Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING."— Zapis prezentacji:

1 ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING

2 DEFINICJA Event marketing jest rozumiany jako narzędzie promocyjne polegające na organizowaniu różnego rodzaju imprez masowych (wydarzeń) służących do realizacji określonych celów firmy, wobec otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego, czyli klientów, decydentów, kontrahentów, środowisk opiniotwórczych i pracowników. Jego zasadniczym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi danej grupy docelowej. SPECYFIKA WYDARZEŃ

3 GŁÓWNE CECHY WYDARZEŃ Dwukierunkowe działanie Bezpośredni kontakt z odbiorcą Poznanie postaw i opinii odbiorców Kształtowanie wizerunku danej firmy. Integracja i zacieśnianie więzi z otoczeniem zarówno zewnętrznym jak i wewnętrznym. Przyciąganie uwagi i pobudzanie zainteresowania firmą lub produktem Utrwalanie wrażenia w pamięci uczestników Oryginalna i niekonwencjonalna prezentacja firmy Idealne środowisko dla ludzi kreatywnych i twórczych

4 FUNKCJE WYDARZEŃ DOTYCZĄCE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI pełni funkcję komunikacji nieosobowej pozyskanie nowych oraz budowanie lojalności wśród dotychczasowych klientów umacnianie świadomość marki wśród klientów wywieranie wpływu na odbiorcę oddziaływanie w sposób bezpośredni na nabywcę bez udziału mediów czy liderów opinii publicznej budowanie relacji z odbiorcami i zacieśnianie relacji między nimi (przynależność do grupy) zachęcenie do skorzystania z konkretnej usługi lub zakupu danego produktu (degustacje, próbki etc.).

5 FUNKCJE WYDARZEŃ DOTYCZĄCE PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW budowanie zaangażowania wśród pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą wzmacnianie związków partnerskich z profesjonalistami DOTYCZĄCE CELÓW PRZEDSIĘBIORSTWA wdrażanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa zakomunikowanie odbiorcom konkretnego przesłania promocyjnego aktywizacja sprzedaży produktu. jest pretekstem do budowy rozległej struktury oddziaływań komunikacyjnych, wykorzystujących różnorodne narzędzia komunikacji tj. public relations, reklamę, promocję uzupełniającą czy sprzedaż osobistą.

6 DROGA DO SUKCESU - CECHY WYDARZEŃ spójność zawartości oryginalność profesjonalizm wykonania operatywne planowanie, przygotowanie i wdrożenie dążenie do osiągnięcia założonych celów

7 Narzędzia wykorzystywane do promocji wydarzenia – wyniki badania

8 1. – wyniki badania Narzędzia komunikacji wykorzystywane do realizacji eventu – wyniki badania

9 Sposób utrwalania przebiegu imprezy – wyniki badania

10 Wnioski wynikające z badań Wydarzenia nie są stosowane jako odrębne narzędzie promocji, ale jako pretekst do wykorzystania różnych narzędzi do realizacji zamierzonych celów. Wydarzenia są środowiskiem, w którym wykorzystywane są instrumenty i narzędzia do realizacji strategii promocyjnej firmy.

11 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING."

Podobne prezentacje


Reklamy Google