Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex. 2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress to nowoczesne narzędzie webowe do prezentacji zagregowanych lub szczegółowych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex. 2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress to nowoczesne narzędzie webowe do prezentacji zagregowanych lub szczegółowych."— Zapis prezentacji:

1 1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex

2 2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress to nowoczesne narzędzie webowe do prezentacji zagregowanych lub szczegółowych danych o wydatkach reklamowych dowolnych produktów lub wpływów reklamowych dowolnego medium. Dane aktualizowane w cyklach: dziennych dla kreacji internetowych, tygodniowych dla danych Adex z TV, RADIA i PRASY, w cyklach miesięcznych dla OUTDOORU, KIN i INTERNETU. AdExpress

3 3 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE Oferuje możliwość tworzenia raportów dostosowanych dla każdego z naszych klientów: reklamodawców, domów mediowych i właścicieli mediów: 1. Dla reklamodawców: –analizę strategii mediowych konkurencji –informacje o produktach reklamowanych w danym sektorze –informacje o produktach oferowanych przez konkurencje –szczegółową strukturę kampanii z podziałem nawet na dzień i miejsce pojedynczych emisji AdExpress

4 4 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE 2. Dla domów mediowych –analizę dynamiki: porównanie zmian struktury reklamodawców w danym medium (po sektorze, reklamodawcy lub brandzie) w dwóch okresach w celu oszacowania lojalności klientów. –analizę konkurencji: w zdefiniowanym przedziale czasu, którzy reklamodawcy są aktywni i w jakich stacjach/tytułach. –szczegółową analizę tytułów, w których reklamuje się konkurencja. Intuicyjny interfejs użytkownika Możliwość podglądu internetowych kreacji reklamowych w trybie on-line AdExpress

5 5 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress

6 6 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – MEDIA SCHEDULE

7 7 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress

8 8 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – LOST/WON

9 9 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress

10 10 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – PRESENT/ABSENT

11 11 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress

12 12 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – VEHICLE PORTFOLIO

13 13 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress

14 14 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – NEW CREATIVES

15 15 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – NEW CREATIVES

16 2. INTERNET EVALIANT ADEX

17 17 INTERNET EVALIANT ADEX Nowy projekt (pierwsze dane za listopad 2010) Własne obliczenia na podstawie danych z bazy Evaliant Spider i comiesięcznych odsłon stron internetowych Informacje na temat odsłon z badania Megapanel, dostarczanego przez PBI (Polskie Badania Internetu) Podstawowe informacje; Partnerzy

18 18 INTERNET EVALIANT ADEX Pokrycie rynku i dostępność danych Liczba portali internetowych w monitoringu: 70 Pokrycie rynku: ponad 90% (na podstawie liczby odsłon) Aktualizacja danych: raz w miesiącu z opóźnieniem 70-cio dniowym (np. dane za marzec są dostępne w pierwszej połowie czerwca)

19 19 INTERNET EVALIANT ADEX Zakres badań Evaliant gromadzi wszystkie typy reklam wyświetlane na stronach internetowych, np.: - banner - doublebillboard - billboard - half page - brandmark - rectangle, navi box

20 20 INTERNET EVALIANT ADEX Przetwarzanie danych Reklamy gromadzone przez Evaliant są kategoryzowane spójnie ze wszystkimi danymi Kantar Media (reklamodawca, brand reklamowany, kategoria produktowa) Miesięczne informacje na temat odsłon z badania Megapanel przypisywane są do odpowiednich stron internetowych Cena cennikowa CPM jest przypisywana do każdej reklamy Dostępne są dane dzienne Wszystkie dane Internet Evaliant AdEx są dostępne w AdExpress-ie

21 21 INTERNET EVALIANT ADEX Analiza danych Przykładowe raporty medium: Internet Evaliant AdEx kategoria: finanse okres: XI-XII 2010

22 22

23 23

24 24

25 Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.


Pobierz ppt "1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex. 2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress to nowoczesne narzędzie webowe do prezentacji zagregowanych lub szczegółowych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google