Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

© POSTDATA S.A. 2009 1 Portal Usług Pocztowych Krzysztof Przezak POSTDATA S.A. Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "© POSTDATA S.A. 2009 1 Portal Usług Pocztowych Krzysztof Przezak POSTDATA S.A. Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A."— Zapis prezentacji:

1 © POSTDATA S.A Portal Usług Pocztowych Krzysztof Przezak POSTDATA S.A. Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.

2 © POSTDATA S.A Chcemy mieć możliwość realizacji usług pocztowych za pośrednictwem Internetu Jedno miejsce dostępu do usług pocztowych w Internecie Chcemy mieć możliwość stałego monitorowania realizowanych umów i poszczególnych usług Monitorowanie realizacji umów i usług poprzez Internet Potrzebujemy możliwości integracji naszych systemów z systemami pocztowymi Integracja aplikacji Klientów z systemami pocztowymi Oczekiwania Klientów Poczty Polskiej

3 © POSTDATA S.A Portal Usług Pocztowych jest jak centrum handlowe Jaka jest wartość dla Klienta? Jaka jest wartość dla sklepów? Jakie sklepy otworzyć najpierw? Idea Portalu Usług Pocztowych źródło :http://www.galeria.lodzka.pl

4 © POSTDATA S.A Internetowa Książka Nadawcza ePocztówka Elektroniczny znaczek Pobieranie numerów nadania Zlecanie i monitorowanie usług Zamawianie kuriera, poczta firmowa PZW Internet Prenumerata pocztowa Sklep filatelistyczny … Serwisy samoobsługowe

5 © POSTDATA S.A Internauci w Polsce Liczba internautów w Polsce – 16,7 mln

6 © POSTDATA S.A Handel elektroniczny

7 © POSTDATA S.A Wartość polskiego rynku e-commerce dane w mln PLN – źródło :www.smb.pl Handel elektroniczny w Polsce

8 © POSTDATA S.A Integracja kanałów sprzedaży Internet Call Center Urzędy Pocztowe Sprzedaż

9 © POSTDATA S.A Poczta Polska Marka Wysokiej Reputacji Marka Poczty Polskiej

10 © POSTDATA S.A Portal Usług Pocztowych - założenia Współpraca z systemami okienkowymi, MRUm, ZST, CKP … Udostępnienie funkcjonalności dla systemów klientów Poczty Polskiej Otwarta architektura – możliwość rozbudowy o dodatkowe moduły Intuicyjny interfejs Bezpieczeństwo

11 © POSTDATA S.A Portal Usług Pocztowych - funkcje Katalog produktów Cenniki Regulaminy Informacja Newsletter, mailing, reklamy Akcje promocyjne, konkursy Baza klientów Marketing Sklepy internetowe Sprzedaż produktów i usług Wsparcie sprzedaży w innych kanałach Sprzedaż Serwisy samoobsługowe Płatności elektroniczne Webserwisy Realizacja Monitorowanie umów Śledzenie przesyłek Reklamacje Obsługa serwisowa

12 © POSTDATA S.A Rejestracja przesyłek Eksport /import plików do UP Wydruki Adresaci Internetowa Książka Nadawcza Zarządzanie użytkownikami Parametry systemu Parametry przesyłek Użytkownicy Informacje o umowach Zakres umów Realizacja Faktury Reklamacje eBOK Adresy pomocnicze Nalepki na koperty Książka Nadawcza Raporty Wydruki Wirtualne kartki Materializacja kartek elektronicznych Płatności List elektroniczny ePocztówka Generowanie Sprzedaż Wydruk na kopertach Kontrola wykorzystania Znaczek elektroniczny Przyjmowanie zlecenia Płatności elektroniczne Monitorowanie realizacji Pocztowe Zlecenie Wypłaty …………………. Portal Usług Pocztowych - Moduły

13 © POSTDATA S.A PUP - ePocztówka Wirtualne kartki Tworzenie własnych kartek Katalog kartek Listy elektroniczne Płatności Drukowanie Doręczanie

14 © POSTDATA S.A PUP – Znaczek elektroniczny Zakup znaczka Generowanie Nadruk na kopercie, adresy pomocnicze Centralne monitorowanie wykorzystania znaczków

15 © POSTDATA S.A Prezentacja Portalu Usług Pocztowych

16 © POSTDATA S.A

17 © POSTDATA S.A

18 © POSTDATA S.A

19 © POSTDATA S.A

20 © POSTDATA S.A

21 © POSTDATA S.A

22 © POSTDATA S.A

23 © POSTDATA S.A Korzyści z PUP dla Klientów Jedno miejsce dostępu do usług pocztowych w Internecie Dostęp do usług pocztowych 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu Pomoc przy korzystaniu z usług pocztowych Nowe usługi za pośrednictwem Internetu Monitorowanie realizacji umów Śledzenie zleconych usług

24 © POSTDATA S.A Korzyści z PUP dla Poczty Polskiej Nowy kanał dystrybucji produktów i usług Zwiększenie elastyczności wprowadzanych zmian i szybsza reakcja na oczekiwania klientów Nowe usługi z wykorzystaniem Internetu Większe możliwości marketingowe Serwisy samoobsługowe - szybkie i tanie udostępnienie usług dla wybranych grup odbiorców Zwiększenie satysfakcji Klientów Większe możliwości integracji z klientami biznesowymi

25 © POSTDATA S.A Pytania ?

26 © POSTDATA S.A Dziękuję za uwagę Krzysztof Przezak POSTDATA S.A.


Pobierz ppt "© POSTDATA S.A. 2009 1 Portal Usług Pocztowych Krzysztof Przezak POSTDATA S.A. Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A."

Podobne prezentacje


Reklamy Google