Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Zadania planowane do realizacji na terenie Rad Osiedli w latach (realizacja uzależniona od wysokości środków przyznanych z budżetu Miasta) Finansowane.
autor: mgr inż. Jacek Thiem
Obwodnica Ełku jako ważny element
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
Modernizacja ul. Kawęczyńskiej na odcinku
INTERAKTYWNA PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
KONCEPCJA USPOKOJENIA RUCHU DLA OSIEDLA GRZYBOWEGO Robert Urbański Kierownik Zespołu Studiów Transportowych Suchy Las, 18 kwiecień 2013.
RZESZÓW - 8 LISTOPADA 2012 R.. Wybrane zrealizowane inwestycje: remont ul. Mieszka I od ul. Kustronia do al. Niepodległości; wykonanie połączenia ul.
Renowacja Cmentarza Powstańców Warszawy. Cmentarz Powstańców Warszawy Jest to największy cmentarz wojenny Warszawy. Spoczywa tam 104 tys. ofiar okupacji,
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
inwestycyjnych i remontowych
BENEFICJENT: POWIAT BIŁGORAJSKI
Renowacja Cmentarza Powstańców Warszawy. Cmentarz Powstańców Warszawy Jest to największy cmentarz wojenny Warszawy. Spoczywa tam 104 tys. ofiar okupacji,
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Chełmno, 2 grudnia 2014 r. ORGANIZATORZY Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko- Pomorskiego.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Wybrane zrealizowane projekty w ramach wdrażania LSR PROWENT z terenu Gminy Padew Narodowa.
Przebudowa mostu nad śluzą w ciągu ulicy powiatowej Nr 3029N Adama Mickiewicza w Ostródzie km Zadanie dofinansowane z rezerwy subwencji ogólnej z.
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
Zespół Szkolno Przedszkolny
WIELOLETNI PLAN MODERNIZACJI I REMONTÓW DRÓG W MIEŚCIE ELBLĄGU
Znaki drogowe Krzysztof Kmieć.
Remont drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda – Tułodziad i remont drogi powiatowej Nr 1922N Kraplewo - Lichtajny (na długości ok. 6,6 km) Zadanie dofinansowane.
BUD Ż ET SKAR Ż YSKA-KAMIENNEJ NA 2012 ROK Opracowała Magdalena Grzmil.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
REWITALIZACJA OSIEDLA FABRYCZNEGO. W okresie 2010 – 2013 na obszarze rewitalizowanym – Osiedlu przy ulicy Fabrycznej zrealizowanych zostało.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
TRAKT WIELU KULTUR etap II rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
Wykaz chodników kwalifikowanych do remontu z uwagi na stan techniczny lub budowy nowych chodników – LISTA PODSTAWOWA L.p. Ulica/lokalizacja Długość chodnika.
Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
INWESTYCJE marca 2008 roku. INWESTYCJE – BUDŻET 2007 Plan budżetu na rok 2007 zakładał kwotę ,00 W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia.
PIASTÓW – NASZE MIASTO. Inwestycje realizowane przez Miasto Piastów w roku 2012.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Lokalizacja inwestycji: Cele projektu: Budowa Interaktywnego Centrum Historii Ostrowa Tumskiego Inwestycja przeznaczona jest pod funkcje muzealno-wystawowe,
Inwestycje i remonty w 2015 roku Starostwo Powiatowe w Wołominie.
Planowane inwestycje drogowe 2013 roku.  Budowa odwodnienia i kanalizacji deszczowej w Al. Wojska Polskiego i ul. Warszawskiej (od ul. J. Skorupki do.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienia ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko- siedleckim poprzez przebudowę ul. Wyspiańskiego w Łochowie Starostwo.
PREZENTACJA PROJEKTÓW
PREZENTACJA PROJEKTÓW
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
SPOTKANIE Z OFICEREM ROWEROWYM 14 WRZEŚNIA 2017
INWESTYCJE REALIZOWANE I PLANOWANE
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
I N W E S T Y C J E 2015 ROK Urząd Miejski w Żarach.
Zagospodarowanie terenu wokół siedziby Starostwa Powiatowego w Węgrowie poprzez budowę parkingu wewnętrznego składającego się.
Inwestycje Miasta i Gminy Ostrzeszów w 2015 r.
Konkurs architektoniczny realizacyjny na opracowanie zagospodarowania przestrzeni publicznych w obszarze Alei Wojska Polskiego w Szczecinie Szczecin,
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA. SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA.
Rowerowa Warszawa 2017 Zarząd Dróg Miejskich
SPOTKANIE DYSKUSYJNE OSIEDLE SŁONECZNE. SPOTKANIE DYSKUSYJNE OSIEDLE SŁONECZNE.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N
Zapis prezentacji:

Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego Pracownia Projektowa Maciej Sochanowski KONSULTACJE SPOŁECZNE

Obszar projektu ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego Al.. Wojska Polskiego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

