Prezentacja na temat: "MultiCentrum - Jawor 06.09.2011r. Wycieczka uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym."— Zapis prezentacji:

1 MultiCentrum - Jawor 06.09.2011r. Wycieczka uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym

2 Zajęcia edukacyjne w MultiCentrum 06 września 2011r. uczniowie klasy V Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym wzięli udział w wycieczce do MultiCentrum w Jaworze, w ramach realizacji projektu Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji. Celem wycieczki był udział w zajęciach z dziedziny nauk matematyczno-przyrodniczych Zielona energia oraz zapoznanie uczniów z odnawialnymi źródłami energii elektrycznej.

3 Wykład o odnawialnych źródłach energii elektrycznej

4 Za pomocą komputerów i specjalnych urządzeń wytwarzaliśmy energię odnawialną z wody, wiatru i promieni słonecznych. Ta pasjonująca praca pozwoliła nam poznać nowoczesne technologie, współpracować w grupie i być odpowiedzialnym za powierzone nam zadanie.

5 Tam, pod kierunkiem pan prowadzącej, budowaliśmy z różnokształtnych klocków wspaniałe wiatraki. Posługiwaliśmy się w czasie pracy instrukcją i schematami, w których następnie zainstalowaliśmy silniki i podłączyliśmy do komputerów.

6 Zabawa z komputerem

7 Zwiedzanie Jawora Miasto Chleba – Miasto Pokoju

8 Udaliśmy się na ponad dwugodzinny spacer po mieście zobaczyliśmy: Kościół Pokoju – świątynię pw. Ducha Świętego, mury obronne miasta, Basztę Strzegomską, Rynek wraz z ratuszem z XIX w. oraz kamieniczkami. Duże wrażenie sprawił na nas zwłaszcza Kościół Pokoju oraz historia związana z jego powstaniem.

9 KONIEC Wyjazd do MultiCentrum uważamy za bardzo udany i pouczający, tym bardziej, że nieobca jest nam sprawa ekologii, a tym samym odnawialne źródła energii. Z chęcią powrócilibyśmy na zajęcia jeszcze raz. Uczniowie klasy V a

Pobierz ppt "MultiCentrum - Jawor 06.09.2011r. Wycieczka uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym."