Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Edukacja przyrodniczo- ekologiczna i językowa Zakres treści: Zasoby przyrody nieożywionej. Zamierzone osiągnięcia: Uczestniczy w zabawach z magnesem.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Edukacja przyrodniczo- ekologiczna i językowa Zakres treści: Zasoby przyrody nieożywionej. Zamierzone osiągnięcia: Uczestniczy w zabawach z magnesem."— Zapis prezentacji:

1

2 Edukacja przyrodniczo- ekologiczna i językowa Zakres treści: Zasoby przyrody nieożywionej. Zamierzone osiągnięcia: Uczestniczy w zabawach z magnesem. Przeżywa obserwowane zjawiska. Zabawy badawcze z użyciem magnesu: rybki magnetyczne oraz zestaw magnesów kształtowały spostrzegawczość, myślenie, dały okazję do porównywania wielkości, przeliczania, segregowania. Radość przeżywania. Zaciekawienie magnesem, poznanie jego właściwości.. Problemy dotyczyły: a)Czy magnes potrafi przyciągać przez papier?(spinacze, pudełko magnes). b)Kiedy magnesy przyciągają się a kiedy odpychają?(krążki, patyczek) c)Jak można wykorzystać przyciaganie magnesu? Temat zajęcia: Śniadanie wróbli – teatrzyk sylwet wg. Utworu T. Fiutowskiej. Rozmowa na temat dokarmiania ptaków zimą. Inscenizowanie utworu.Cele ogólne – utrwalenie z dziećmi nazwy ptaków pozostajacych na zimę. -wykorzystanie przyciągania magnesu. Cele operacyjne : -wie dlaczego należy dokarmiać ptaki zimą -zna ptaki, które spotykają się przy karmniku -wie czym dokarmiamy ptaki -wie jak można wykorzystac magnes -odgrywa role za pomoca różnych technik:teatrzyk sylwet z wykorzystaniem magnesu.

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22


Pobierz ppt "Edukacja przyrodniczo- ekologiczna i językowa Zakres treści: Zasoby przyrody nieożywionej. Zamierzone osiągnięcia: Uczestniczy w zabawach z magnesem."

Podobne prezentacje


Reklamy Google