Budynek przedszkola publicznego w Gołkowicach Koncepcja programowo-przestrzenna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
Advertisements

Lokalizacja z przyszłością Tarnów – 30 km Kraków – 110 km Rzeszów – 50 km Medyka – 150 km Jasło – 40 km, Krosno – 60 km, Barwinek – 90 km Kielce – 150.
BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. KALINOWEJ I AZALIOWEJ W GDAŃSKU
Oferta dostępna również na stronie Punkt handlowy: Opole ul
WIELOFUNKCYJNY ZESPÓŁ HAL SPORTOWYCH - KRYTE LODOWISKO ORAZ HALA SZERMIERKI AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM. BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE.
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
TERMOMODERNIZACJA Termomodernizacja budynków Państwowej Straży Pożarnej z powiatów chrzanowskiego, bocheńskiego i olkuskiego.
Wydział Inwestycji i Rozwoju Starostwo Powiatowe w Węgrowie tel. (25) Przebudowa, rozbudowa z nadbudową budynku Liceum Ogólnokształcącego im.
Strona 1 Zespół budynków mieszkalnych w zabudowie bliźniaczej w Katowicach przy ul. Stabika i Bukszpanowej Oferta dla klienta indywidualnego: Zespół 8.
Strona 1 Osiedle mieszkaniowe budynków jednorodzinnych „Leśne Zacisze” w zabudowie szeregowej, bliźniaczej i wolnostojącej w Łaziskach Górnych Oferta dla.
Strona 1 Zespół domów w zabudowie bliźniaczej lub szeregowej na ul. Miłej w Mikołowie Oferta dla klienta indywidualnego: Osiedle 28 domów w zabudowie bliźniaczej.
Remont Szkoły Podstawowej Nr 2 wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Plan Czym się zajmiemy: 1.Bilans przepływów międzygałęziowych 2.Model Leontiefa.
Nauczanie na odległość Dr inż. Marlena Plebańska.
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW UMÓW. Inter – Group sp.k. sp. z.o.o. jest właścicielem nieruchomości, składającej się z działki gruntu zabudowanej budynkiem biurowym,
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Realizacja projektu: „Wykorzystanie drewna przez mieszkańców średniowiecznego Głogowa” autor zy : Uczniowie klasy III b.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Nazwa projektodawcy: Powiat Szczecinecki „Rozbudowa i modernizacja Centrum Rehabilitacji Chorych na Stwardnienie Rozsiane – nowa powierzchnia – nowe możliwości”
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
KONKURS NA OPRACOWANIE PROJEKTU URBANISTYCZNEGO ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW "WOLNYCH TORÓW" W POZNANIU – ETAP II.
Przeznaczenie: -funkcje sportowe i widowiskowe z zapleczem (m.in. szatnie, kasy, magazyny sprzętu sportowego, sale konferencyjne, centrum odnowy biologicznej,
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Oznaczenia graficzne części składowych budynku ( budowli )
31 maja Piotrkowska 65 Powierzchnia lokalu: 182,21 m2 Ilość pomieszczeń: 14 Położenie: II piętro - front Urządzenia techniczne: inst. elektryczna.
Założenia dla poddziałania Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
TurboCAD Zintegrowany system komputerowego wspomagania projektowania
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa nr 192 Przedszkole Miejskie nr 21 ul. Krzemieniecka 24 A Łódź tel./fax: DYREKTOR.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
W województwie zachodniopomorskim nie mniej niż 13% tys. osób to osoby niepełnosprawne. Obecnie region cechuje się najniższym w Polsce poziomem zatrudnienia.
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
Algorytmy Informatyka Zakres rozszerzony
WYKŁAD 6 Regionalizacja 1. Regionalizm a regionalizacja 2 Proces wyodrębniania regionów nazywany jest regionalizacją, w odróżnieniu od regionalizmu, który.
Działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” TARGOWISKA STAŁE Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europejski.
Jak to z przedszkolami w Piastowie bywało Od Skorupki do Godebskiego.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
ZESPOLE SZKÓŁ W LUBOWIDZU PROCEDURY EWAKUACJI W. Osoba która pierwsza zauważyła pożar lub zagrożenie powinna natychmiast powiadomić: najbliższe otoczenie.
Informacja na temat projektu informatycznego „Centralizacja przetwarzania danych” V Krajowa Konferencja System Informacji Przestrzennej w Lasach Państwowych.
Od recesji do koniunktury.. Podstawowe pojęcia. Recesja – zjawisko makroekonomiczne polegające na znacznym zahamowaniu tempa wzrostu gospodarczego, skutkujące.
Remonty i inwestycje w poznańskich placówkach oświatowych rok 2009.
Projekty domów jednorodzinnychProjekty domów jednorodzinnych – sprawdzone opcje i propozycje w wersji tradycyjnej Budując dom dla swoich najbliższych musimy.
Załącznik nr 9 do SIWZ Nazwa i adres firmy: ………………………………………….………….
oświatowych na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
Co to jest odporność ogniowa ?
Węzeł higieniczno-sanitarny w hotelu
„POROZMAWIAJMY O …………”
HAMULCE BĘBNOWE.
Przeniesienie Przedszkola Publicznego do skrzydła budynku Zespołu Szkół to kluczowa inwestycja przyszłego roku. Obiekt zostanie adaptowany w wysokich standardach,
Zaprojektowanie i wykonanie budynku magazynowego dla pieca CBF
Lokalizacja Dogodna lokalizacja Warszawa - Białołęka
POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER MIĘDZYRZEC PODL.
1 Rachunkowość zarządcza.
Detale I’2015 dr inż. arch. Bogdan Siedlecki - Politechnika Krakowska Wydział Architektury, Instytut Projektowania Budowlanego, Zakład Technik Budowlanych.
Rataje-Park II Koncepcja zagospodarowania obszaru pomiędzy
Wykonali: Patryk Plutowski Paweł Huzarek
Inwestycje OZE w projektach gminnych
Ekologiczna Dziesiątka
Nieruchomość do sprzedania
Studium przypadku Kontaminacja wewnątrz karetek, pojazdów szpitalnych, wózków do przewozu pacjentów i innego sprzętu Testy przeprowadzone przez Walijskie.
DOM MOICH MARZEŃ NATALIA NAWRAT.
Inwestycje OZE w projektach gminnych
Kąty w wielościanach.
ul. Grzybowska Warszawa
Nieruchomość przemysłowa w Dąbrowie Górniczej 10,34 ha
Przegroda budowlana a podatek od nieruchomości
Żłobek w nowej wsi lęborskiej
TECHNOLOGIA ROBÓT BUDOWLANYCH
TECHNOLOGIA ROBÓT BUDOWLANYCH
Zapis prezentacji:

