Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wybrane efekty działań w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Warmińsko-Mazurskim od roku 2002 Wybrane efekty działań w zakresie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wybrane efekty działań w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Warmińsko-Mazurskim od roku 2002 Wybrane efekty działań w zakresie."— Zapis prezentacji:

1 Wybrane efekty działań w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Warmińsko-Mazurskim od roku 2002 Wybrane efekty działań w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Warmińsko-Mazurskim od roku 2002 Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki

2 Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki Regionalna i Lokalne Organizacje Turystyczne LOT-y: Iława Szczytno Ostróda Mrągowo, Mikołajki Morąg Nidzica Dom Warmiński Gołdap W-M ROT w Olsztynie

3 Baza noclegowa miejsca noclegowe rok rok 2007 – (V miejsce w kraju) obiekty skategoryzowane w tym 19 hoteli, 3 campingi, 5 pensjonatów w tym 85 hoteli, 13 campingów, 15 pensjonatów obiekty na terenach wiejskich w tym 869 kwater agroturystycznych - III miejsce w kraju (2007 ) miejsc noclegowych ok miejsc noclegowych na żaglówkach Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki

4 Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Charakterystyka przyjazdów według celów (w%) długookresowe krótkookresowe Cel przyjazdu Turystyka, wypoczynek Odwiedziny u znajomych Służbowe, interesy Inne Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki

5 Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Sezonowość przyjazdów (w%) Pora roku długookresowe krótkookresowe Wiosna Lato Jesień Zima Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki

6 Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Liczba turystów zagranicznych (w tys. osób) Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki KRAJKorzystających z noclegówogółem % % Niemcy **147,9156,4107,973, ,3 Rosja **17,720,533,1187, ,0 Białoruś5,2bd x ,0 Holandia *5,02,6 bdx ,0 Litwa4,1 3,35,6136, ,0 Francja 3,84,65,3139,510bd Ukraina 2,82,32,485, ,0 USA2,64,62,7103,8bd40bd W. Brytania1,92,1bdx10bd10100,0 Szwecja1,8bd2,2122,2bd20bd Inni *12,122,827,3225, ,0 RAZEM204,9219,2186,591, ,2

7 Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Liczba turystów korzystających z noclegów wg miesięcy – w tys. osób Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki Miesiąc % Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień wrzesień październik listopad grudzień RAZEM

8 Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Wydatki turystów zagranicznych Rok Średnie wydatki na osobę 126 USD 173 USD Średnie wydatki na dzień 21 USD 35 USD Udział wydatków na nocleg 28% 23% Udział wydatków na jedzenie 22% 27% Inne wydatki 50% 55% Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki

9 EFEKTYWNOŚĆ PROMOCJI Skąd wiedza o regionie Skąd decyzja o przyjeździe Miejsce noclegu (typ bazy) Dobre i złe strony naszego regionu Wiek a preferencja rodzaju wypoczynku EFEKTYWNOŚĆ PROMOCJI Skąd wiedza o regionie Skąd decyzja o przyjeździe Miejsce noclegu (typ bazy) Dobre i złe strony naszego regionu Wiek a preferencja rodzaju wypoczynku Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki

10 FORMY PROMOCJI wydawnictwa targi, pokazy, festyny internet wizyty studyjne media dobre przykłady FORMY PROMOCJI wydawnictwa targi, pokazy, festyny internet wizyty studyjne media dobre przykłady Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki

11 Sejmik Województwa Warmińsko-Mazurskiego Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki ul. Emilii Plater Olsztyn tel fax DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Turystyki


Pobierz ppt "Wybrane efekty działań w zakresie realizacji Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Warmińsko-Mazurskim od roku 2002 Wybrane efekty działań w zakresie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google