Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Czas trwania projektu: od września 2010 do maja 2011 Język roboczy: angielski Wiek dzieci : od 3 do 6 lat Narzędzia pracy: e-mail, programy multimedialne,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Czas trwania projektu: od września 2010 do maja 2011 Język roboczy: angielski Wiek dzieci : od 3 do 6 lat Narzędzia pracy: e-mail, programy multimedialne,"— Zapis prezentacji:

1 Czas trwania projektu: od września 2010 do maja 2011 Język roboczy: angielski Wiek dzieci : od 3 do 6 lat Narzędzia pracy: e-mail, programy multimedialne, prezentacje PowerPoint, wideo, zdjęcia, rysunki. Temat Projektu: BUILDINGS/ BUDYNKI

2 Uczestnicy Projektu: Leikskólinn Furugrund, Kopavogur (Islandia) - założyciel projektu Woodacre Nursery School, Glasgow (Wielka Brytania) Osnovna šola Matije Valjavca Preddvor, Preddvor (Słowenia) - założyciel projektu Scuola dell'infanzia F.lli Cervi, Noverasco Opera (Włochy) Przedszkole Miejskie Nr 214 z Oddziałami Integracyjnymi, Łódź (Polska)

3 Koordynatorzy Przedszkola Miejskiego Nr 214 z Oddziałami Integracyjnymi w Łodzi : mgr Maria Ciach mgr Magdalena Chołderny – Bednarek mgr Izabela Kaźmierczak

4 Cele projektu: podniesienie poziomu wiedzy dzieci na temat domów i budynków; poznanie budynków wokół nas i przybliżenie wiedzy na temat ich powstawania; ukazanie dzieciom różnorodności środowisk naturalnych w których żyjemy.

5 Przedmioty projektu: edukacja specjalna historia informatyka/ICT matematyka/geometria projektowanie i technologia przedmiot interdyscyplinarny przedmioty przedszkolne sztuka

6 Oczekiwane rezultaty: Dzieci odkryją różnice i podobieństwa, które istnieją pomiędzy rodzajem zabudowań w całej Europie, a poprzez to także pomiędzy kulturą poszczególnych krajów. Aktywne uczestnictwo w projekcie wszystkich dzieci z poszczególnych krajów, również tych o szczególnych potrzebach edukacyjnych.

7 Nasze maskotki – biorące udział w projekcie

8 NASZE PRZEDSZKOLA

9 Przedszkole Miejskie Nr 214 z Oddziałami Integracyjnymi, Łódź (Polska)

10 Leikskólinn Furugrund, Kopavogur (Islandia)

11 Woodacre Nursery School, Glasgow (Szkocja-Wielka Brytania)

12 Osnovna šola Matije Valjavca Preddvor, Preddvor (Słowenia)

13 Scuola dell'infanzia F.lli Cervi, Noverasco Opera (Włochy)

14

15

16 NASZE OSIEDLA

17 POLSKA

18 Islandia

19 Szkocja

20 Słowenia

21 Włochy

22 Nasze miasta

23 POLSKA - Łódź

24

25

26

27

28

29

30 Wykonywanie rysunków budynków naszego miasta

31 Szymon 5-latJulia 5-lat

32 Kacper 4-lataNikola 5-lat

33 ISLANDIA - Kopavogur

34 SZKOCJA - Glasgow

35 SŁOWENIA - Preddvor

36

37

38 WŁOCHY - Noverasco Opera

39 Wycieczka do BUDOWLANKI w ramach projektu eTwinning Buildings Luty 2011

40 Zwiedzanie szkoły rozpoczęliśmy od przywitania się z Panią Dyrektor, nauczycielami przedmiotów zawodowych i uczniami. Wszyscy nie mogli się nadziwić jacy jesteśmy mali!

41 Podstawowym materiałem używanym w budownictwie są cegły. Każdy z nas chciał sprawdzić, jak ciężkie są 2,5 kilowe klocki.

42 Oprócz cegieł ważny jest też piasek podobny do tego, który jest w naszej przedszkolnej piaskownicy.

43 Z płyt kartonowo-gipsowych można budować… domki dla lalek.

44 Mieliśmy też czas na tworzenie własnych budowli.

45 Uczyliśmy się przycinać płytki specjalną maszyną.

46 Malowaliśmy ścianę zieloną farbą.

47 Skręcaliśmy ze sobą różne rurki…

48 Oglądaliśmy makiety domów.

49 Na koniec naszej wycieczki sprawdzaliśmy do czego służy niwelator.

50 Uzyskanie certyfikatu Mały budowniczy

51 Jak wybudować domy? Słowenia

52 Domy wykonane z róźnorodnego materiału

53

54

55 Duży dom z pudełek

56

57 kuchnia toaleta Nasze domy

58 pokój wypoczynkowy jadalnia

59 sypialnia basen

60 Projektowanie naszego przedszkola - Szkocja

61

62 POLSKA Odkryliśmy tajemnice zakładów włókienniczych stworzonych przez Izraela Poznańskiego.

63 Na warsztatach poznaliśmy technologie powstawania tkanin.

64 W wyniku współpracy naszego przedszkola w projekcie eTwinning pt. BUILDINGS/ BUDYNKI, dzieci poszerzyły swoją wiedzę na temat domów i budynków. Dzieci poznały bliżej budynki wokół nas, tak mało dostrzegane w toku dnia codziennego oraz przybliżyły wiedzę na temat ich powstawania. Przedszkolaki miały możliwość poznania różnorodnych środowisk, w których żyjemy, odkrycia różnic i podobieństw nie tylko w naszym mieście czy kraju, ale także w wybranych państwach europejskich.


Pobierz ppt "Czas trwania projektu: od września 2010 do maja 2011 Język roboczy: angielski Wiek dzieci : od 3 do 6 lat Narzędzia pracy: e-mail, programy multimedialne,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google