Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ"— Zapis prezentacji:

1 Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ

2 TO EDUKACYJNY JĘZYK PROGRAMOWANIA
LOGO KOMENIUSZ TO EDUKACYJNY JĘZYK PROGRAMOWANIA

3 URUCHOMIENIE PROGRAMU
LOGO KOMENIUSZ URUCHOMIENIE PROGRAMU

4 LOGO KOMENIUSZ OKNO PROGRAMU -PASEK TYTUŁU -PASEK MENU -PASEK SKRÓTÓW

5 LOGO KOMENIUSZ PASEK SKRÓTÓW
KAŻDEMU ZE SKRÓTÓW JEST PRZYPISANY KLAWISZ OD F1 DO F12 NP. F1 POMOC F4 OKNO PAMIĘCI F5..F7 – ZMIANA WIDOKÓW

6 LOGO KOMENIUSZ ŻÓŁW-POSTAĆ REAGUJĄCA NA NASZE POLECENIA

7 LOGO KOMENIUSZ EKRAN GRAFICZNY-TU „ŻYJĄ ŻÓŁWIE”
EKRAN TEKSTOWY-WIERSZ POLECEŃ

8 LOGO KOMENIUSZ DIALOG-PODSTAWOWA FORMA PRACY W ŚRODOWISKU LOGO
(PISANIE POLECEŃ NA EKRANIE TEKSTOWYM, OBSERWOWANIE SKUTKÓW, REAGOWANIE NA NIE)

9 NA EKRANIE GRAFICZNYM POJAWIA SIĘ PODSTAWOWY WIZERUNEK ŻÓŁWIA
LOGO KOMENIUSZ PODSTAWOWE POLECENIA GRAFIKI ŻÓŁWIA: POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE POKAŻ ŻÓŁWIA NA EKRANIE GRAFICZNYM POJAWIA SIĘ PODSTAWOWY WIZERUNEK ŻÓŁWIA

10

11 LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE SCHOWAJ ŻÓŁWIA SŻ
UKRYWA ŻÓŁWIA

12

13 LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE NAPRZÓD 50 NP 50
IDŹ NAPRZÓD O 50 KROKÓW PRAWO 90 PW 90 SKRĘCA W PRAWO O 90 STOPNI LEWO 90 LW 90 SKRĘCA W LEWO O 90 STOPNI

14

15 LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE CZYŚĆ CS ZMAŻ
KASUJE EKRAN GRAFICZNY I PRZEMIESZCZA ŻÓŁWIA W PUNKT STARTOWY ZMAŻ KASUJE EKRAN GRAFICZNY NIE RUSZAJĄC ŻÓŁWIA

16 KLAWISZE KURSORA PRZEMIESZCZAJĄ NAS MIĘDZY OSTATNIO UŻYWANYMI POLECENIAMI

17 ĆWICZENIA

18 ! OPTYMALIZACJA


Pobierz ppt "Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ"

Podobne prezentacje


Reklamy Google