Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów."— Zapis prezentacji:

1 Program „wf z klasą” Przewrót na wf.

2 Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów

3 Czy chętnie uczęszczam na lekcję wf?  Tak – 43 uczniów  Nie – 3 uczniów  Czasami niechętnie – 4

4 Wymieniane przyczyny niechętnego uczestnictwa w zajęciach wf  Bo jestem zmęczony,  Bo nie lubię zbijaka, niektórych gier i zabaw,  Bo nie lubię się przebierać na wf,  Bo boisko jest nierówne a sala mała,  Bo czasami strasznie się męczę,  Nie lubię sportu w ogóle  Bo mi się nie chce,

5 Czy często przynoszę zwolnienia na wf.  Nie przynoszę - 35 uczniów  Czasami – 15 uczniów  Często – 0 uczniów

6 Co podoba mi się na lekcji wf:  Wszystko – 7  Zabawy – 10  Rozgrzewka – 3  Gra w „dwa ognie” – 7  To że gramy w różne gry – 15  Gra w piłkę nożną – 5  To że nie wykonujemy ciągle tych samych ćwiczeń  Rozgrywki sportowe – 4  Poznawanie nowych dyscyplin sportowych

7  Zabawy na początku – 3,  Siatkówka -3,  Ringo -2  Sala – 2  To że nie ćwiczymy ciężko i możemy pograć,  To że można się poruszać a nie siedzieć 45 minut,  To jak nie ma rozgrzewki,  Rywalizacja i współpraca -3

8 Co chciałbyś zmienić na lekcji wf:  Nic – 10  Częściej piłka nożna – 4  By nie używać na lekcji piłek,  Łatwiejsze ćwiczenia- 2  Krótsza rozgrzewka – 4  Częściej tenis stołowy,  5 minut czasu wolnego,  Więcej dwa ognie niej siatkówki,  Brak zbędnego przedłużania lekcji,  Więcej lekcji wf – 12  Więcej gry,

9  Bramki do piłki nożnej na sali -2,  Ustalamy w co chcemy grać,  Podział na grupy – gorsi z wf w niższych grupach dla nch łatwiejsze ćwiczenia,  Brak zabaw – 2,  Więcej zabaw -2  Żeby lekcje były szybsze,  Koszulki szkolne na wf,  Częściej lekcję na boisku,  Basen obok szkoły-2,

10  Dobrzy gracze żeby nie grali razem,  Wyjazdy na łyżwach żeby każda klasa jeździła oddzielnie,  Równe składy,  Podział na chłopców i dziewczyny,  Zamiast wf wolne lekcję na komputerze,

11 Co można zrobić aby Wf i sport w szkole były bardziej atrakcyjne:  Korzystanie w czasie przerw z sali gimnastycznej, -4  Zbudować w szkole skatepark -2  Więcej sksu -2  Więcej gry w piłkę nożną  Wystawić sprzęt na korytarze żeby uczniowie mogli się nim bawić  Jeździć na zawody pozaszkolne

12  Codziennie grać w inną dyscyplinę sportową,  Wychodzić na przerwach na pole -4  Stół do ping- ponga na korytarzu- 3  Wychodzić na spacery lub na basen  Więcej lekcji na boisku -5  Więcej gry w różne gry mniej ćwiczenia  Orlik na polu i większa sala gimnastyczna, basen,-7

13  Nowe boisko -2  Basen - 4  Brak rozgrzewek  Dać uczniom większą wolność,  Częściej grać w siatkówkę  Bramki na sali gimnastycznej -3  Więcej konkursów sportowych,  Kilka dni sportu w ciągu roku szkolnego  Wymienić piłki, większa sala, koniec z zabawami

14  Szatnie z szafkami na klucz -3  Nowe piłki-4  Więcej lekcji wf, -6  Podział wf na dziewczyny i chłopców

15 Na co wpływ mają nauczyciele wf i co postaramy się wziąć pod uwagę:  Więcej lekcji na boisku,  Krótsza rozgrzewka  Uczniowie ustalają w co chcą grać,  Brak zabaw – więcej zabaw,  Dobrzy gracze by nie grali razem  Więcej jednych dyscyplin mniej drugich

16 Prośby do Pani Dyrektor:  Nowe piłki,  Wychodzić na przerwach na pole  Stół do ping- ponga na korytarzu  Korzystanie w czasie przerw z sali gimnastycznej,  Zamykane szafki w szatni wf,  Więcej sksu  Boisko do siatkówki w ogrodzie,  Nowe boisko


Pobierz ppt "Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów."

Podobne prezentacje


Reklamy Google