Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Sportowy ABS & Elektroniczny rozdział siły hamowania.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Sportowy ABS & Elektroniczny rozdział siły hamowania."— Zapis prezentacji:

1 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Sportowy ABS & Elektroniczny rozdział siły hamowania

2 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Sportowy system ABS Impreza STi jest wyposażona w niezwykle efektywny system hamulcowy Brembo składający się z czterech wentylowanych tarcz, czterotłoczkowych zacisków przednich, dwutłoczkowych zacisków tylnych oraz sportowego ABS-u.

3 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Specyfikacja układu hamulcowego

4 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska ABS - schemat rozmieszczenia czujników Hydrauliczny i elektroniczny moduł kontrolny PL czujnik prędkości koła TP czujnik prędkości koła TL czujnik prędkości koła PP czujnik prędkości koła Wzdłużny czujnik G Boczny czujnikG (Sportowy ABS)

5 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Teoria kontroli poślizgu przez ABS

6 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Czujniki G Poprzeczny czujnik G

7 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Czujniki G Poprzeczny czujnik G

8 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Czujniki G Wzdłużny czujnik G

9 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska G SENSORS G Sensor Select Monitor Display

10 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Poprzeczny czujnik G G Sensor Select Monitor Display

11 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Sportowy ABS Podczas działania ABS na zakręcie hamowanie tylnych kół odbywa się według zasady Select Low. Obciążenie koła zewnętrznego rośnie, a koła wewnętrznego maleje co zwiększa prawdopodobieństwo zablokowania koła wewnętrznego i rozpoczęcia działania ABS. Według zasady Select Low siła hamowania jest regulowana według koła, które wcześniej ulega zablokowaniu. Powoduje to zmniejszenie siły hamowania obu kół osi tylnej. W sportowym ABS po osiągnięciu przez siłę wypadkową wartości 0,5G tylne koła są kontrolowane niezależnie. Siła hamowania jest lepiej rozdzielana i efekt podsterowności zmniejszony.

12 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Sportowy ABS Punkt startowy Normalny ABS Sportowy ABS w działaniu

13 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Elektroniczny rozdział siły hamowania (EBD) Konwencjonaly układ hamulcowy wykorzystuje zawór proporcjonalny. Zawór ten ogranicza siłą hamowania kół osi tylnej aby zmniejszyć ryzyko zablokowania kół podczas zmian obciążenia w czasie hamowania. Split point określa różnicę między siłą hamowania kół osi przedniej i tylnej, jest uzależniony od rozdziału mas między osie samochodu. Funkcja EBD eliminuje zawór proporcjonalny z układu hamulcowego wykorzystując sygnały ABS, możliwa do osiągnięcia siła hamowania osi tylnej jest znacznie większa niż z wykorzystaniem zaworu proporcjonalnego.

14 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Electronic Brake-force Distribution

15 Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Electronic Brake-force Distribution


Pobierz ppt "Szkolenie techniczne Subaru Import Polska Sportowy ABS & Elektroniczny rozdział siły hamowania."

Podobne prezentacje


Reklamy Google