Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o. Warszawa, 24 maj 2011.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o. Warszawa, 24 maj 2011."— Zapis prezentacji:

1 Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o. Warszawa, 24 maj 2011

2 szybki i bezpośredni dostęp do informacji z dowolnego miejsca na świecie (internet) – system obsługiwany poprzez przeglądarkę (laptop, tablet, telefon) Dostęp do informacji... jedna centralna baza danych możliwość selektywnego udostępniania wybranych informacji poszczególnym użytkownikom – ograniczenie możliwości wyniesienia danych (alarmy) – informacja nie odejdzie razem z handlowcem i jego laptopem licencja przypisana do użytkownika a nie komputera – dane zabezpieczone przed awarią stacji roboczej, możliwość pracy w programie na dowolnym komputerze

3 klasyczny konflikt pomiędzy potrzebą generowania przepływu informacji a ograniczaniem do nich dostępu Zarządzanie uprawnieniami... potrzeba dużej szczegółowości przy modelowaniu kompetencji poszczególnych pracowników zmiana zakresu obowiązków pracownika – czy system umożliwia łatwą zmianę stanowiska czy też wymaga to interwencji dostawcy i ponoszenia dodatkowych kosztów konieczność śledzenia działań użytkowników systemu CRM i generowanie ostrzeżeń w przypadku ich niewłaściwego zachowania

4 elastyczność programu – co się stanie jeśli w trakcie wdrożenia zmienią się nasze założenia dotyczące CRM, co się stanie jeśli za 15 miesięcy zmienimy model biznesowy naszej firmy? Co wolno nabywcy... konfigurowalność systemu – w jak dużym zakresie możemy konfigurować system, czy dodanie nowej opcji w słowniku to kwestia 30s naszej pracy czy też płatnego zlecenia programistycznego dla dostawcy? analiza potrzeb Klienta – profesjonalna analiza przedwdrożeniowa i wdrożenie wg. jej wytycznych czy podejście typu jakoś to skonfigurujemy

5 generator raportów pozwalający na wyciąganie informacji ilościowych i jakościowych oraz na przedstawianie ich w formie graficznej Analityka... możliwość łatwego eksportu danych do arkusza kalkulacyjnego celem ich dalszej obróbki wykresy graficzne wbudowane w system dające jasny i czytelny obraz rzeczywistości łatwy i szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych automatycznie aktualizujących się raportów (panele menedżerskie)

6 zanikanie wyraźniej granicy pomiędzy funkcjonalnościami systemów CRM, ERP, CMS, call center, DMS, programami pocztowymi CRM, ERP, DMS... konieczność wymiany danych (dane kontrahentów, faktury, produkty) z innymi systemami informatycznymi integracja z innymi programami wykorzystywanymi w codziennej pracy (Skype, Gadu-Gadu, urządzenia RCP)

7 Dziękuję za uwagę... Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o.


Pobierz ppt "Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o. Warszawa, 24 maj 2011."

Podobne prezentacje


Reklamy Google