Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Help Desk IT Services PSPiZK UMK Toruń 2010 Marlena Pawlik.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Help Desk IT Services PSPiZK UMK Toruń 2010 Marlena Pawlik."— Zapis prezentacji:

1 Help Desk IT Services PSPiZK UMK Toruń 2010 Marlena Pawlik

2 Cel pracy Zdobycie doświadczenia w tworzeniu aplikacji service desku dla firm outsourcingowych

3 Obiekty bazy danych 16 tabel 19 kwerend 50 formularzy 96 makr w 25 grupach 6 raportów i 2 wykresy

4 Relacje pomiędzy tabelami

5 Przykładowa tabela Widok projektu i arkusza danych Klucz główny

6 Przykładowa kwerenda Widok projektu i arkusza danych

7 Przykładowy formularz do edycji, odczytu i w widoku projektu

8 Przykładowy raport

9 Przykładowy wykres

10 Makra Grupy makrBudowa makra

11 Instrukcja obsługi aplikacji Zabezpieczenie bazy hasłem Panel główny Uruchamianie

12 Okno wyboru trybu pracy Otwiera formularze read only Otwiera wyszukiwarkę zleceń Zamyka panel trybu pracy Otwiera formularze edit Otwiera panel raportówOtwiera panel wykresów

13 Wyszukiwanie zleceń

14 Wprowadzanie zleceń

15 Opracowywanie zleceń

16 Rozwiązanie zleceń

17 Zamknięcie zleceń

18 Wybór raportów i wykresów

19 Dziękuję za uwagę Marlena Pawlik


Pobierz ppt "Help Desk IT Services PSPiZK UMK Toruń 2010 Marlena Pawlik."

Podobne prezentacje


Reklamy Google