Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Cyfrowy merchandising w placówce bankowej na przykładzie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Cyfrowy merchandising w placówce bankowej na przykładzie."— Zapis prezentacji:

1 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej na przykładzie

2 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej Agenda Kilka słów o projekcie Czas na content 5 sekretów udanego wdrożenia digital signage Zakończenie – słowo o DDS i SCALA

3 Cele: Cyfrowe nośniki w placówce bankowej – bezpośrednie wsparcie sprzedaży, system motywacji i informacji pracowniczej Cyfrowy merchandising w placówce bankowej Pierwszy kompleksowy projekt digital signage dla sektora bankowego w Polsce Przemyślana koncepcja rozmieszczenia cyfrowych nośników Platforma gotowa na interakację i pełną personalizację przekazu Kilka słów o projekcie

4 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej Witryna

5 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej Strefa powitalna

6 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej Kasa

7 Cyfrowy merchandising w placówce bankowej Strefa oczekiwania na konsultanta bankowego – stanowiska interaktywne

8 Czas na content

9 Planowanie projektu Jasne cele i sposoby ich pomiaru Właściwy software i hardware Content Ciągłe wsparcie Cyfrowy merchandising w placówce bankowej

10 DDS Poland Sp. z o.o. to dostawca nowoczesnych rozwiązań pomagających w komunikacji firmy z Klientem w miejscu podejmowania przez niego decyzji o zakupie tzn. pomagających optymalnie wykorzystać wizytę Klienta w punkcie obsługi. Główny przedmiot naszej działalności stanowią systemy Digital Signage i rozwiązania dla nich komplementarne, takie jak bluetooth marketing, systemy nagłośnienia, systemy projekcji, interaktywne systemy dotykowe, systemy liczenia osób oraz systemy marketingu zapachowego. DDS Poland dostarczył rozwiązania (centralnie, zdalnie zarządzany system wyświetlaczy) do największych polskich sieci Digital Signage. Nasze studio graficzne produkuje również treść wyświetlaną na ekranach. Świadczymy także opiekę serwisową nad sprzętem (ekrany, komputery) wchodzącym w skład systemów Digital Signage. DDS Poland Cyfrowy merchandising w placówce bankowej

11 Scala - Globalni Klienci Ponad 100,000 zainstalowanych Playerów

12 Rynek oprogramowania Digital Signage – udziały w rynku Scala % 50+ competitors – 34.4% Tier one companies %

13 Dziękuję za uwagę ! Paweł Noga tel. gsm www. ddspoland.com Cyfrowy merchandising w placówce bankowej


Pobierz ppt "Cyfrowy merchandising w placówce bankowej na przykładzie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google