Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Bankowość internetowa bez kompromisów i dla każdego. Start 7 stycznia 2008.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Bankowość internetowa bez kompromisów i dla każdego. Start 7 stycznia 2008."— Zapis prezentacji:

1 Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Bankowość internetowa bez kompromisów i dla każdego. Start 7 stycznia 2008

2 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING2 Ciągle jesteśmy mało internetowym narodem, ale… Penetracja internetu dochodzi 40% Ceny dostępu zaczynają powoli spadać Internet przestał być miejscem wyłącznie dla młodych ludzi

3 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING3 Klient nowoczesny ułatwia sobie życie i nie przepłaca.

4 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING4 Dlaczego wprowadzamy Konto Direct? Chcemy być prekursorem trendów (vide konto oszczędnościowe) ING to najbardziej internetowy bank na świecie ponad 25 mln klientów online (ING Direct, Postbank, pozostałe) Chcemy być najbardziej directowym bankiem w Polsce Na konkurencyjnym rynku wolimy atakować niż się bronić.

5 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING5 N = 950 respondentów Ponad 2,5 mln internautów posiadających rachunek nie korzysta z bankowości elektronicznej. Potencjał dla bankowości elektronicznej jest nadal ogromny. 27% internautów planuje w ciągu pół roku otworzyć konto z dostępem przez internet. Źródło: Badanie Idealne konto internetowe. Zrealizowane przez MB SMG/KRC w grudniu 2007, metodą CAWI. Wyniki reprezentatywne dla użytkowników internetu.

6 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING6 Klienci powszechnie oczekują konta bez kompromisów. Bezpłatne bankomaty ING + Euronet (co piąty bankomat w Polsce) Procent internautów wskazujących cechy idealnego konta internetowego konto Direct Źródło: Badanie Idealne konto internetowe. Zrealizowane przez MB SMG/KRC w grudniu 2007, metodą CAWI. Wyniki reprezentatywne dla użytkowników internetu. Brak prowizji za prowadzenie konta internetowego 88% 82% Bezpłatne przelewy przez Internet 89% Dostęp do dużej liczby placówek na terenie całego kraju 83% Bank prowadzący konto internetowe jest dobrze znany, duży, obecny na rynku od wielu lat 91% Dostęp do dużej sieci bezpłatnych bankomatów 0 zł za przelewy internetowe Bank rozpoznawany przez 90% Polaków Blisko 20 lat na rynku 416 placówek 0 zł za prowadzenie konta

7 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING7 Idea konta Direct Jeśli jesteś nowoczesny… używasz internetu, bankomatu, wpłatomatu, płacisz kartą …konto jest za darmo. Sieć placówek jest zawsze dostępna, ale czynności, które można załatwić przez internet kosztują w placówce 9 złotych.

8 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING8 Konto jest darmowe, jeśli jestem nowoczesny. Użytkowanie karty debetowej Stały dostęp do rachunku Prowadzenie konta Bankomat ING i Euronet Wpłatomat ING Przelewy internetowe Złożenie stałego zlecenia 0 zł > 100 PLN płatności /m-c Serwis SMS

9 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING9 Wyciąg papierowy Przelew Wypłata Wpłata Za proste operacje w placówce muszę zapłacić. Ale po co je robić w placówce? 9 zł

10 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING10 Dla kogo jest Konto Direct? Dla każdego klienta, który używa internetu Dla klientów, którzy chcą mieć konto bez kompromisów: bez zbędnych opłat funkcjonalne (duża ilość operacji online) nowoczesne (m.in. serwis SMS, wybór wizerunku karty) O wysokim poziomie zabezpieczeń (m.in. autoryzacja SMS) dostęp do pełnej funkcjonalność banku (sieć bankomatów i oddziałów, produkty) wiarygodna, duża instytucja finansowa

11 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING11 Gdzieś musi być haczyk Opłata za wypłatę gotówkową w placówce – 9 PLN, ale nowoczesnemu klientowi proponujemy: Co piąty bankomat w Polsce bez prowizji (Euronet + ING) Limit dzienny dla karty debetowej PLN, można mieć dwie karty Pierwsza wypłata z OKO bezpłatna Opłata za wpłatę gotówkowa w placówce 9 PLN, ale nowoczesnemu klientowi proponujemy: Wpłatomat za darmo (w połowie 2008 r. 250 maszyn) Wpłata na OKO w placówce za darmo (konto oszczędnościowe to lepszy sposób oszczędzania niż konto osobiste, przelewy OKO-konto są bezpłatne i online) Jak często nowoczesny klient korzysta z ww. operacji?

12 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING12 Idziemy na całość, bez kompromisów, bez barier dla obecnych klientów. Tak jak z OKO. Każdy dotychczasowy klient, bez żadnych opłat może zmienić pakiet konta na Direct bez opłat numer rachunku pozostaje bez zmian jedyny warunek - wyłącznie poprzez INGBankOnline Wierzymy, że bezkompromisowość, przejrzystość i otwarta komunikacja przyniosą sukces. Tak jak z OKO. Bo prawie robi wielką różnicę.

13 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline ING13 Bankowość internetowa bez kompromisów i dla każdego.


Pobierz ppt "Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Bankowość internetowa bez kompromisów i dla każdego. Start 7 stycznia 2008."

Podobne prezentacje


Reklamy Google