Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Braking. Steering. Suspensionbraking. steering. suspension Klocki hamulcowe TRW.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Braking. Steering. Suspensionbraking. steering. suspension Klocki hamulcowe TRW."— Zapis prezentacji:

1 Braking. Steering. Suspensionbraking. steering. suspension Klocki hamulcowe TRW

2 Braking. Steering. Suspension braking. steering. suspension Technologia COTEC Zadanie: zapewnić optymalną siłę hamowania już od pierwszego użycia klocków po ich wymianie Problem: nowy materiał cierny ma niższy współczynnik tarcia Rozwiązanie: zapewnić wyższy współczynnik tarcia od pierwszego użycia materiału ciernego

3 Braking. Steering. Suspension braking. steering. suspension Zwiększony współczynnik tarcia Unikalna warstwa Cotec zapewnia zwiększony współczynnik tarcia już od pierwszego użycia hamulca po zamontowaniu nowych klocków hamulcowych Zwiększony współczynnik tarcia oznacza w praktyce skrócenie drogi hamowania już od pierwszego użycia hamulca Cotec removes small layers of unevenness from the disc TRW brake pad with Cotec Brake pad without Cotec Friction co-efficient – Stopping power Stop 5 Stop 1 Stop 2 Stop 3 Stop 4

4 Braking. Steering. Suspension braking. steering. suspension Dla potwierdzenia efektów zapewnianych przez COTEC zlecono niezależne testy w ośrodku RDW: Porównanie pokrywanych i nie pokrywanych klocków TRW Wykorzystany samochód - VW Golf IV Specyfikacja testu: 5 hamowań z 50 km/h – 0km/h Bezpośrednio po zamontowaniu nowych klocków

5 Braking. Steering. Suspension braking. steering. suspension Wyniki testów porównawczych klocków pokrytych i niepokrytych warstwą COTEC Wyniki badań wykazują znaczące różnice w efektach działania klocków pokrytych i niepokrytych warstwą Cotec

6 Braking. Steering. Suspension braking. steering. suspension Wyniki niezależnych testów z użyciem klocków hamulcowych innych producentów Stops Metres OE Competitor #1 Competitor #2 Competitor #3 Wyniki niezależnych badań porównawczych dla klocków hamulcowe 3 popularnych marek oraz OE Droga hamowania z prędkości 50 km/h przy piątym zatrzymaniu po wymianie klocków wynosiła m dla klocków OE oraz 7.84 m dla klocków TRW Cotec co dało różnicę 3.22 m!

7 Braking. Steering. Suspension braking. steering. suspension Oznaczenie produktu Dla klocków hamulcowych pokrytych warstwą Cotec zachowano tradycyjną numerację TRW (GDB….) Opakowania zawierające produkt pokryty warstwą Cotec są oznaczone przedstawionym poniżej logo:

8 Braking. Steering. Suspension braking. steering. suspension Oferta klocków hamulcowych TRW 99% pokrycia europejskiego parku samochodowego Opakowania zawierające wszelkie niezbędne akcesoria (zgodnie ze specyfikacją OE) 100% oferty poddawane obróbce cieplnej (scorching) Podkładki antywibracyjne fenoliczne lub metalowe

9 Braking. Steering. Suspensionbraking. steering. suspension


Pobierz ppt "Braking. Steering. Suspensionbraking. steering. suspension Klocki hamulcowe TRW."

Podobne prezentacje


Reklamy Google