Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Badania opinii klientów na temat usług oferowanych przez samorządowe instytucje kultury (GWD) Poznań Kutno Kartuzy Biała Podlaska Bytom Turek Centra kultury.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Badania opinii klientów na temat usług oferowanych przez samorządowe instytucje kultury (GWD) Poznań Kutno Kartuzy Biała Podlaska Bytom Turek Centra kultury."— Zapis prezentacji:

1 Badania opinii klientów na temat usług oferowanych przez samorządowe instytucje kultury (GWD) Poznań Kutno Kartuzy Biała Podlaska Bytom Turek Centra kultury Biblioteki Muzea Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury

2 Charakter badania Sondaż ankietowy wśród klientów (uczestników) instytucji kultury Pełny zakres oferty (programu) instytucji Dwie tury badania w odstępie roku Trzy kwestionariusze dla różnych typów instytucji Wspólne moduły kwestionariusza umożliwiające porównanie odrębnych instytucji w jednym mieście Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

3 Cel badania ewaluacja działalności miejskich instytucji kultury przebadanie zadowolenia (satysfakcji) z miejskich usług społecznych w obszarze kultury porównania funkcjonowania instytucji biorących udział w pracach GWD Określenie trendów (zmian) w postrzeganiu instytucji przez odbiorców Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

4 Miejskie polityki kultury / badania społeczne Strategia (plan) rozwoju sektora kultury Potrzeby w zakresie rozwoju infrastruktury kultury Doskonalenie i rozwój miejskich usług społecznych w obszarze kultury (jakość, dostępność, marka, itp.) Twarde dane do debaty na temat programu miejskich instytucji kultury Ewaluacja przyjętych planów rozwoju instytucji kultury Rozpoznawanie potrzeb odbiorców instytucji kultury Podnoszenie kompetencje zespołów instytucji kultury w zakresie programowania działalności Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

5 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Monitorowanie rozwoju usług

6 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wiedza o odbiorcach

7 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Bytomskie Centrum Kultury; miejsce zamieszkania odbiorców Zasięg oferty instytucji

8 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking instytucji

9 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mierzenie jakości usług wg. odbiorców

10 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Waga nadawana działalności

11 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Podsumowanie Sondaże ankietowe wśród odbiorców usług mogą: wspierać zarządzanie przez cele; ułatwiać ocenę działalności instytucji; wskazywać na problemy. Ważna uwaga: wyniki badań powinny być źródłem dla analiz (debat). To wyłącznie jedno ze źródeł dla decyzji.


Pobierz ppt "Badania opinii klientów na temat usług oferowanych przez samorządowe instytucje kultury (GWD) Poznań Kutno Kartuzy Biała Podlaska Bytom Turek Centra kultury."

Podobne prezentacje


Reklamy Google