Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?"— Zapis prezentacji:

1 Goldbach Audience – prezentacja firmy

2 >> Kim jesteśmy?

3 /Goldbach Audience jest częścią Goldbach Group działającej w 10 krajach Europy /Wiodący dostawca usług z zakresu online i mobile marketingu. /Firma zrzesza serwisy internetowe oraz łączy grupy docelowe z reklamodawcami. /Oferuje profesjonalną obsługę, indywidualne rozwiązania reklamowe oraz strukturyzowane produkty, które mają pomóc klientom w realizacji różnorodnych projektów reklamowych Goldbach Audience EUROPEJSKA JAKOŚĆ

4 Kompleksowa w internecie OFERTA REKLAMOWA

5 Ponad 1000 WITRYN W PORTFOLIO

6 78% internautów W ZASIĘGU SIECI

7 Precyzyjne dotarcie DO UŻYTKOWNIKA

8 Najnowsze TECHNOLOGIE

9 >> Oferta © 2012 Goldbach Audience9

10 10 /Akcje niestandardowe /Działania dedykowane na wybranych serwisach, dopasowanych kontekstowo do akcji reklamowej /Działania angażujące użytkowników – konkursy, gry /Integracja z portalami społecznościowymi /Tworzenie i realizacja koncepcji kreatywnych działań niestandardowych /Pakiety display - zasięgowe /Pakiety display - tematyczne /Pakiety display - biznesowe /Pakiety display - kobiece /Oferta wideo /Sieć reklamy mobilnej /System monitoringu reklamy display - AdReport /Platforma adexchangeowa adXchange /Dane i audience buying /Targetowanie behawioralne /Reklama behawioralna dopasowana kontekstowo /Reklama performance /System reklamy intekstowej – SmartContext Dedicated and Tailor made Rozwiązania szyte na miaręDisplay, Video, Mobile Reklama behawioralna, AdEx, Performance Reach and context Audience and Conversion Kompleksowa oferta 3 LINIE BIZNESOWE

11 © 2012 Goldbach Audience11 /Doświadczony zespół sprzedawców /Pomoc w dobraniu najbardziej efektywnego rozwiązania do potrzeb klienta /Client service na każdym etapie realizacji kampanii BMs/Non – standard PMAccounting/DoradztwoAutomatyzacja/Doradztwo /Zespół dedykowany projektowaniu akcji niestandardowych /Brand Managerowie witryn TOP Sites /Client service na każdym etapie realizacji /Automatyzacja zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej /Możliwość zakupu reklamy przez samoobsługowy, intuicyjny panel zakupowy Top sitesSegment powierzchni/Pakiety Całe portfolio i powierzchnia spoza sieci /Wyselekcjonowane serwisy spełniające kryteria jakości /Pakiety tematyczne o szerokim zasięgu /Zakup wyselekcjonowanego segmentu użytkowników w ramach całej sieci Szerokie portfolio I DOŚWIADCZONY ZESPÓŁ Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion

12 © 2012 Goldbach Audience12 iBillboard Główny adserwer AdmetaSmart Adserwer Adserwer dedykowany reklamie mobilnej Nugg.adBehavioral engineQuartic Inisnetsprint Platforma adexchangeowa, System do zbierania i zarządzania danymi behawioralnymi. System do remarketingu spersonalizowanego. System do zbierania i zarządzania danymi behawioralnymi. System do tworzenia i zarządzania bazami mailingowymi. System reklamy intekstowej oraz kontekstowej. Najnowsze TECHNOLOGIE

13 >> Dedicated & Tailor Made Rozwiązania szyte na miarę

14 © 2012 Goldbach Audience14 /Dedicated & Tailor Made to linia produktowa w ramach której realizujemy: AKCJE SPECJALNE NIESTANDARDOWE KAMPANIE REKLAMOWE /Połączenie wielu kanałów i narzędzi dotarcia: BRANDING KONKURSY APLIKACJE GRY AKCJE ANGAŻUJĄCE VIDEO MOBILE Działaj NIESTANDARDOWO

15 © 2012 Goldbach Audience15 /TOP SITES to premiowe, specjalnie wyselekcjonowane witryny, które umożliwiają przeprowadzenie skutecznej komunikacji marketingowej / Kryteria doboru witryn: ROZPOZNAWALNA MARKA UNIKATOWA TREŚĆ WYSOKIEJ JAKOŚCI WYSOKIE PARAMETRY MEDIOWE DUŻY POTENCJAŁ BRANDINGOWY MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI KAMPANII DEDYKOWANYCH UZYSKANIE PRIORYTETU KAMPANII WSPARCIE REDAKCYJNE Wyselekcjonowane TOP SITES

