Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA."— Zapis prezentacji:

1 RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA

2 ŁĄCZNA LICZBA ARTYKUŁÓW / PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS ZAPREZENTOWANA W MEDIACH
W LIPCU 2010 R. 51 Zestawienie uwzględnia magazyny, które ukazały się w lipcu 2010. Zestawienie uwzględnia publikacje internetowe.

3 PRARASA DRUKOWANA: ŁĄCZNA LICZBA PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS ZAPREZENTOWNA W LIPCU 2010 R.
30 Zestawienie uwzględnia magazyny, które ukazały się w lipcu 2010. Zestawienie nie uwzględnia publikacji internetowych.

4 18 ŁĄCZNA LICZBA PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS
[KONKRETNYCH MAREK / LINII ITP.] WYMIENIONA W ARTYKUŁACH W LIPCU 2010 R. 18 Anti-Age Lipstick ● Art. Scenic ● Cienie 3 D Effect ● Colour Instant ● Colour Lip Vitality ● Colour Show ● Fruit Garden ● Gigantic Volume ● Holografic Brillant ● Lakier Vitaminowy ● mascara 3 D Glamm ● mascara Volume Celebrity ● Odżywka 3 w 1 ● Odżywka maksymalny wzrost ● Odżywka Paznokcie twarde i lśniące ● Odżywka SOS ● Puder Jedwabny Shimmer ● Volumix Fiberlast ● wizaż lato 2010 ● zestaw kosmetyków

5 51 30 PORÓWNANIE LICZEBNE LIPIEC 2009 VS. LIPIEC 2010 LIPIEC 2010

6 PODZIAŁ WG KATEGORII LICZBA WZMIANEK

7 PODZIAŁ WG KATEGORII PODZIAŁ PROCENTOWY WZMIANEK

8 ZAPREZENTOWANE PRODUKTY
+ liczba wzmianek

9 ZAPREZENTOWANE PRODUKTY / LINIE
LICZBA WZMIANEK 3D Glam 1 Colour Lip Vitality Gigantic Volume Holografic Brillant Lakier Vitaminowy mascara 3 D Glamm Odżywka 3 w 1 Odżywka maksymalny wzrost Odżywka Paznokcie twarde i lśniące Odżywka SOS porady Puder Jedwabny Shimmer spotkanie wizażystki z czytelnikami Volumix Fiberlast Art. Scenic 2 Cienie 3 D Effect 3 Colour Instant puder jedwabny wizaż lato 2010 Colour Show 4 zestaw kosmetyków Anti-Age Lipstick 5 Fruit Garden mascara Volume Celebrity

10 LISTA TYUŁÓW ZAWIERAJĄCYCH PUBLIAKCJĘ NT. EVELINE COSMETICS
13 tka Magazyn Szczęśliwej Trzynastolatki Avanti Bella Relaks Dziewczyna JOY Kobietą być.pl Kosmetyki Olivia Party Polska Gazeta Krakowska Samo Zdrowie Shape Studentka.pl Twoje Imperium Uroda i zdrowie.pl Wysokie Obcasy, Gazeta Wyborcza Żyjmy Dłużej

11 WG CZĘSTOTLIWOŚCI UKAZYWANIA
PODZIAŁ TYTUŁÓW WG CZĘSTOTLIWOŚCI UKAZYWANIA Nie dotyczy publikacji internetowych

12 PODZIAŁ TYTUŁÓW WG PROFILU
Nie dotyczy publikacji internetowych

13 TYTUŁY O CHARAKTERZE OGÓLNOPOLSKIM JEDEN TYTUŁ REGIONALNY (MAŁOPOLSKA)
PODZIAŁ TYTUŁÓW WG ZASIĘGU TYTUŁY O CHARAKTERZE OGÓLNOPOLSKIM + JEDEN TYTUŁ REGIONALNY (MAŁOPOLSKA)

14 5 707 000* ŁĄCZNY, LIPCOWY NAKŁAD PISM ZAWIERAJĄCYCH PREZENTACJĘ
KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS * egzemplarzy * Dane: Instytut Monitorowania Mediów

15 5 921 465* ŁĄCZNE CZYTELNICTWO PISM ZAWIERAJĄCYCH PREZENTACJĘ
KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS * Prawie 6 miliona konsumentów łącznie miało szansę dotrzeć do publikacji nt. Eveline Cosmetics w lipcu 2010 r. * Dane: Instytut Monitorowania Mediów Nie dotyczy publikacji internetowych

16 TYTUŁY O NAJWIĘKSZYM CZYTELNICTWIE ZAWIERAJĄCE PUBLIKACJE NT KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS
Gazeta Wyborcza Wysokie Obcasy Avanti Kobieta i Życie Joy Olivia Party Super TV Twoje Imperium

17 1 032 401PLN ŁĄCZNY EKWIWALENT REKLAMOWY Z LIPCA 2010 R.
Wartość mierzona wg wielkości całego artykułu zawierającego wzmiankę nt. produktu Eveline Cosmetics Dane: Instytut Monitorowania Mediów Sp. z o.o. Nie dotyczy publikacji internetowych

18 WNIOSKI Liczba prezentacji produktowych Lipiec 2010 – 21 prezentacji produktowych więcej niż w lipcu 2009

19 WNIOSKI Ekwiwalent reklamowy Lipiec 2010 – ekwiwalent reklamowy przekroczył wartość 1 miliona PLN –wpłynęła na to obecność prezentacji produktowej w dodatku Wysokie Obcasy, tygodniowym dodatku do Gazety Wyborczej.

20 WNIOSKI Publikacje zawierające prezentację produktów Eveline Cosmetics statystycznie dotarły w lipcu 2010 r. do ponad 14 proc. wszystkich obywateli Polski i ponad 26 proc. wszystkich dorosłych Polek z terenu całego kraju.

21 WNIOSKI Struktura produktowa w mediach
Wyrównana procentowo obecność produktów z kategorii: usta, paznokcie oraz oczy. Najczęściej prezentowane kosmetyki: mascara Volume Celebrity, Fruit Garden oraz Anti-Age Lipstick.

22 DZIAŁANIA PODEJMOWANE W LIPCU 2010
spotkania w redakcjach - ok. 6 spotkań tygodniowo codzienna praca z redakcjami dostarczanie kosmetyków i materiałów prasowych do konkretnych artykułów tematycznych czuwanie nad realizacją konkursów czytelniczych w wybranych tytułach (layouty/dokumenty) komunikacja z Wydawnictwem Egmont dotycząca ewentualnego zakupu kosmetyków do insertów w magazynie 13 Magazyn Szczęśliwej Trzynastolatki

23 WYBRANE PUBLIKACJE – LIPIEC 2010

24 WYBRANE PUBLIKACJE – LIPIEC 2010

25

26

27

28 DZIĘKUJĘ Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA


Pobierz ppt "RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google