Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dajmy dzieciom skrzydła – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Jastrzębiu-Zdroju Projekt współfinansowany.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dajmy dzieciom skrzydła – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Jastrzębiu-Zdroju Projekt współfinansowany."— Zapis prezentacji:

1 Dajmy dzieciom skrzydła – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Jastrzębiu-Zdroju Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Budżetu Państwa.

2 1 września 2012 r. 26 czerwca 2013 r. Od 1 września 2012 r. do 26 czerwca 2013 r. w naszym mieście realizowany jest projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską, którego Organem kierującym jest Urząd Miasta. Nasza szkoła, wraz z innymi placówkami oświatowymi, uczestniczy w tym projekcie. Celem projektu jest realizacja dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w materiały i sprzęt specjalistyczny wspomagający pracę z dzieckiem.

3 Szkole Podstawowej nr 12 W Szkole Podstawowej nr 12 projektem zostało 208 objętych 208 uczniów klas I – III. Zajęcia prowadzone w ramach projektu wspierały indywidualny rozwój dziecka, pozwalając na pracę zarówno z dzieckiem mającym trudności w zdobywaniu określonych umiejętności jak i z dzieckiem uzdolnionym.

4 Dzieci uczestniczyły w zajęciach : dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (3 grupy); dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (2 grupy); logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (2 grypy); gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (2 grupy); terapii pedagogicznej (6 grup); dla dzieci uzdolnionych matematycznie – koło matematyczne (2 grupy); dla dzieci uzdolnionych artystycznie (2 grupy).

5 W zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami 20 w czytaniu i pisaniu uczestniczyło 20 uczniów. Wioletta Sieradzan – Lorek Prowadziły je panie: Wioletta Sieradzan – Lorek Barbara Leśniak i Barbara Leśniak

6 W zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, Doroty Zbozień pod kierunkiem pani Doroty Zbozień, brało 34 udział 34 uczniów naszej szkoły

7 W zajęciach logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami 11 rozwoju mowy uczestniczyło 11 uczniów. Prowadzone były one przez panie: Elżbietę Cywoniuk – Gilgę Wiolettę Sieradzan – Lorek Elżbietę Cywoniuk – Gilgę i Wiolettę Sieradzan – Lorek. 2 9

8 W zajęciach gimnastyki korekcyjnej dla dzieci Katarzynę z wadami postawy prowadzonych przez panią Katarzynę Ignacek – Wysocką36 Ignacek – Wysocką, brało udział 36 uczniów

9 Zajęciami terapii pedagogicznej objętych zostało uczniów. Prowadzone były one przez panie: Ewę WoźniakGrażynę LyskąZofię Żurawską Ewę Woźniak, Grażynę Lyską, Zofię Żurawską i Beatę Mikę

10 W zajęciach dla dzieci uzdolnionych matematycznie – Elżbietę koło matematyczne prowadzonych przez panią Elżbietę Winiszewską - Bafia39 Winiszewską - Bafia, uczestniczyło 39 uczniów

11 W zajęciach dla dzieci dla dzieci uzdolnionych Irenę Gregorczyk artystycznie, prowadzonych przez panią Irenę Gregorczyk, 28 brało udział 28 uczniów. 19 9

12 W ramach projektu szkoła wzbogaciła się o nowe materiały i pomoce, które będą ułatwiać i wzbogacać prowadzenie zajęć lekcyjnych oraz pozalekcyjnych: szafy, 3 laptopy; 2 rzutniki; ciekawe programy multimedialne; książki; wiele klocków i gier edukacyjnych. Doposażona została także salka gimnastyczna oraz powstała w pełni wyposażona sala do gimnastyki korekcyjnej.


Pobierz ppt "Dajmy dzieciom skrzydła – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Jastrzębiu-Zdroju Projekt współfinansowany."

Podobne prezentacje


Reklamy Google