Budynek przedszkola publicznego w Gołkowicach Koncepcja programowo-przestrzenna

KONCEPCJA - WERSJA NR 1 FORMA I FUNKCJA OBIEKTU. Projektuje się budynek jednokondygnacyjny na rzucie litery „L”. Częściowo budynek jest przekryty dachem płaskim, częściowo dachem skośnym. Usytuowany jest w centralnej części działki. Od północy i zachodu zaprojektowano parkingi oraz plac manewrowy. Działka w południowo-wschodniej części przeznaczona jest na place zabaw i miejsce rekreacyjne. Wejście główne do budynku zaprojektowano od strony północno-zachodniej w centralnej części budynku. Wewnątrz zaprojektowano: 8 sal przedszkolnych z łazienkami oraz pomieszczeniami magazynowymi na leżaki. 4 zespoły przedszkolne znajdują się we wschodnim skrzydle, 4 w południowym. Dodatkowo we wschodnim skrzydle zaprojektowano pełną kuchnię z zapleczem oraz pomieszczenia techniczne. W skrzydle południowym zaprojektowano pomieszczenia administracyjne oraz salę do ćwiczeń. W części centralnej znajduje się przestronny wejściowy hol na planie koła, szatnie dla dzieci i personelu, pomieszczenia sanitarne oraz dodatkowe. BILANS POWIERZCHNI Powierzchnia zabudowy:1 988,62 m 2 Powierzchnia użytkowa:1 785,75 m 2

KONCEPCJA - WERSJA NR 1 ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO - MATERIAŁOWE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW BUDYNKU: Budynek projektuje się w technologii tradycyjnej: Ławy i ściany fundamentowe: żelbetowe; Ściany zewnętrzne, nośne: murowane z pustaków ceramicznych poryzowanych lub gazobetonowych z termoizolacją ze styropianu Ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych poryzowanych, od wewnątrz ściany tynkowane ( tynki cement.-wapienne kat.III). Wieńce, słupy, belki, nadproża: żelbetowe; Schody, pochylnie, taras: schody zewnętrzne i pochylnie betonowe na gruncie wykończone gresem, tarasy betonowe na gruncie wykończone deską tarasową; Stropy: projektuje się płyty stropowe gęstożebrowe; Stropodach: stropodach pełny ze spadkiem 5% ; Dach: nad salami przedszkolnymi zaprojektowano dach jednospadowy o kątach nachylenia połaci dachowych 15 o, konstrukcja drewniana, pokrycie z dachówki bitumicznej.

