Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Telefonia w chmurze Błażej Pawlik. Co to jest telefonia w chmurze? Jakie są wady i zalety telefonii w chmurze? Nowoczesne usługi telefoniczne. Mieszane.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Telefonia w chmurze Błażej Pawlik. Co to jest telefonia w chmurze? Jakie są wady i zalety telefonii w chmurze? Nowoczesne usługi telefoniczne. Mieszane."— Zapis prezentacji:

1 Telefonia w chmurze Błażej Pawlik

2 Co to jest telefonia w chmurze? Jakie są wady i zalety telefonii w chmurze? Nowoczesne usługi telefoniczne. Mieszane modele telefonii w chmurze. Skąd mieć telefonię w chmurze? Pytania. Plan prezentacji

3 Co to jest telefonia w chmurze?

4 Jakie są zalety i wady? Wady – Całość usług jest powierzona dostawcy/ operatorowi (znajduje się poza firmą) – Konieczność zadbania o poufność danych i przekazów głosowych. – Łącze IP pomiędzy aparatami a centralą w chmurze musi być niezawodne. – Konieczność zadbania o poprawną konfigurację IP (opóźnienie, jitter, firewalle) – Czasem jest konieczna wymiana okablowania budynkowego. Zalety – Usługa może być dostarczona razem z dedykowanym łączem (vLan) – Klient nie kupuje centrali telefonicznej i nie musi jej serwisować – Kopia bezpieczeństwa ustawień i danych w DC (konfiguracja, nagrania, faksy) – Nowoczesne usługi dodane np. Telekonferencje – Automatyczne aktualizacje – Na pewno krótszy czas wdrożenia – Praca wielooddziałowa – Niższe koszty połączeń (np. pomiędzy oddziałami) – Lepsza jakość głosu. HD Voice G.722

5 Nowoczesne usługi telefoniczne Usługi zarządzane przez WWW – Wirtualny faks – Telekonferencje – Kolejkowanie połączeń przychodzących – Wirtualne numery przychodzące (kampanie handlowe, dzielenie języków) – Nagrywanie rozmów – Odczyt logów połączeń firmy/konta. e-faktura. – Ustawiania parametrów konta (przekierowania, DND) IVR (zapowiedzi słowne) Multirejestracja Soft Phone Numer idzie za mną Integracja z komputerami (CTI,UC). WebServices. I wiele innych

6 System kolejkowania IVR

7 System Wirtualnego Faksu

8 System telekonferencji

9 Mieszane modele telefonii

10 Usługi dodane do tradycyjnych IVR (zapowiedzi słowne) Integracja oddziałów firm Zabezpieczenie łącz tradycyjnych SIP Trunkami Wydzielenie fragmentu firmy do chmury – Biura obsługi kineta Nagranie, kolejkowanie, prezentacja na monitorach Rozbudowa o nowoczesne usługi – Telekonferencje, wirtualne faksy.

11 Wariant 1 – Kupić aparaty – Kupić usługi dostępne w sieci – Skonfigurować samodzielnie. Wariant 2 – Udać się do doświadczonej firmy. – Prosić o referencje i konkretne wdrożenia. Na co zwrócić uwagę: – Wdrożenie powinien przeprowadzać (w miarę możliwości) jeden podmiot. – Trzeba zapewnić sprawne działanie aparatów, sieci, centrali wirtualnej oraz usług operatora PSTN. Skąd mieć telefonię w chmurze?

12 Zakończenie Dziękuję za uwagę: Błażej Pawlik ; Pytania?


Pobierz ppt "Telefonia w chmurze Błażej Pawlik. Co to jest telefonia w chmurze? Jakie są wady i zalety telefonii w chmurze? Nowoczesne usługi telefoniczne. Mieszane."

Podobne prezentacje


Reklamy Google