Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Specyfikacja techniczna www.wprost24.pl. Formy reklamowe www.wprost24.pl 1.Baner 468x60 Graficzny element reklamowy w postaci poziomego paska na górze.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Specyfikacja techniczna www.wprost24.pl. Formy reklamowe www.wprost24.pl 1.Baner 468x60 Graficzny element reklamowy w postaci poziomego paska na górze."— Zapis prezentacji:

1 Specyfikacja techniczna

2 Formy reklamowe 1.Baner 468x60 Graficzny element reklamowy w postaci poziomego paska na górze strony. Zawiera statyczną lub animowaną grafikę i stanowi odnośnik do strony reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 468x60 pikseli Waga: do 15 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript

3 2. Billboard 750*100 Graficzny element reklamowy o rozmiarze 750x100 pikseli, umieszczany zwykle centralnie w górnej części strony. Kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanej witryny. Od banera różni się rozmiarem – jest dużo większy. Billboard jest obecnie podstawową formą reklamy internetowej. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750*100 pikseli Waga: do 20 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

4 3. Double Billboard 750*200 Prostokątny element reklamowy zamieszczony zazwyczaj na górze strony. Dwa razy wyższy od zwykłego billboardu. Double billboard to największy format graficznej, prostokątnej formy reklamowej. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750*200 pikseli Waga: do 20 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

5 4. Skyscraper 120x600 Jest to graficzny element reklamowy o wymiarach 120x600, umieszczany najczęściej po prawej lub lewej stronie witryny. Używany także jako SurroundAd w połączeniu z billboardem. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 120*600 Waga: do 25 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

6 5. TopLayer Graficzny element reklamowy w formie animacji o dowolnym rozmiarze, z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych. Wyświetlany nad treścią strony (na przezroczystej warstwie nałożonej na witrynę), w dowolnym jej miejscu. Animacja znika po określonym czasie - pozostać może jedynie statyczny element, nie utrudniający korzystania z witryny. Często wywoływany przez baner/billboard. Reklama musi zawierać przycisk [ X ]. Specyfikacja techniczna: Rozmiar max: 750*550 Waga: do 30 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

7 6. Pop-Up Graficzny element reklamowy, zwykle o rozmiarze 250x250 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną stronę w formie nowego okna przeglądarki. Kliknięcie w pop-up powoduje przejście do strony reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 250x250 pikseli Waga: do 30 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

8 7. Pop-Under Graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze do 750x550 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną stronę w formie nowego okna otwieranego pod aktywnym oknem przeglądarki internetowej. Kontakt z reklamą następuje po zamknięciu lub zminimalizowaniu aktywnego okna przeglądarki. Kliknięcie w pop-under powoduje automatyczne przejście do witryny reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: : 750x550 pikseli Waga: do 30 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

9 8. Rectangle medium, Rectangle large Boks śródtekstowy umieszczany w centralnej części serwisu.Zawiera statyczną lub animowaną grafikę i stanowi odnośnik do strony reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: Rectangle medium: 300x250 pikseli Rectangle large: 336x280 pikseli Waga: do 25 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

10 9. Expand baner, Expand Billboard, Expand Skyscraper Forma reklamowa, która po najechaniu na nią kursorem rozwija się, zwiększając powierzchnię lub prezentuje się w formie rozwiniętej, aby po kilku sekundach ekspozycji przejść do formy zmniejszonej. Po przesunięciu kursora poza obszar reklamy, zwija się ona do początkowego rozmiaru. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: Baner: 468x60 pikseli -> 468x240 pikseli Billboard: 750x100 -> 750x400 pikseli Skyscraper : 120x600 -> 500x600 pikseli Waga: Baner: do 20 kB Billboard: do 25 kB Skyscraper : do 30 kB Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

11 10. Scroller Graficzny element reklamowy o maksymalnej szerokości do 30 pikseli, emitowany na dole okna przeglądarki, przy jej dolnej krawędzi, niezależnie od przewijania strony. Może zawierać określony tekst lub elementy graficzne, zarówno statyczne jak i animowane, które przewijają się wzdłuż paska. Reklama pozostaje zawsze widoczna dla użytkownika, bez względu na ewentualne przewijanie strony. Może zatrzymywać się po najechaniu na niego myszką, może zmieniać się jej prędkość i kierunek przewijania. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 800x30 pikseli Waga: do 10 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

