Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Debata : Motywacja do nauki. Wstęp : 9 grudnia 2009 r. w sali nr 33 odbyła się debata dotycząca motywacji do nauki. Brali w niej udział uczniowie gimnazjum.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Debata : Motywacja do nauki. Wstęp : 9 grudnia 2009 r. w sali nr 33 odbyła się debata dotycząca motywacji do nauki. Brali w niej udział uczniowie gimnazjum."— Zapis prezentacji:

1 Debata : Motywacja do nauki

2 Wstęp : 9 grudnia 2009 r. w sali nr 33 odbyła się debata dotycząca motywacji do nauki. Brali w niej udział uczniowie gimnazjum oraz szkoły podstawowej. Na debacie omawiane były tematy takie jak : metody nauczania, czas przeznaczany na naukę, sposoby jej przyswajania, cel edukacji, ściąganie itd.

3 Debatę miały przyjemność prowadzić Joanna Dostatnia i Daria Grobelna z klasy III a. i Daria Grobelna z klasy III a. Nauczycielem nadzorującym przebieg debaty była Pani Beata Bździel.

4 Mieliśmy zaszczyt gościć Panią Dyrektor Katarzynę Sołtysiak, która rozmawiała z nami, tłumaczyła niezrozumiałe kwestie oraz z zaciekawieniem słuchała naszych opinii.

5 Na debacie zachowywaliśmy się kulturalnie oraz mogliśmy zaprezentować swoje opinie. Czasami brały górę, zdarzały się ostre wymiany zdań, ale Pani Bździel panowała nad wszystkim. Czasami emocje brały górę, zdarzały się ostre wymiany zdań, ale Pani Bździel panowała nad wszystkim.

6 Dwie uczennice z klasy II a - Adrianna Majchrzycka i Klaudia Dziewońska pełniły role dziennikarek.

7 W sali aż wrzało od różnych opinii uczestników debaty. W sali aż wrzało od różnych opinii uczestników debaty.

8 Każdy miał coś do powiedzenia do powiedzenia

9 Wnioski, do których uczniowie doszli po debacie :

10 Warto korzystać z płyt multimedialnych, dodatkowych książek i innych źródeł ułatwiających przyswajanie wiedzy. Warto korzystać z płyt multimedialnych, dodatkowych książek i innych źródeł ułatwiających przyswajanie wiedzy. Przed sprawdzianem czy kartkówką warto przepisywać definicje lub zadania na osobne kartki, ponieważ poprzez kilkakrotne pisanie zapamiętujemy dane informacje. Przed sprawdzianem czy kartkówką warto przepisywać definicje lub zadania na osobne kartki, ponieważ poprzez kilkakrotne pisanie zapamiętujemy dane informacje. Temat ściągania był bardzo burzliwy i intrygujący. Niektórzy uczniowie nie mają nic przeciwko pomaganiu sobie na testach sprawdzających ich wiedzę, inni natomiast są oburzeni zachowaniem osób, które notorycznie ściągają. Temat ściągania był bardzo burzliwy i intrygujący. Niektórzy uczniowie nie mają nic przeciwko pomaganiu sobie na testach sprawdzających ich wiedzę, inni natomiast są oburzeni zachowaniem osób, które notorycznie ściągają. Kwestią, która przypadła wszystkim do gustu był temat poprawiania zdobytych ocen. Uczniowie dowiedzieli się, iż KAŻDĄ ocenę można poprawić. Nie ma znaczenia czy jest z kartkówki czy sprawdzianu. Kwestią, która przypadła wszystkim do gustu był temat poprawiania zdobytych ocen. Uczniowie dowiedzieli się, iż KAŻDĄ ocenę można poprawić. Nie ma znaczenia czy jest z kartkówki czy sprawdzianu.

11 Dziękujemy za obejrzenie Dziękujemy za obejrzenie Klaudia Dziewońska I Adrianna Majchrzycka


Pobierz ppt "Debata : Motywacja do nauki. Wstęp : 9 grudnia 2009 r. w sali nr 33 odbyła się debata dotycząca motywacji do nauki. Brali w niej udział uczniowie gimnazjum."

Podobne prezentacje


Reklamy Google