Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Www.tvp.pl/olsztyn FORMY REKLAMOWE. Spis Form reklamowych 1. Banner 468 x 60 2. Billboard 750 x 100 3. Double Billboard 750 x 200 4. Tripple billboard.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Www.tvp.pl/olsztyn FORMY REKLAMOWE. Spis Form reklamowych 1. Banner 468 x 60 2. Billboard 750 x 100 3. Double Billboard 750 x 200 4. Tripple billboard."— Zapis prezentacji:

1 FORMY REKLAMOWE

2 Spis Form reklamowych 1. Banner 468 x Billboard 750 x Double Billboard 750 x Tripple billboard 750 x Skayscraper 120 x 600 lub 160 x Tapeta 7. Toplayer 8. eXpander billboard/ Skyscraper 9. Pop – up, Pop – under 10. Brand mark 11. Belka 12. Interstitial 13. Wideboard 14. Śródtekst 15. Megabox 16. Scroller 17. In-Stream VideoAd 30

3 Opis formy. Najstarsza i najbardziej kojarzona z reklamą internetową forma reklamowa. Graficzny element reklamowy zazwyczaj w postaci poziomego lub pionowego paska na górze strony; zawiera statyczną lub animowaną grafikę i stanowi odnośnik do strony reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 468x60 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript Baner 468x60 Przykład

4 Opis formy. Prostokątny element reklamowy zamieszczony zazwyczaj na górze strony. Od banera różni się rozmiarem - jest dużo większy, przez co zastąpił jego rolę jako standardową/wyjściową formę reklamy. Billboard to obecnie jedna z podstawowych form reklamowych używana w polskiej reklamie internetowej. Bardzo często można ją zauważyć w połączeniu z intruzywnymi formami reklamowymi jak BrandMark lub Toplayer. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x100 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Billboard 750x100 Przykład

5 DOUBLE Billboard 750x200 Opis formy. Prostokątna statyczna forma reklamowo zamieszczona zazwyczaj na górze strony. Dwa razy wyższy od billboarda. DOUBLE billboard to obecnie najpopularniejsza forma reklamy w polskim internecie. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x200 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Przykład

6 Opis formy. Bardzo wysoka prostokątna forma reklamowa, umieszczana zazwyczaj na górze witryn internetowych. Forma 3 razy wyższa od klasycznego billboardu. Coraz bardziej popularna forma w polskim internecie ze względu na dużą powierzchnię i dobrą widoczność na stronie oraz brak intruzywności. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x300 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Tripple Billboard 750x300 Przykład

7 Opis formy. Prostokątna reklama pionowa tzw. "wieżowiec". Używany także jako surroundAd w połączeniu z billboardem. Jest to graficzny element reklamowy o wymiarach 120x600 bądź 160x600 pikseli, umieszczany po prawej lub lewej stronie serwisu, Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 120x600, 160x600 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Skyscraper 120x600 lub 160x600

8 Opis formy. Tapeta jest tłem serwisu o dużej rozdzielczości. Ta forma reklamy jest nieklikalna. Tapeta może się zmieniać w reakcji na działania użytkownika. Watermark jest narzędziem głównie wykorzystywanym w kampaniach brandingowych oraz akcjach sponsorskich. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 1024x768px lub 1280x1024px pikseli Waga: do 50 kb Technologia: JPEG, PNG Tapeta (Watermark) Przykład

9 Opis formy. Forma reklamy o kształcie zbliżonym do kwadratu / prostokąta, oparta na warstwach, rozmiarowo zbliżona do pop-upa. Jest to reklama mogąca przybierać dowolny kształt w zależności od intencji reklamodawcy i pomysłowości twórcy. Może być przesuwana oraz zwijana [ - ] w obrębie okna przeglądarki. Musi zawierać przycisk zamknięcia [ X ]. Jest dobrą formą reklamową do emisji materiału video. Forma wyświetlana razem z billboardem lub double billboardem. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: max. 400x400 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: FLASH BrandMark Przykład

10 Opis formy. Reklama internetowa o dowolnym kształcie, w formie animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, wyświetlana nad treścią strony (na przezroczystej warstwie nałożonej na witrynę) w dowolnym jej miejscu przez określony czas. Animacja znika po określonym czasie, pozostać może statyczny element nie utrudniający korzystanie z witryny. Często wywoływany przez baner/billboard, reklama musi zawierać przycisk [ X ]. Zwracająca uwagę i bardzo skuteczna forma prezentacji. Forma wyświetlana razem z billboardem lub double billboardem. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: max. 750x550 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: FLASH TopLayer Przykład

