Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Jutro to dziś tyle, że jutro”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Jutro to dziś tyle, że jutro”"— Zapis prezentacji:

1 „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Adexon 2013 „Jutro to dziś tyle, że jutro”

2 Adexon to nowoczesna sieć reklamowa funkcjonująca w modelu RTB.
Kim jesteśmy? Adexon to nowoczesna sieć reklamowa funkcjonująca w modelu RTB.

3 Doświadczony zespół profesjonalistów
Założycielami i członkami zespołu są doświadczone i znane osoby branży reklamowej: Adam Dyba CEO Marcin Woźniak partner Klaudia Damszel Head of Direct Sales Łukasz Skawiński Head of Agency Sales Maryna Matarewicz Head of Affiliate Michał Starzyk Head of Traffic

4 Adexon sieć + SSP Jak to sprzedajemy
Powierzchnia Cena Kupujący Opis Negocjowana stawka Jeden wydawca lub pakiet Stała cena CPM lub CPC Jeden kupujący Negocjowane stawki Jak w sieci reklamowej. Prywatna aukcja {PMP} + dane audience + możliwy first look Jeden wydawca lub pakiet. Wybrane powierzchnie niedostępne dla wszystkich. Aukcja „drugiej ceny” z ceną minimalną. Wielu kupujących Wybrani kupujący. Aukcje z ceną minimalną dla wybranych reklamodawców. Wielu wydawców Aukcja „drugiej ceny”. Wszyscy kupujący. Standardowa aukcja dla wszystkich. Otwarta aukcja

5 Oferta Adexon Sieć reklamowa / adex Platforma SSP Audience
Pakiety tematyczne Zasięg Pakiety premium blind Kontrola emisji Dokładna kontrola Optymalizacja kosztów Integracja z danymi Zwiększenie efektów z powierzchni remnant Prywatne aukcje

6 Oferta Adexon Adexon Zasięg to: Ponad 15 mln UU
Silne zasięgowe kampanie Konkurencyjne stawki Rozliczanie w modelach CPM i CPC Adexon Zasięg

7 Oferta Adexon Adexon Pakiet to: 12 pakietów tematycznych
Kontekstowe dopasowanie reklam Możliwość targetowania Audience Adexon Pakiet SPOŁECZNOŚCI SPORT NEWS LIFESTYLE ZDROWIE EDUKACJA TECH TRAVEL ROZRYWKA FINANCE BEAUTY MOTO

8 Oferta Adexon Adexon Audience to: Profile demograficzne
18 różnych profili behawioralnych opartych o twarde dane Możliwość tworzenia dowolnych profili Adexon Audience

9 8,7 mln profili Jak powstają profile? 18 mln analizowanych cookies
DANE DEMOGRAFICZNE Płeć, wiek, branża! Aplikacje FB ZAINTERESOWANIA Przeglądane strony, Chmura słów kluczowych 18 kategorii zainteresowań INTENCJE ZAKUPOWE 23 kategorii produktów WYSZUKIWANIE Szukane frazy i słowa kluczowe 8,7 mln profili 18 mln analizowanych cookies

10 Profile zainteresowań
Biznes Finanse Moda Nieruchomości Filmy Kosmetyki Kulinaria Kultura Moto Muzyka Parenting Podróże Technologia Zdrowie Edukacja Plotki Rozrywka Sport

11 Intencje zakupowe Biznes Delikatesy Dla dzieci Dom i ogród Erotyka
Filmy Finanse Gadżety i upominki Gry i konsole Komputery Kosmetyki Książki Moda i styl Motoryzacja Muzyka Narzędzia Prezenty Sport i hobby Fotografia i optyka Sprzęt AGD Sprzęt RTV Telefony i akcesoria Zdrowie

12 Branże i stanowiska BRANŻE STANOWISKA Nieruchomości/Budownictwo
Farmaceutyka/Biotechnologia Finanse/Ekonomia Hotelarstwo/Turystyka/Katering Informatyka/Administracja Instalacja/Utrzymanie/Serwis Internet/E-Commerce Inżynieria/Elektronika/Technologia Księgowość/Audyt/Podatki Logistyka/Transport/Dystrybucja Marketing/Reklama/Public Relations Media/Sztuka/Rozrywka Motoryzacja Sport/Rekreacja Sprzedaż Ubezpieczenia Zakupy I wiele innych STANOWISKA Kadra zarządzająca Kierownik / dyrektor Specjalista

13 Conversion / Click Optimiser
Budowa profilu osób, które „konwertują” Szukanie bliźniaków statystycznych Emisja reklam do tak zdefiniowanego profilu. PROMOCJA CPM = 1 zł Konieczność osadzenia kodu na stronie klienta.

14 Powierzchnia reklamowa
200 mln odsłon 15 mln UU Współpracujemy z czołowymi wydawcami i największymi podmiotami na rynku reklamowym w Polsce, a także z szeregiem mniejszych podmiotów. i ponad 50 witryn.

15 Dostępne są wszystkie podstawowe formaty reklamowe IAB:
Double billboard Billboard Rectangle Skyscraper Waga maksymalna do 100 kB!

16 Formaty reklamowe NOWOŚĆ W RTB!
Flyfooter 750x200 px Waga maksymalna do 100 kB Adexon jako pierwszy w Polsce wprowadza formę layerową w modelu RTB!

17 Korzyści dla Agencji Automatyzacja zakupu niższe koszty zakupu, zakup powierzchni typu „remnant”, krótszy proces zakupu. Audience buying możliwość zakupu wybranych użytkowników zgodnych z profilem klienta. Możliwość zakupu bezpośrednio z pominięciem DSP i jego marży. Możliwość zakupu powierzchni premium oferta Inter PREMIUM Niższe koszty realizacji KPI dla klienta.

18 Przyszłość już nie jest taka jak kiedyś
Zapraszamy do współpracy Łukasz Skawiński Head of Agency Sales tel


Pobierz ppt "„Jutro to dziś tyle, że jutro”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google