Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Cyfrowy merchandising w placówce bankowej

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Cyfrowy merchandising w placówce bankowej"— Zapis prezentacji:

1 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
na przykładzie Witam Panstwa na prezentacji jednego z pierwszych kompleksowych projektow digital signage w Polsce

2 Agenda Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Kilka słów o projekcie Czas na content 5 sekretów udanego wdrożenia digital signage Zakończenie – słowo o DDS i SCALA

3 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Kilka słów o projekcie Pierwszy kompleksowy projekt digital signage dla sektora bankowego w Polsce Przemyślana koncepcja rozmieszczenia cyfrowych nośników Platforma gotowa na interakację i pełną personalizację przekazu Cele: Cyfrowe nośniki w placówce bankowej – bezpośrednie wsparcie sprzedaży, system motywacji i informacji pracowniczej 4 strefy witryna, strefa powitalna, kasa, strefa oczekiwania na konsultatna bankowego-interakcja Aktualnie ponad 500 playerów, ponad 700 ekranów/wyświetlaczy

4 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Witryna

5 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Strefa powitalna

6 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Kasa

7 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Strefa oczekiwania na konsultanta bankowego – stanowiska interaktywne

8 Czas na content

9 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Planowanie projektu Jasne cele i sposoby ich pomiaru Właściwy software i hardware PLANOWANIE PROJEKTU Planowanie jest łatwiejsze z kalendarzem wydarzeń, jasnymi instrukcjami dla wszystkich zaangażowanych osób i dobrą komuniacją pomiędzy członkami zespołu Jeżeli jest to możliwe, oddeleguj jedną osobę, która będzie podejmowała ostateczne decyzje w ramach projektu. To nie tylko przyspieszy i ułatwi proces, ale zapobiegnie sytuacji kiedy członkowie zespołu ciągną projekt w różne kierunki. JASNE CELE I SPOSOBY ICH POMIARU Wdrożona z sukcesem sieć digital signage osiąga zaplanowane dla niej cele. Jest to oczywiste, niemniej warto o tym pamiętać zarówno na początku, jak również podczas trwania projektu. Napisz jakie stawiasz cele sieci digital signage i zastanów się nad sposobami pomiaru poziomu ich osiągnięcia. Jeżeli używasz digital signage do promocji sprzedaży produktów, to porównaj sprzedaż w lokalizacjach z i bez digital signage.           WŁAŚCIWY SOFTWARE I HARDWARE Upewnij się, że twoje ekrany i komputery są przystosowane do zakresu pracy w jakim ma działać sieć oraz środowiska, w którym zostaną zainstalowane. Komputery wykorzystywane w sieciach digital signage muszą być mocniejsze aniżeli standardowe PC, tak aby dawały sobie radę z wysokim obciążenie, w dluższych czasokresach.            KONTENT Jest oczywisty, ale co, jak, kiedy i gdzie jest pokazane determinuje skuteczny komunikat. Odtwarzanie kontentu w złym miejscu jest stratą przekazu. Słaby i nieodpowiedni kontent jest również marnowaniem potencjału sieci digital signage. Dobry kontent wymaga czasu i musi być zaplanowany, trzeba być również świadomym przekazu, audytorium i środowiska w jakim jest odtwarzany.             CIĄGŁE WSPARCIE Kiedy sieć digital signage jest już zainstalowana, odpowiednia jakość wsparcia zapewni jej płynność działania i szybką reakcję na zachodzące zmiany. Wprowadzenie nowego kontentu, hardwaru czy aktualizacja oprogramowania są to rutynowe zdarzenia, które przy odpowiednim poziomie wsparcia zachodzą bez uszczerbku dla twojego biznesu. Dobre wsparcie utrzymuje ekrany w pracy, rozwiązuje wszelkie problemy i w konsekwencji kończysz z dobrze funkcjonującą, zaktualizowaną siecią digital signage.            Content Ciągłe wsparcie

10 DDS Poland Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
DDS Poland Sp. z o.o. to dostawca nowoczesnych rozwiązań pomagających w komunikacji firmy z Klientem w miejscu podejmowania przez niego decyzji o zakupie tzn. pomagających optymalnie wykorzystać wizytę Klienta w punkcie obsługi. Główny przedmiot naszej działalności stanowią systemy Digital Signage i rozwiązania dla nich komplementarne, takie jak bluetooth marketing, systemy nagłośnienia, systemy projekcji, interaktywne systemy dotykowe, systemy liczenia osób oraz systemy marketingu zapachowego. DDS Poland dostarczył rozwiązania (centralnie, zdalnie zarządzany system wyświetlaczy) do największych polskich sieci Digital Signage. Nasze studio graficzne produkuje również treść wyświetlaną na ekranach. Świadczymy także opiekę serwisową nad sprzętem (ekrany, komputery) wchodzącym w skład systemów Digital Signage.

11 Scala - Globalni Klienci
Ponad 100,000 zainstalowanych Playerów

12 Rynek oprogramowania Digital Signage – udziały w rynku
50+ competitors – 34.4% Scala % Tier one companies %

13 Dziękuję za uwagę ! Paweł Noga tel. gsm 602 222 522
Cyfrowy merchandising w placówce bankowej Dziękuję za uwagę ! Paweł Noga tel. gsm


Pobierz ppt "Cyfrowy merchandising w placówce bankowej"

Podobne prezentacje


Reklamy Google