11 Opis formy. Forma reklamowa rozszerzająca się. Po najechaniu kursorem rozwija się, zwiększając powierzchnię (lub prezentuje się w formie rozwiniętej, aby po kilku sekundach ekspozycji przejść do formy zmniejszonej). Niezaprzeczalnym i największym atrybutem takiej formy prezentacji jest powiększająca się kreacja zaskakująca użytkownika i przyciągająca jego uwagę, gdy ten najedzie na nią kursorem. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x100 -> 750x /160x600 -> 500x600 Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH eXpand Billboard/Skyscraper Przykład

12 POP UP, POP Under Opis formy. Reklama w formie niewielkiego, samodzielnego okna przeglądarki otwierającego się w chwili przejścia z jednej strony serwisu na drugą. Pop-under (większy) otwiera się z tyłu, pod głównym oknem przeglądarki. Pop-up (mniejszy) otwiera się na tle przeglądarki. Jest to powszechnie znana, ale coraz rzadziej używana forma prezentacji ze względu na blokowanie przez część programów na rynku. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x550 pikseli (pop-under) 300x300 pikseli (pop-up) Waga: do 35 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Przykład

13 Opis formy. Reklama w formie graficznego paska emitowanego przy dolnej krawędzi okna przeglądarki. Może zawierać tekst bądź elementy graficzne, które przewijają się wzdłuż paska. Reklama pozostaje zawsze widoczna dla użytkownika, bez względu na ewentualne przewijanie strony. Może zatrzymywać się po najechaniu na niego myszką, może zmieniać się prędkość, kierunek przewijania. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: max. wysokość 30 pikseli Waga do 15 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Belka Przykład

14 Opis formy. Wektorowy Spot Internetowy. Reklama emitowana na całej powierzchni okna przeglądarki lub na całym ekranie, w czasie oczekiwania na załadowanie kolejnej strony odwiedzanego serwisu. Całkowicie przykrywa treść witryny, trwa do 10 sekund. Interstitial zawiera przycisk zamknięcia [ X ] i jest formą bardzo inwazyjną lecz skuteczną. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: bez ograniczeń Waga: do 50 kb Technologia: FLASH Interstitial Przykład

15 Opis formy. Wideboard to reklama w formie poziomego prostokąta o wymiarach 940x300. Zajmuje stałą pozycję na górze strony. Jest to jeden z największych form reklamowych na witrynach. Wideboard występuje także w wersji Expand. Po najechaniu kursorem na reklamę expanduje się max. do 600px. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 940x300, 970x300 Waga: 50KB Format: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript Wideboard Przykład

16 Przykład Śródtekst Opis formy. Śródtekst to graficzny element reklamowy umieszczany w różnych miejscach na serwisie, najczęściej w jego środkowej części. Czytając treść artykułu użytkownik musi zauważyć tę formę reklamy. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 300 x 250 Waga: 45KB Format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript

17 Przykład Megabox Opis formy. Megabox to graficzny element reklamowy w kształcie prostokąta umieszczany z prawej lub lewej części strony. Jego lokalizacja sprawia, iż jest to jeden z najskuteczniejszych nośników reklamowych. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście klienta na stronę reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 300 x 150 Waga: 30KB Format: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript

18 Przykład Scroller Opis formy. Scroller to reklama w postaci przewijającego się paska na samym dole okna. Może zawierać określony tekst, elementy graficzne, animowane, a nawet interaktywne. Reklama przesuwa się wraz z przewijaniem strony w górę i w dół. Reklama wyposażona jest w widoczny przycisk zamknięcia [ X ]. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 30 x 100 Waga: 10KB Format: GIF, JPEG, SWF

19 Przykład In-Stream VideoAd 30 Opis formy. Forma reklamy umożliwiająca emisję filmu reklamowego przed redakcyjnym materiałem video w oknie odtwarzacza multimedialnego Windows Media Player. W zależności od szybkości łącza użytkownika spot reklamowy wyświetlany jest w trzech różnych jakościach strumienia wideo umożliwiając płynne odtwarzanie filmu. Maksymalny czas trwania spotu reklamowego wynosi 30 sekund. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 720 x 576 Waga: min. 4000KB Format: dowolny

20 ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy TVP OLSZTYN Al. Piłsudskiego 11/17, Olsztyn tel , fax


Pobierz ppt "Www.tvp.pl/olsztyn FORMY REKLAMOWE. Spis Form reklamowych 1. Banner 468 x 60 2. Billboard 750 x 100 3. Double Billboard 750 x 200 4. Tripple billboard."

Podobne prezentacje


Reklamy Google