Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA."— Zapis prezentacji:

1 RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA

2 ŁĄCZNA LICZBA ARTYKUŁÓW / PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS ZAPREZENTOWANA W MEDIACH W LIPCU 2010 R. 51 Zestawienie uwzględnia magazyny, które ukazały się w lipcu Zestawienie uwzględnia publikacje internetowe.

3 PRARASA DRUKOWANA: ŁĄCZNA LICZBA PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS ZAPREZENTOWNA W LIPCU 2010 R. 30 Zestawienie uwzględnia magazyny, które ukazały się w lipcu Zestawienie nie uwzględnia publikacji internetowych.

4 ŁĄCZNA LICZBA PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS [KONKRETNYCH MAREK / LINII ITP.] WYMIENIONA W ARTYKUŁACH W LIPCU 2010 R. 18 Anti-Age Lipstick Art. Scenic Cienie 3 D Effect Colour Instant Colour Lip Vitality Colour Show Fruit Garden Gigantic Volume Holografic Brillant Lakier Vitaminowy mascara 3 D Glamm mascara Volume Celebrity Odżywka 3 w 1 Odżywka maksymalny wzrost Odżywka Paznokcie twarde i lśniące Odżywka SOS Puder Jedwabny Shimmer Volumix Fiberlast wizaż lato 2010 zestaw kosmetyków

5 PORÓWNANIE LICZEBNE LIPIEC 2009 VS. LIPIEC LIPIEC 2009 LIPIEC 2010

6 PODZIAŁ WG KATEGORII LICZBA WZMIANEK

7 PODZIAŁ WG KATEGORII PODZIAŁ PROCENTOWY WZMIANEK

8 ZAPREZENTOWANE PRODUKTY + liczba wzmianek

9 ZAPREZENTOWANE PRODUKTY / LINIE PRODUKTYLICZBA WZMIANEK 3D Glam1 Colour Lip Vitality1 Gigantic Volume1 Holografic Brillant1 Lakier Vitaminowy1 mascara 3 D Glamm1 Odżywka 3 w 11 Odżywka maksymalny wzrost1 Odżywka Paznokcie twarde i lśniące1 Odżywka SOS1 porady1 Puder Jedwabny Shimmer1 spotkanie wizażystki z czytelnikami1 Volumix Fiberlast1 Art. Scenic2 Cienie 3 D Effect3 Colour Instant3 puder jedwabny3 wizaż lato Colour Show4 zestaw kosmetyków4 Anti-Age Lipstick5 Fruit Garden5 mascara Volume Celebrity5

10 LISTA TYUŁÓW ZAWIERAJĄCYCH PUBLIAKCJĘ NT. EVELINE COSMETICS 13 tka Magazyn Szczęśliwej Trzynastolatki Avanti Bella Relaks Dziewczyna JOY Kobietą być.pl Kosmetyki Olivia Party Polska Gazeta Krakowska Samo Zdrowie Shape Studentka.pl Twoje Imperium Uroda i zdrowie.pl Wysokie Obcasy, Gazeta Wyborcza Żyjmy Dłużej

11 PODZIAŁ TYTUŁÓW WG CZĘSTOTLIWOŚCI UKAZYWANIA Nie dotyczy publikacji internetowych

12 PODZIAŁ TYTUŁÓW WG PROFILU Nie dotyczy publikacji internetowych

13 PODZIAŁ TYTUŁÓW WG ZASIĘGU TYTUŁY O CHARAKTERZE OGÓLNOPOLSKIM + JEDEN TYTUŁ REGIONALNY (MAŁOPOLSKA)

14 ŁĄCZNY, LIPCOWY NAKŁAD PISM ZAWIERAJĄCYCH PREZENTACJĘ KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS * egzemplarzy * Dane: Instytut Monitorowania Mediów

15 ŁĄCZNE CZYTELNICTWO PISM ZAWIERAJĄCYCH PREZENTACJĘ KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS * Prawie 6 miliona konsumentów łącznie miało szansę dotrzeć do publikacji nt. Eveline Cosmetics w lipcu 2010 r. * Dane: Instytut Monitorowania Mediów Nie dotyczy publikacji internetowych

16 TYTUŁY O NAJWIĘKSZYM CZYTELNICTWIE ZAWIERAJĄCE PUBLIKACJE NT KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS Gazeta Wyborcza Wysokie Obcasy Avanti Kobieta i Życie Joy Olivia Party Super TV Twoje Imperium

17 ŁĄCZNY EKWIWALENT REKLAMOWY Z LIPCA 2010 R PLN Dane: Instytut Monitorowania Mediów Sp. z o.o. Wartość mierzona wg wielkości całego artykułu zawierającego wzmiankę nt. produktu Eveline Cosmetics Nie dotyczy publikacji internetowych

18 WNIOSKI Liczba prezentacji produktowych Lipiec 2010 – 21 prezentacji produktowych więcej niż w lipcu 2009

19 WNIOSKI Ekwiwalent reklamowy Lipiec 2010 – ekwiwalent reklamowy przekroczył wartość 1 miliona PLN – wpłynęła na to obecność prezentacji produktowej w dodatku Wysokie Obcasy, tygodniowym dodatku do Gazety Wyborczej.

20 WNIOSKI Publikacje zawierające prezentację produktów Eveline Cosmetics statystycznie dotarły w lipcu 2010 r. do ponad 14 proc. wszystkich obywateli Polski i ponad 26 proc. wszystkich dorosłych Polek z terenu całego kraju.

21 WNIOSKI Struktura produktowa w mediach Wyrównana procentowo obecność produktów z kategorii: usta, paznokcie oraz oczy. Najczęściej prezentowane kosmetyki: mascara Volume Celebrity, Fruit Garden oraz Anti-Age Lipstick.

22 DZIAŁANIA PODEJMOWANE W LIPCU 2010 spotkania w redakcjach - ok. 6 spotkań tygodniowo codzienna praca z redakcjami dostarczanie kosmetyków i materiałów prasowych do konkretnych artykułów tematycznych czuwanie nad realizacją konkursów czytelniczych w wybranych tytułach (layouty/dokumenty) komunikacja z Wydawnictwem Egmont dotycząca ewentualnego zakupu kosmetyków do insertów w magazynie 13 Magazyn Szczęśliwej Trzynastolatki

23 WYBRANE PUBLIKACJE – LIPIEC 2010

24

25

26

27

28 DZIĘKUJĘ Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA


Pobierz ppt "RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google