Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

INŻYNIERIA INTERNETU Krzysztof Bzowski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "INŻYNIERIA INTERNETU Krzysztof Bzowski."— Zapis prezentacji:

1 INŻYNIERIA INTERNETU Krzysztof Bzowski

2 Krzysztof Bzowski kbzowski@agh.edu.pl tel. 126172615
Konsultacje: Poniedziałek 7:00 – 8:00 W inne dni po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym

3 Warunki zaliczenia przedmiotu
Projekt indywidualny, aplikacja internetowa (strona www), realizowany cały semestr Projekt realizowany w oparciu o wybrany język programowania i framework. PHP Inne języki za zgodą prowadzącego Ocena na podstawie cotygodniowych raportów z postępów

4 Raporty Kurs: Inżynieria internetu Hasło: IE2015 Co tydzień, każdy student ma obowiązek w kilku zdaniach napisać co zostało wykonane w ramach projektu. Treść raportu można (powinno się) konsultować z prowadzącym na zajęciach. Na podstawie raportów wystawiana jest ocena końcowa

5 Wybór projektu Tematyka projektu jest dowolna. Strony "blogo podobne" i podstawowe sklepy internetowe mogą uzyskać ocenę maksymalnie 4.0. Ocena końcowa uzależniona jest od postępów w projekcie, który jest realizowany podczas całego semestru. W ramach zajęć, odbywających się co tydzień, realizują państwo swój indywidualny projekt i opisujecie postępy w poszczególnych raportach. Na ostatnich dwóch spotkaniach zobowiązani są Państwo przedstawić projekt przed grupą w krótkiej (10 minutowej) prezentacji.

6 Wybór projektu Docelowo w ramach projektu powinny zostać zaimplementowane  minimum 10 konkretnych aspektów. Przykłady funkcjonalności:  logowanie i rejestracja użytkownika w serwisie, kompletny wygląd wizualny strony, możliwość dokonania zakupu (dotyczy sklepu), edycja profilu użytkownika, obsługa/raportowanie błędów, możliwość przeglądania ofert, filtrowanie ofert, powiadomienie użytkownika (aka mailing), panel administratora do dodawania produktów/newsów, wyszukiwarka, dynamiczne wyświetlanie zawartości (AJAX). Mniejsza liczba funkcji obniża końcową ocenę końcową. W przypadku bardziej zaawansowanych (skomplikowanych) projektów (jak np. gry), za zgodą prowadzącego, 10 funkcjonalności może nie być wymagane.

7 Ocenie podlega: Ocena Systematycznie i terminowe raportowanie
Dostosowywanie się do uwag prowadzącego o postępach w projekcie, dokonywanie sugerowanych zmian Walory niefunkcjonalne (wygląd, grafika, przejrzystość, ergonomia, szybkość działania) Czystość i poprawność kodów HTML/XHTML/CSS – walidacja W3C Sensowne wykorzystanie technologii JS/AJAX Wykorzystanie możliwości wybranego frameworka Obsługa bazy danych w oparciu o ORM

8 Zapisać się na kurs na platformie UPEL Przemyśleć temat projektu
I zajęcia Zapisać się na kurs na platformie UPEL Przemyśleć temat projektu Uzyskać aprobatę prowadzącego Napisać 3-5 zdań o celach projektu w zadaniu w kursie Przyjść na zajęcia r


Pobierz ppt "INŻYNIERIA INTERNETU Krzysztof Bzowski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google