KONCEPCJA - WERSJA NR 1 Zagospodarowanie terenu

KONCEPCJA - WERSJA NR 1 Rzut przedszkola

KONCEPCJA - WERSJA NR 1 Elewacje północna zachodnia

KONCEPCJA - WERSJA NR 1 Elewacje południowa wschodnia

KONCEPCJA - WERSJA NR 1 Wizualizacje

KONCEPCJA - WERSJA NR 2 FORMA I FUNKCJA OBIEKTU. Projektuje się budynek jednokondygnacyjny na rzucie litery „L”. Częściowo budynek jest przekryty dachem płaskim, częściowo dachem skośnym. Usytuowany jest w zachodniej części działki. Od północy zaprojektowano parkingi oraz plac manewrowy. Działka w południow-wschodniej części przeznaczona jest na place zabaw i miejsce rekreacyjne. Wejście główne do budynku zaprojektowano od strony północno-zachodniej w centralnej części budynku. Wewnątrz zaprojektowano: 8 sal przedszkolnych z łazienkami oraz pomieszczeniami magazynowymi na leżaki. 4 zespoły przedszkolne znajdują się we wschodnim skrzydle, 4 w południowym. Dodatkowo we wschodnim skrzydle zaprojektowano pełną kuchnię z zapleczem i jadalnią oraz pomieszczenia techniczne. W skrzydle południowym zaprojektowano pomieszczenia administracyjne oraz salę do ćwiczeń. W części centralnej znajduje się przestronny wejściowy hol, szatnie dla dzieci i personelu, pomieszczenia sanitarne oraz dodatkowe. BILANS POWIERZCHNI Powierzchnia zabudowy:2 189,43 m 2 Powierzchnia użytkowa:1 945,36 m 2

KONCEPCJA - WERSJA NR 2 ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO - MATERIAŁOWE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW BUDYNKU: Budynek projektuje się w technologii tradycyjnej: Ławy i ściany fundamentowe: żelbetowe; Ściany zewnętrzne, nośne: murowane z pustaków ceramicznych poryzowanych lub gazobetonowych z termoizolacją ze styropianu Ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych poryzowanych, od wewnątrz ściany tynkowane ( tynki cement.-wapienne kat.III). Wieńce, słupy, belki, nadproża: żelbetowe; Schody, pochylnie, taras: schody zewnętrzne i pochylnie betonowe na gruncie wykończone gresem, tarasy betonowe na gruncie wykończone deską tarasową; Stropy: projektuje się płyty stropowe gęstożebrowe; Stropodach: stropodach pełny ze spadkiem 5% ; Dach: nad salami przedszkolnymi zaprojektowano dach jednospadowy o kątach nachylenia połaci dachowych 15 o, konstrukcja drewniana, pokrycie z dachówki bitumicznej.

KONCEPCJA - WERSJA NR 2 Zagospodarowanie terenu

KONCEPCJA - WERSJA NR 2 Rzut przedszkola

KONCEPCJA - WERSJA NR 2 Elewacje północna zachodnia

KONCEPCJA - WERSJA NR 2 Elewacje południowa wschodnia

KONCEPCJA - WERSJA NR 2 Wizualizacje

KONCEPCJA - WERSJA NR 3 FORMA I FUNKCJA OBIEKTU. Projektuje się budynek jednokondygnacyjny na rzucie litery „C”. Budynek jest przekryty dachem płaskim. Usytuowany jest w centralnej części działki. Od północy i zachodu zaprojektowano parkingi oraz plac manewrowy. Działka w południow-wschodniej części przeznaczona jest na place zabaw i miejsce rekreacyjne. Wejście główne do budynku zaprojektowano od strony północnej poprzez hol wejściowy z którego dostępna jest szatnia dla dzieci, personelu oraz ogólnodostępna toaleta. Wewnątrz zaprojektowano: 8 sal przedszkolnych z łazienkami oraz pomieszczeniami magazynowymi na leżaki. 4 zespoły przedszkolne znajdują się we wschodnim skrzydle, 4 w południowym. Dodatkowo we wschodnim skrzydle zaprojektowano część administracyjną oraz salę do gimnastyki. W części centralnej zaprojektowano pełną kuchnię z zapleczem, pomieszczenia techniczne, sanitarne oraz dodatkowe. BILANS POWIERZCHNI Powierzchnia zabudowy:1 967,21 m 2 Powierzchnia użytkowa:1 741,90 m 2

KONCEPCJA - WERSJA NR 3 ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO - MATERIAŁOWE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW BUDYNKU: Budynek projektuje się w technologii tradycyjnej: Ławy i ściany fundamentowe: żelbetowe; Ściany zewnętrzne, nośne: murowane z pustaków ceramicznych poryzowanych lub gazobetonowych z termoizolacją ze styropianu Ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych poryzowanych, od wewnątrz ściany tynkowane ( tynki cement.-wapienne kat.III). Wieńce, słupy, belki, nadproża: żelbetowe; Schody, pochylnie, taras: schody zewnętrzne i pochylnie betonowe na gruncie wykończone gresem, tarasy betonowe na gruncie wykończone deską tarasową; Stropy: projektuje się płyty stropowe gęstożebrowe; Stropodach: stropodach pełny ze spadkiem 5% ; Dach: nad salami przedszkolnymi zaprojektowano dach jednospadowy o kątach nachylenia połaci dachowych 15 o, konstrukcja drewniana, pokrycie z dachówki bitumicznej.

KONCEPCJA - WERSJA NR 3 Zagospodarowanie terenu

KONCEPCJA - WERSJA NR 3 Rzut przedszkola

KONCEPCJA - WERSJA NR 3 Elewacje północna zachodnia

KONCEPCJA - WERSJA NR 3 Elewacje południowa wschodnia

KONCEPCJA - WERSJA NR 3 Wizualizacje

Dziękujemy za uwagę