing) Wszyscy 4 +Young adults LIVE (%) VOSDAL (%) TSV (%) np. do 7 dni po emisji LIVE (%) VOSDAL (%) TSV (%) np. do 7 dni po emisji Wielka Brytania Live + VOSDAL + 7 days88,7%5,4%5,9%86,3%6,6%7,2% Niemcy Live + VOSDAL + 3 days 99,0%0,6%0,4%98,8%0,9%0,3% Francja Live + VOSDAL + 7 days97,9%0,9%1,2%98,3%0,9%0,8% Włochy Live + VOSDAL + 7 days99,2%0,4% 98,7%0,6% Hiszpania Live + VOSDAL99,7%0,3%x99,6%0,4%x Dania Live + VOSDAL + 7 days97,7%1,1%1,2%98,8%0,7%0,5% Belgia Flam Live + VOSDAL + 6 days 93,7%3,2%3,1%91,6%3,9%4,5% Belgia Fr Live + VOSDAL + 6 days 95,6%2,3%2,1%95,2%2,4% Holandia Live + VOSDAL + 6 days 95,5%2,0%2,6%95,8%1,8%2,4% Szwecja Live + VOSDAL + 7 days97,0%0,0%3,0%97,0%0,0%3,0% Czechy Live + VOSDAL + 7 days99,3%0,4%0,7%100,0%0,0% W 2013 pomiaru TSV nie prowadzono w Polsce, Rosji, Serbii, Słowacji, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Estonii, Gruzji, Mołdawii, na Cyprze, Węgrzech, Litwie i Łotwie.

4. TSV – gosp. dom. z PVR KRAJwszyscy young adults definicja pomiaru (consolidated viewing) Wszyscy 4+Young adults LIVE (%) VOSDAL (%) TSV (%) np. do 7 dni po emisji LIVE (%) VOSDAL (%) TSV (%) np. do 7 dni po emisji Wielka Brytania Live + VOSDAL + 7 days83,6%7,9%8,5%81,6%8,9%9,5% Niemcy Live + VOSDAL + 3 days 97,3%1,5%1,1%95,8%3,2%1,1% Francja Live + VOSDAL + 7 days n.a. Włochy Live + VOSDAL + 7 days Hiszpania Live + VOSDAL Dania Live + VOSDAL + 7 days95,4%2,2%2,4%98,1%1,0%0,9% Belgia Flam Live + VOSDAL + 6 days 93,0%3,6%3,4%91,5%4,9%3,6% Belgia Fr Live +VOSDAL+ 6 days n.a. Holandia Live + VOSDAL + 6 days 94,0%2,7%3,3%94,5%2,5%3,0% Szwecja Live + VOSDAL + 7 days n.a. Czechy Live + VOSDAL + 7 days