Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Alina Witkowska, Hanna Ojcewicz GRUDZIEŃ 2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Współpraca IV LO ze Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym w Dorohusku.
Advertisements

Warsztaty psychologiczne
Federacja Stowarzyszeń „Amazonki”
„Tu, gdzie nasz dom…” Zespół Szkół nr 6 - Żory „Ślady przeszłości”
Rok szkolny 2009 / 2010 PEDAGOG SZKOLNY BOŻENA BOGOJŁO PSYCHOLOG EWA BOGUSZ - DURCZAK.
Konferencja dla Dyrektorów - Bydgoszcz 29. marca 2012r.
mgr Ewa Jagodzińska -SPZ Lublin 2004
Program wychowawczy Gimnazjum na rok szkolny 2011/2012 UCZĘ SIĘ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SIEBIE I NNNYCH Rozwój ucznia INTELEKTUALNYPSYCHICZNYSPOŁECZNYFIZYCZNY.
Pojęcie integracji Bariery architektoniczne Nauczyciele w integracji
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
Uzależnienia a rozwój dziecka
Rok szkolny 2003/2004: - liczba szkół liczba szkół liczba uczniów liczba uczniów liczba wolontariuszy liczba wolontariuszy.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 WE WROCŁAWIU
Zespół wokalno – instrumentalny PŁOMYKI
KU SAMODZIELNOŚCI – PRACA SYSTEMOWA Z RODZINĄ ZAGROŻONĄ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM SPOTKANIE INTEGRACYJNE W RADWANOWICACH r. NIEPEŁNOSPRAWNI.
Wolontariat w Placówce Wielofunkcyjnej „Nasz Dom” Rumia
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
K L E S Z C SZ CZ ZESPÓŁ MUZYCZNY KLESZCZE.
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Problemy wychowawcze szkoły
SYLWETKA LIDERA.
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
Szkoła Współpracy.
Współpraca w naszej szkole
„ Człowiek potrzebuje człowieka, żeby być człowiekiem ” (J.R.Bacher)
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Zdaniem nauczycieli: Ponieważ podstawa programowa jasno definiuje nasze priorytety: „W procesie kształcenia ogólnego szkoła podstawowa kształtuje u uczniów.
Co może zrobić szkoła, a co powinni zrobić wcześniej rodzice ?
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Efektywność uczenia się dziecka zależy m.in. od następujących czynników:
Projekt działania lokalnego koordynowany przez wolontariuszy z Gimnazjum w Starym Kurowie.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
KLESZCZE ZESPÓŁ MUZYCZNY. Zespół instrumentalno- wokalny KLESZCZE istnieje od 2009 roku. W skład zespołu wchodzą uczniowie szkoły podstawowej. Cele zajęć:
„Dzielimy się doświadczeniami”
W skład Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. Marii Grzegorzewskiej w Przemyślu wchodzi Internat mieszczący się w budynku przy ulicy Basztowej.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
Warszawa, 26 sierpnia 2015 r.. Cel badania jakościowego SALA – katalog rozwiązań przestrzennych sali lekcyjnej w nauczaniu wczesnoszkolnym jest efektem.
ROK SZKOLNY 2014/ a A. Wcisło A. Nowicka. Cele główne: Integracja dzieci, nauczycieli, rodziców Kształtowanie umiejętności bycia dobrym uczniem.
Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Swobodna 73a, Wrocław, tel: ; fax:
Wrocław Światową Stolicą Książki 2016 Projekt działań bibliotek szkolnych Wrocławia wspierający rozwój czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży grudzień.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały Hanna Ojcewicz i Alina Witkowska MAJ 2014.
II Autorzy i realizatorzy: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
III ZESPÓŁ EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNY „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
III ZESPÓŁ EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNY „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska Maj 2012.
W SIECI Warsztaty W SIECI zrealizowane w III Zespole Edukacyjno-Terapeutycznym „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie.
Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła z pomysłem na kulturę SP 255 Warszawa.
EDUKACJA SEKSUALNA DLACZEGO WYRAZIĆ ZGODĘ NA UDZIAŁ DZIECKA W ZAJĘCIACH Z WYCHOWANIA DO ŻYCIA W RODZINIE Izabela Topińska.
Wigilia-zajęcia otwarte z udziałem rodziców
J EDEN ŚWIAT WIELKANOCNE EKOJAJKO Zajęcia warsztatowe w III zespole edukacyjno--terapeutycznym „C” gimnazjum.
III Zespół Edukacyjno-Terapeutyczny „C” SOSW w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz Alina Witkowska 1.
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
IV Autorzy i realizatorzy: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
O Ś RODEK INTERWENCJI Kryzysowej Ul. Mickiewicza 31 Sucha beskidzka.
„KAŻDY MOŻE BYĆ ARTYSTĄ - MAŁE ORIGAMI” Opracowała: mgr Marta Gozdek
Wejrowò, 21 czerwińca 2017 r..
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
RODZINNE RELACJE MIĘDZYPOKOLENIOWE W OBIEKTYWIE
PIŁKARSKIE PRZEDSZKOLE MOTORU LUBLIN
Co nowego w klasie drugiej?
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Zapis prezentacji:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Alina Witkowska, Hanna Ojcewicz GRUDZIEŃ 2012

Z AJĘCIA WARSZTATOWE PROGRAMU „ JEDEN ŚWIAT ” ZREALIZOWANE W III ZET „ C ” 2

CELE ZREALIZOWANYCH ZAJĘĆ: Podtrzymywanie tradycji bożonarodzeniowych Wzmacnianie więzi z rodziną i klasą poprzez wspólne przeżywanie i przygotowywanie uroczystości Integrowanie środowiska rodzinnego i szkolnego Wyzwalanie poczucia odpowiedzialności za całokształt spotkania Prezentacja zdolności i umiejętności uczniów Wzmocnienie więzi międzypokoleniowej Rozbudzanie zainteresowań 3

FOTORELACJA 4

N ASZ DOM, NASZE TRADYCJE … ROZMOWY KIEROWANE PODCZAS MISTRZOWSKICH ZDOBIEŃ PIERNIKOWYCH DOMKÓW 5

6

7

8

9

G ALERIA PRAC 10

11

12

13

14