Zakres projektu Inwestycja obejmuje: Przebudowę nawierzchni jezdni Przebudowę chodników Przebudowę miejsc parkingowych Przebudowę zjazdów do posesji Przebudową kolidujących instalacji podziemnych Wprowadzenie elementów uspokojenia ruchu Wykonanie elementów małej architektury (słupki, ławki, donice, stojaki rowerowe Wprowadzenie zieleni wysokiej

Finansowanie inwestycji w Budżecie 2016: Program remontów i przebudowy dróg i chodników, w tym "Jedna ulica rocznie” Przebudowa ul. Księcia Bogusława X na odcinku od ul. Krzywoustego do placu Zgody zł Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Małkowskiego/Bogusława/Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego zł Zakres projektu

Warianty rozwiązań – stan istniejący ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

Analizowane warianty parkowania Ruch dwukierunkowy Parkowanie prostopadłe po jednej stronie ulicy jezdnia 6,5 m + parkowanie 4,5m Ruch dwukierunkowy Parkowanie równoległe po obydwu stronach ulicy parkowanie 2,5m + jezdnia 6 m + parkowanie 2,5 m Ruch jednokierunkowy Parkowanie prostopadłe po jednej stronie ulicy i równoległe po drugiej Parkowanie 2,0m + jezdnia 4,5 m + parkowanie 4,5m chodnikjezdniachodnik 4,0m 11,0m 4,0m

Warianty rozwiązań – wariant 1 ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

Warianty rozwiązań – wariant 2 ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

Rozwiązania szczegółowe ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego Al.. Wojska Polskiego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

ul. Bogusława - wariant 1 Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący40 Stan projektowany38bilans -2

ul. Bogusława - wariant 1 Szerokość ulicy 19m chodnik 4,5m zatoka parkingowa2,0m jezdnia5,5m zatoka parkingowa2,0m chodnik4,5m

ul. Bogusława - wariant 2 Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący40 Stan projektowany70bilans +30

ul. Bogusława - wariant 2 Szerokość ulicy 19m chodnik 4,0m zatoka parkingowa2,0m jezdnia4,5m zatoka parkingowa4,5m chodnik4,0m

Rozwiązania szczegółowe ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego Al.. Wojska Polskiego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

ul. Kr. Jadwigi – stan projektowany Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący34 Stan projektowany45bilans +11

ul. Kr. Jadwigi – stan projektowany Szerokość ulicy 19m chodnik 4,0m zatoka parkingowa2,0m jezdnia4,5m zatoka parkingowa4,5m chodnik4,0m

ul. Kr. Jadwigi – stan projektowany Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący20 Stan projektowany48bilans +28

ul. Kr. Jadwigi – stan projektowany Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący46 Stan projektowany56bilans +10

ul. Kr. Jadwigi – stan projektowany Szerokość ulicy 19m chodnik 4,0m zatoka parkingowa2,0m jezdnia4,5m zatoka parkingowa4,5m chodnik4,0m

Rozwiązania szczegółowe ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego Al.. Wojska Polskiego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

ul. Małkowskiego – stan projektowany Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący74 Stan projektowany72bilans -2

ul. Małkowskiego – stan projektowany Szerokość ulicy 19m chodnik 4,0m zatoka parkingowa2,0m jezdnia4,5m zatoka parkingowa4,5m chodnik4,0m

ul. Małkowskiego – stan projektowany Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący86 Stan projektowany82bilans -4

ul. Małkowskiego – stan projektowany Szerokość ulicy 19m chodnik 4,0m zatoka parkingowa2,0m jezdnia4,5m zatoka parkingowa4,5m chodnik4,0m

Rozwiązania szczegółowe ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego Al.. Wojska Polskiego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

ul. Boh. Getta Warszawskiego – stan projektowany Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący72 Stan projektowany73bilans +1

ul. Boh. Getta Warszawskiego – stan projektowany Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący66 Stan projektowany54bilans -12

ul. Boh. Getta Warszawskiego – stan projektowany Szerokość ulicy 19m chodnik 4,0m zatoka parkingowa2,0m jezdnia4,5m zatoka parkingowa4,5m chodnik4,0m

Rozwiązania szczegółowe ul. Krzywoustego ul. Małkowskiego ul. Bohaterów Getta Warszawskiego ul. Ściegiennego Al.. Wojska Polskiego ul. Kr. Jadwigi ul. Bogusława

ul. Ściegiennego – stan projektowany Ilość miejsc parkingowych: Stan istniejący97 Stan projektowany77bilans -20

ul. Ściegiennego – stan projektowany Szerokość ulicy 19m chodnik 4,0m zatoka parkingowa2,0m jezdnia4,5m zatoka parkingowa4,5m chodnik4,0m

Bilans miejsc parkingowych STAN ISTNIEJĄCY575 miejsc WARIANT 1574 miejsc-1 WARIANT 2593 miejsc+18

Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego Pracownia Projektowa Maciej Sochanowski Dziękujemy za uwagę