12 11. Brandmark 300x300 Okienko pop-up w wersji flash, zwane też shaped pop-up, gdyż przybiera często kształt reklamowanego produktu. Okno można przesunąć lub zminimalizować. Musi zawierać przycisk zamknięcia [ X ]. Brandmark daje olbrzymie możliwości kreacyjne i w przypadku interesującego pomysłu na ekspozycję produktu jest ciekawą i lubianą przez użytkowników formą reklamy. Brandmark to typowa forma reklamy budująca wizerunek reklamowanego produktu. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 300x300 pikseli Waga: do 25 kb Technologia: FLASH Formy reklamowe

13 12. Scroll baner, billboard, skyscraper Ruchome: baner (468x60 pikseli), billboard (750x100 pikseli), skyscraper (120x600 pikseli ), poruszające się wraz z przewijaniem w górę i w dół oglądanej strony. W ten sposób reklama jest zawsze widoczna dla odwiedzającego serwis, bez względu na to, w którym miejscu na stronie aktualnie się on znajduje. Reklama musi posiadać znak [ X ] służący do jej zamknięcia lub odesłania na standardowe miejsce. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: Baner: 468x60 pikseli Billboard: 750x100 pikseli Skyscraper : 120x600 pikseli Waga: Baner: do 15 kB Billboard: do 20 kB Skyscraper : do 25 kB Technologia: GIF, JPEG, FLASH Formy reklamowe

14 13. Interstitial Graficzny element reklamowy w formie pełnoekranowej, kilkunastosekundowej animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych. Reklama uruchamiana jest w momencie wejścia na daną stronę, wyświetla się zaś użytkownikowi po całkowitym załadowaniu animacji. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: bez ograniczeń Waga:do 30 kB Technologia: FLASH Formy reklamowe

15 15. Watermark ( Tapeta ) Graficzny element reklamowy wyświetlany w tle danej strony na całym jej obszarze. Reklama ma charakter brandingowy i jest nieklikalna. Specyfikacja techniczna: Waga: do 5 kB Technologia: GIF, JPEG, PNG Formy reklamowe

16 16. Kursor reklamowy 125x125 Reklama dołączana do kursora myszy o wymiarach do 125x125 pikseli i poruszająca się wraz z jego ruchem. Reklama jest nieklikalna. Specyfikacja techniczna: Waga: do 5 kB Technologia: GIF, JPEG Formy reklamowe

17 17. Screening Forma graficzna łącząca Double Billboard z tapetą. Screening jest reklamą prestiżową, o dużej powierzchni, doskonale widoczną. Doskonały w kampaniach brandingowych. Formy reklamowe

18 18. Artykuł Sponsorowany Tekst reklamowy opatrzony grafikami, umieszczany w wybranym dziale na witrynie Wprost24.pl. Treść artykułu przygotowywana jest przez Klienta. Może zawierać logo firmy, zdjęcia oraz linki do strony www Klienta w treści. Minimalny czas emisji – jeden tydzień. Artykuł może zostać umieszczony we wszystkich działach – oprócz Wprost Extra. Artykuł sponsorowany jest zajawiany: a. w pierwszym dniu emisji - przez zajawkę graficzną w wybranym dziale na stronie głównej Wprost24.pl ( link tekstowy + grafika, pierwszy link w kolejności ) oraz na stronie głównej wybranego działu Wprost24.pl – ( link tekstowy wyróżniony na niebieskim tle, pierwszy link w kolejności ); b. pozostałe sześć dni emisji – przez zajawkę na stronie głównej Wprost24.pl ( link tekstowy, rotacja w kolejności linków ) oraz na stronie głównej wybranego działu – ( link tekstowy, rotacja w kolejności linków ). Artykuł może zawierać: - tekst ( objętość tekstu nie może przekraczać znaków – ze spacjami ), - logo firmy lub zdjęcia - maksymalnie trzy elementy graficzne (GIF, JPEG), - linki tekstowy kierujący do strony www Klienta (maksimum 5 linków tekstowych). Formy reklamowe Zajawka na stronie głównej Wprost24.pl Zajawka na stronie głównej działu Wprost24.pl

19 Mapa rozmieszczenia form reklamowych na witrynie

20 Mapa rozmieszczenia form reklamowych

21 Newsletter Mapa rozmieszczenia form reklamowych


Pobierz ppt "Specyfikacja techniczna www.wprost24.pl. Formy reklamowe www.wprost24.pl 1.Baner 468x60 Graficzny element reklamowy w postaci poziomego paska na górze."

Podobne prezentacje


Reklamy Google