Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W."— Zapis prezentacji:

1 Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

2 Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. Celem projektu jest transfer wiedzy i wymiana doświadczeń w zakresie metod, narzędzi i warunków wdrażania instytucjonalnych rozwiązań szwajcarskich organizacji biznesowych. Przełoży się to na wspieranie rozwoju przedsiębiorczości na obszarze objętym projektem w Polsce.

3 1 Informacje o Beneficjencie Regionalna Izba Gospodarcza w Przemyślu istnieje od 2000 roku. Jako organizacja samorządu gospodarczego reprezentuje interesy podmiotów gospodarczych w regionie. Obecnie zrzesza ponad 70 firm z Przemyśla i okolic.

4 2 Informacje o Beneficjencie Głównymi zadaniami RIG są działania promocyjne na rzecz rozwoju gospodarczego regionu, świadczenie usług informacyjnych, szkoleniowych i doradczych. Korzystny wizerunek miasta Przemyśla budowany przez Izbę oraz jej poparcie jest atutem ułatwiającym firmom ich zaistnienie na rynkach międzynarodowych.

5 3 Harmonogram realizacji projektu ( okres – ) Etap I Rozpoczęcie realizacji projektu Etap II Promocja Projektu Etap III Spotkania Informacyjne Etap IV Nawiązanie współpracy Etap V Wizyta studyjna w Szwajcarii Etap VI Zamknięcie projektu

6 4 Etap I – Rozpoczęcie realizacji projektu Działanie I - organizacja biura projektu w Przemyślu przy ul. Barskiej 15 Działanie II – zaangażowanie kadry w ramach wolontariatu: –kierownik projektu, –koordynator ds. organizacyjno – merytorycznych, –specjalista ds. obsługi finansowej.

7 5 Etap II – Promocja projektu Działanie I - przygotowanie i wykonanie materiałów promocyjnych zrealizowano: opracowanie wizualizacji projektu, ulotki w trzech wersjach językowych, druk ulotki, wykonanie roll-up Działanie II – promocja na stronie www Wnioskodawcy: stworzono zakładkę o projekcie na stronie głównej RIG, która jest aktualizowana z postępem realizacji projektu Działanie III – ogłoszenia prasowe: umieszczenie w regionalnej prasie dwa ogłoszenia o projekcie.

8 6 Etap III – Spotkania informacyjne Działanie I – realizacja spotkań informacyjnych w tym: zorganizowano 3 spotkania informacyjne dla przedstawicieli RIG, Łącznie wzięły w nich udział 34 osoby. W trakcie spotkań przedstawiono cele projektu i plan jego realizacji, omówiono oczekiwania uczestników odnośnie współpracy z partnerem ze Szwajcarii.

9 Etap IV – Nawiązanie współpracy Działanie I – poszukiwanie partnera : nawiązano kontakty ( , telefon) z potencjalnymi partnerami – pozarządowymi organizacjami biznesowymi w Szwajcarii. Dokonano wyboru Partnera: Verein polnischer Experten in der Schweiz w Zurychu Działanie II – przygotowanie listu intencyjnego Trwają konsultacje treści listu z partnerem. Działanie III – ustalenie terminu, miejsca i programu wizyty studyjnej Wizyta w Zurychu odbędzie się w dniach września 2013 roku, Szczegóły programu są w trakcie ustaleń.

10 7 Etap V – Wizyta studyjna w Szwajcarii Działanie I – organizacja i wyjazd na wizytę studyjną do Szwajcarii Trwają przygotowania organizacyjno - logistyczne wyjazdu, dokonano wyboru przewoźnika i hotelu, Działanie II – spotkanie z przedstawicielami organizacji biznesowych i podmiotów gospodarczych w Szwajcarii : zaplanowano 2 spotkania z przedstawicielami wybranej szwajcarskiej pozarządowej organizacji biznesowej. Działanie III – udział w imprezie targowo-wystawienniczej w Szwajcarii – zaplanowano udział w targach: ZUSPA 2013 w Zurychu Działanie IV – podpisanie listu intencyjnego - zaplanowane.

11 8 Etap VI – Zamknięcie projektu Działanie I – spotkanie podsumowujące wizytę studyjną: zaplanowano spotkanie polskiej delegacji z przedstawicielami i członkami RIG Działanie II – rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu w tym: sporządzenie wniosku o płatność końcową

12 Dziękujemy za uwagę. 9 PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ Regionalna Izba Gospodarcza w Przemyślu ul. Barska Przemyśl tel: (16)


Pobierz ppt "Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W."

Podobne prezentacje


Reklamy Google