Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY Warszawa 05.06.06. Cele: Stworzenie systemu, który będzie sprzedawany detalicznie dodatkowe zyski będą płynęły z obsługi technicznej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY Warszawa 05.06.06. Cele: Stworzenie systemu, który będzie sprzedawany detalicznie dodatkowe zyski będą płynęły z obsługi technicznej."— Zapis prezentacji:

1 SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY Warszawa

2 Cele: Stworzenie systemu, który będzie sprzedawany detalicznie dodatkowe zyski będą płynęły z obsługi technicznej Plan projektu

3 Osoby zaangażowane w realizajcę projektu Piotr Kuśka - koordynator projektu Michał Woźniak – projektant, programista WWW i obsługa techniczna Krzysztof Kostałkowicz - programista serwera i bazy danych Marcin Suszczewicz - szef marketingu

4 Budżet i ramy czasowe system na serwerze - do strony WWW do obsługi systemu - do aplikacje klienckie - do Przy zerowym budżecie wykorzystanie własnego i uczelnianego sprzętu korzystanie z oprogramowania Open Source

5 Fazy realizacji projektu Faza pierwsza Faza druga

6 Możliwe zagrożenia ? Sesja poprawkowa kolidująca z drugą fazą realizacji projektu Raporty Raportowanie przy użyciu oprogramowania eGroupWare Zebrania raz w tygodniu w celu przedyskutowania postępów

7 Cele: Znalezienie i zidentyfikowanie 90% możliwych błędów (w stosunku do wszystkich błędów znalezionych podczas eksploatacji programu) Usunięcie 60 % z nich w wersji beta Usunięcie 90 % z nich w wersji ostatecznej Plan testów

8 Ekipa testująca Marcin Suszczewicz - koordynator testów Michał Woźniak - tester Piotr Kuśka - tester Krzysztof Kostałkowicz - tester

9 Zasoby niezbędne do przeprowadzenia testów Dwie stacje robocze, serwer o parametrach opisanych w specyfikacji ( znajdują się w laboratorium ) Dla interfejsu WWW - dowolny system operacyjny z przeglądarką internetową. Dla aplikacji klienckiej - System Microsoft Windows XP. Na serwerze system Linux z serwerem Apache i PHP. Deweloperzy w roli testerów

10 Zakres testów Testy funkcjonalności Testy spójności Testy akceptacji Testy wydajności Testy regresyjne

11 Testy funkcjonalności obejmują Zarządzanie użytkownikami Generowanie raportów Wyświetlanie statystyk Przeglądanie dziennika Wysyłanie komunikatów Oglądanie ocen przez ucznia

12 Terminarz testów Zarządzanie kontami Generowanie raportów Wyświetlanie statystyk Przeglądanie dziennika Wysyłanie komunikatów Oglądanie ocen przez ucznia serwer WWW interefejs WWW interefejs aplikacji klienckiej

13 Możliwe zagrożenia ? Sesja letnia kolidująca z fazą testów Zarządzanie błędami Zgłaszanie, katalogowanie i obsługa błędów przy użyciu oprogramowania eGroupWare

14 Pytania ?

15 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY Warszawa 05.06.06. Cele: Stworzenie systemu, który będzie sprzedawany detalicznie dodatkowe zyski będą płynęły z obsługi technicznej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google