Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Sales 2008 Stabilny IVR rozwijany od 1990r. OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Sales 2008 Stabilny IVR rozwijany od 1990r. OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm."— Zapis prezentacji:

1 Sales 2008 Stabilny IVR rozwijany od 1990r. OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm

2 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm IVR? Obsługa wywołań przychodzących oraz inicjowane i obsługa połączeń wychodzących, według pożądanego scenariusza. Wykorzystanie zasobów telekomunikacyjnych: głosowych, faksowych, konferencyjnych. Wykorzystanie zasobów teleinformatycznych: nagrania audio, pliki TIFF, informacje tekstowe z baz danych, silników syntezy czy rozpoznawania mowy.

3 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Otwarta architektura = pełna niezależność Obsługiwane karty sprzętowe Interfejs telekomunikacyjny Budowa modułowa Łatwość rozbudowy, moduły dedykowane Dowolnie skomplikowany scenariusz obsługi wywołań Ograniczenia tylko dostępnymi zasobami

4 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Obsługiwane karty sprzętowe Karty Dialogic: Springware i DM3 Karty Donjin: analogowe i cyfrowe Przełącznik multimedialny: Keygoe Karty Diva Server Karty Pika Karty programowe (SIP-HMP)

5 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Interfejs telekomunikacyjny Styk analogowy: wykrywanie rozłączenia, połączenia, przekazywanie rozmów, konferencje, faksy Styk BRI: przekazywanie rozmów, konferencje, faksy Styk PRI: przekazywanie rozmów, konferencje, faksy Styk IP?: przekazywanie rozmów, konferencje, faksy

6 Sales 2008 Kolejkowanie połączeń Interaktywny dostęp do informacji Poczta głosowa Serwer faksów OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Dystrybucja połączeń przychodzących Kampanie wychodzące Dostęp do baz danych Serwer konferencji Budowa modułowa – wszystko w standardzie

7 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Łatwość rozbudowy, moduły dedykowane Funkcje specjalne - poczekalnia Funkcje dedykowane – dedykowane DLL Przykłady: współpraca z ProCenter, Caracas, eCALL, integracja z uCTI (przekazywanie kontekstów)

8 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Dowolnie skomplikowany scenariusz obsługi Wizualny edytor scenariuszy Scenariusz – diagram przepływów Przyjazny, cut & paste, drag & drop, keywords, goto Testowanie offline Przygotowanie nagrań

9 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Ograniczenia tylko dostępnymi zasobami Obsługiwanych linii tyle, ile kart w komputerze Czas nagrań audio – zasoby komputera Dowolna długość scenariusza, optymalne wykorzystanie pamięci

10 Sales 2008 Obsługa wielu linii według jednego lub różnych scenariuszy. Uprawnienia linii do połączeń wychodzących głosowych, faksowych. Linie wirtualne do zadań w tle. Scenariusze przydzielane dynamicznie, np. na podstawie numeru wybranego lub przekierowującego. Obsługa różnych central (firm) jednocześnie. OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – obsługa linii

11 Sales 2008 Definiowalne timeouty, poziomy prowadzenia statystyk, poziomy śledzenia. Śledzenie działania poszczególnych funkcji. Możliwość autorestartu - nieużywana OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – konfiguracja ogólna

12 Sales 2008 Sterowanie działaniem w zależności od pory dnia, dnia tygodnia. Obsługa weekendów i świąt ruchomych. OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – sterowanie działaniem w czasie

13 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – wizualny edytor scenariuszy Diagram przepływów. Węzły diagramu odpowiadają kolejno wykonywanym funkcjom od rozpoczęcia połączenia aż do zakończenia rozmowy. Węzły potomne odpowiadają możliwym działaniom. Niektóre funkcje mogą być wykonywane przed rozpoczęciem rozmowy lub po jej zakończeniu, obsługa czasu IDLE

14 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – wizualny edytor scenariuszy Dynamiczna zmiana scenariusza, np. na podstawie numeru wywołanego lub przekierowującego Funkcje mówiące: data, czas, kwota pieniędzy, liczebniki główne, porządkowe. Składanie nagrań: listy statyczne lub dynamiczne, tworzenie zdań Ten sam scenariusz dla różnych wersji językowych, język jest zmienną Własna przestrzeń zmiennych dla każdej linii. Zmienne zewnętrzne lokalne (tylko ten scenariusz) lub globalne. Zmienne zewnętrzne zachowują wartość pomiędzy połączeniami

15 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – szybkie wdrażanie scenariuszy Szybkie i przejrzyste przygotowanie scenariusza Przygotowanie nagrań audio Testowanie offline scenariuszy. Ten sam kod funkcji offline i online. Audio emitowane przez kartę dźwiękową. DTMF z symulowanej klawiatury telefonu Przypisanie scenariuszy do linii telefonicznych Testowanie online skrócone do minimum

16 Sales 2008 uCTI – serwer CTI oparty na CSTA Obsługa standardu CSTA phase III Przetestowany z Siemens Hipath 3000, 4000 oraz Panasonic KX-TDA Funkcje telefoniczne, administracyjne, ACD, routing Integracja z OsiDial IVR, przekazywanie kontekstów tekstowych Obsługa TDS na Hipath 3000 (telefon jako terminal) Komponent VCL i ActiveX do łatwej integracji programów klienckich Wdrożenia nawet do 500 stanowisk

17 Sales 2008 OsiDial + uCTI – przykładowe wdrożenia IVR: obsługa 2 traktów E1 + 4 dynamicznie przydzielane zasoby faksowe. uCTI: monitorowanie kanałów IVR, grup i agentów ACD, razem około 100 urządzeń Klient uCTI zintegrowany w przeglądarce internetowej z aplikacją na stanowisku za pomocą komponentu activeX. IVR: 4 linie analogowe zintegrowane z ProCenter do obsługi wywołań czekających w kolejkach Funkcjonalność: podawanie informacji z bazy danych przez telefon – stan konta, lista ostatnich operacji, lista lokat, informacje stałe jak kursy walut czy oprocentowanie, promocje. Dokonywanie przelewów na wybrane rachunki. Wyciągi faksem. Kolejka oczekujących: podawanie pozycji w kolejce i szacunkowego czasu oczekiwania. Agenci ACD: informacje o dzwoniącym oraz o opcjach wybranych w IVR. Bank Pocztowy SA

18 Sales 2008 OsiDial + uCTI – przykładowe wdrożenia IVR: obsługa traktu E linii analogowych. uCTI: monitorowanie kanałów IVR, traktów miejskich, grup, wszystkich urządzeń końcowych w firmie, razem ponad 500 urządzeń. Klient uCTI zintegrowany z aplikacją na stanowisku: Delphi + komponent activeX. Dedykowana aplikacja uDBC zapisująca w czasie rzeczywistym stany wszystkich urządzeń w korporacyjnej bazie danych. IVR E1: dialer wydzwaniający na numery określane przez serwer bazy danych. Zwrotne zapisywanie wyników: sukces, zajęty, nie odpowiada. Informacje ISDN. IVR ab: dystrybucja połączeń wychodzących i przychodzących. Cele podawane przez serwer bazy danych (dzięki uDBC). Kolejka oczekujących realizowana na kanałach IVR. Konteksty tekstowe (numery umów) przekazywane od dialera do stanowiska roboczego. Best SA

19 Sales 2008 OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Zapraszam do współpracy! Jarek Karciarz OSITRON Internet:www.ositron.pl Mail:


Pobierz ppt "Sales 2008 Stabilny IVR rozwijany od 1990r. OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm."

Podobne prezentacje


Reklamy Google