16 © 2012 Goldbach Audience16 Wyselekcjonowane TOP SITES

17 © 2012 Goldbach Audience17 / Dedykowany zespół sprzedaży odpowiedzialny za projektowanie kampanii niestandardowych, dopasowanych do oczekiwań klienta oraz consulting na każdym etapie realizacji. / Brand Manager przypisany do każdego serwisu top sites dbający o rozwój oferty witryny i jej potencjału. Specjaliści W ROZWIĄZANIACH NIEKONWENCJONALNYCH

18 >> Reach & Context Zasięg w każdej kategorii tematycznej

19 © 2012 Goldbach Audience19 / Reach & context to linia produktowa pozwalająca dotrzeć do maksymalnie dużej liczby użytkowników przy określonej cenie w zdefiniowanych kategoriach mediowych i tematycznych / Szerokie portfolio witryn w każdej kategorii / Client service na każdym poziomie realizacji /Platformy i kanały komunikacji: DISPLAY VIDEO MOBILE Wielu użytkowników WIELE MOŻLIWOŚCI

20 © 2012 Goldbach Audience20 /78% polskich internautów w zasięgu sieci 13 pakietów tematycznych 7 pakietów o tematyce kobiecej 7 pakietów biznesowych /Szeroki wachlarz formatów reklamowych i modeli rozliczeniowych /Duża reprezentacja wyspecjalizowanych witryn w ramach kategorii /System monitoringu reklamy display AdReport mierzący: reklamę na witrynach reklamę na Facebooku reklamę w komunikatorach Tlen, gadu-gadu oraz Skype Display REKLAMA W KAŻDEJ KATEGORII

21 © 2012 Goldbach Audience21 / Własna sieć reklamy mobilnej i dedykowany adserwer reklama targetowana na strony mobilne reklama na stronach m. i w aplikacjach rich mediowe formaty reklamowe targetowanie behawioralne na stronach m. wsparcie dla wydawców przy tworzeniu stron m. Reklama mobilna ZAWSZE Z KLIENTEM

22 © 2012 Goldbach Audience22 /Reklama video w sieci Goldbach Audience własna technologia emisjii formaty inbanner emisja pre-roll modele efektywnościowe rozliczania kampanii (CPV) konwersja i dostosowanie spotu Video ZAANGAŻUJ UŻYTKOWNIKA

23 >> Audience & Conversion Efektywne dotarcie do użytkownika

24 © 2012 Goldbach Audience24 / Audience & Conversion to linia produktowa umożliwiająca efektywne dotarcie do odpowiednio zdefiniowanej grupy celowej oraz uzyskanie jak najwyższej konwersji / Efektywnościowe modele rozliczeń / Nacisk na wykorzystywanie danych i szerokie możliwości targetowania. / Serwisy brand safe / Automatyzacja modelu sprzedaży Efektywność, DOTARCIE I AUTOMATYZACJA

25 © 2012 Goldbach Audience25 / Platforma adexchangeowa W pełni automatyczny proces zakupu powierzchni Możliwość przyłączenia DSP Flashowe oraz tekstowo – graficzne formy reklamowe Wszystkie modele rozliczeń Możliwość definiowania kategorii witryn, geotargetowania, targetowania behawioralnego oraz cappingu Statystyki kampanii generowane w czasie rzeczywistym dostępne z poziomu panelu Real Time Bidding AUTOMATYCZNY MODEL ZLECANIA REKLAM

26 © 2012 Goldbach Audience26 /Reklama performance Rozwój wsparcia dla modeli rozliczeń CPS i CPE System obsługi mailingów, pozwalający na jednoczesną wysyłkę, analizę i porównywanie wyników wielu baz jednocześnie, stworzenie sieci baz mailingowych Serwowanie spersonalizowanej kreacji na podstawie akcji użytkownika w serwisie lub e-sklepie Performance ROZLICZENIE ZA EFEKT

27 © 2012 Goldbach Audience27 / System emisji reklamy intekstowej Dymki reklamowe wyświetlane przy odpowiednich słowach kluczowych Dopasowanie kontekstowe Wiele formatów dymków reklamowych Możliwość personalizacji dymków Możliwość umieszczania w dymkach elementów interaktywnych – micrositeów czy animacji flash 10 pakietów tematycznych Reklama intekstowa ZAWSZE W DOBRYM KONTEKŚCIE

28 © 2012 Goldbach Audience28 /Targetowanie behawioralne Profile tematyczne oraz biznesowe Profile standardowe lub tworzone na życzenie, emitowane na stronach dopasowanych kontekstowo lub na zasięgu Określanie profilu klienta (Predictive retargeting) Pomiar emocji wobec marki podczas emitowania kampanii wizerunkowej (Branding Optimizer) Targetowanie behawioralne PRECYZYJNE DOTARCIE DO UŻYTKOWNIKA

29 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa © 2012 Goldbach Audience29


Pobierz ppt "Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google