Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Spis treści Seminarium.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Spis treści Seminarium."— Zapis prezentacji:

1 Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Spis treści Seminarium dyplomowe, Rudnicki Piotr Promotor: dr inż. Jacek Lebiedź ©

2 Spis treści - główne rozdziały 1.Wstęp do tematu 2.Modele symulacji 3.Symulacje fizyczne 4.Podstawy teoretyczne 5.Środowisko implementacyjne 6.Projekt i implementacja 7.Eksperymenty i wnioski 8.Bibliografia 9.Dodatek A – opis zawartości płyty CD

3 1. Wstęp do tematu 1.1. Fizyka w codzienności 1.2. Fizyka, a obliczenia komputerowe 1.3. Praktyczne wykorzystanie obliczeń fizycznych

4 2. Modele symulacji 2.1. Symulacja w grach komputerowych 2.2. Systemy cząsteczkowe 2.3. Model bryły sztywnej 2.4. Połączenia i ograniczniki 2.5. Model ciała sprężystego 2.6. Systemy masa-sprężyna 2.7. MSS jako PS 2.8. System ciśnieniowy 2.9. Dyskretyzacja przestrzeni Dopasowanie do kształtu wzorcowego sieci Inne metody związane z systemem masa-sprężyna

5 3. Symulacje fizyczne 3.1. Symulacja w grach komputerowych 3.2. Ograniczenia i uproszczenia 3.3. Stabilność symulacji 3.4. Stabilność układów w systemach MSS 3.5. Zdefiniowanie najważniejszych problemów 3.6. Cele pracy

6 4. Podstawy teoretyczne 4.1. Prawa Newtona 4.2. Równania różniczkowe 4.3. Metoda Eulera i jej pochodne 4.4. Metody Rungego-Kutty 4.5. Metoda Verleta 4.6. Prawo Hooka 4.7. Oscylator harmoniczny 4.8. Fizyka sprężyny w systemie masa-sprężyna

7 5. Środowisko implementacyjne 5.1. Środowisko pracy 5.2. Funkcje pomocnicze 5.3. Biblioteka QT i reprezentacja graficzna

8 6. Projekt i implementacja 6.1. Podział projektu 6.2. Klasa vect Biblioteka MSS 6.4. Klasa punktów materialnych 6.5. Klasa połączeń sprężystych 6.6. Klasa pól siłowych 6.7. Funkcjonalność biblioteki MSS 6.8. Funkcje pomocnicze 6.9. Klasa simObj Aplikacja testująca QT i jej funkcjonalność Interfejs użytkownika i reprezentacja graficzna Przykładowe przypadki użycia

9 7. Eksperymenty i wnioski 7.1. Zakres i miary testowania 7.2. Test #1 – krok czasowy 7.3. Test #2 – algorytmy całkowania 7.4. Test #3 – masa punktu 7.5. Test #4 – połączenia sprężyste 7.6. Test #5 – tłumienie 7.7. Test #6 – budowa obiektów 7.8. Test #7 – ograniczenia 7.9. Wnioski

10 8. Bibliografia 9. Dodatek A – opis zawartości płyty CD

11 Pytania? Uwagi?


Pobierz ppt "Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Spis treści Seminarium."

Podobne prezentacje


Reklamy Google