Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ."— Zapis prezentacji:

1 Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ

2 LOGO KOMENIUSZ TO EDUKACYJNY JĘZYK PROGRAMOWANIA

3 LOGO KOMENIUSZ URUCHOMIENIE PROGRAMU

4 LOGO KOMENIUSZ OKNO PROGRAMU -PASEK TYTUŁU -PASEK MENU -PASEK SKRÓTÓW

5 LOGO KOMENIUSZ PASEK SKRÓTÓW KAŻDEMU ZE SKRÓTÓW JEST PRZYPISANY KLAWISZ OD F1 DO F12 NP. F1 POMOCF4 OKNO PAMIĘCI F5..F7 – ZMIANA WIDOKÓW

6 LOGO KOMENIUSZ ŻÓŁW-POSTAĆ REAGUJĄCA NA NASZE POLECENIA

7 LOGO KOMENIUSZ EKRAN GRAFICZNY-TU „ŻYJĄ ŻÓŁWIE” EKRAN TEKSTOWY-WIERSZ POLECEŃ

8 LOGO KOMENIUSZ DIALOG-PODSTAWOWA FORMA PRACY W ŚRODOWISKU LOGO (PISANIE POLECEŃ NA EKRANIE TEKSTOWYM, OBSERWOWANIE SKUTKÓW, REAGOWANIE NA NIE)

9 LOGO KOMENIUSZ PODSTAWOWE POLECENIA GRAFIKI ŻÓŁWIA: POSTAĆ POLECENIA SKRÓTZNACZENIE POKAŻ ŻÓŁWIA PŻ NA EKRANIE GRAFICZNYM POJAWIA SIĘ PODSTAWOWY WIZERUNEK ŻÓŁWIA

10

11 LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓTZNACZENIE SCHOWAJ ŻÓŁWIA SŻ UKRYWA ŻÓŁWIA

12

13 LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓTZNACZENIE NAPRZÓD 50NP 50 IDŹ NAPRZÓD O 50 KROKÓW PRAWO 90PW 90 SKRĘCA W PRAWO O 90 STOPNI LEWO 90LW 90 SKRĘCA W LEWO O 90 STOPNI

14

15 LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓTZNACZENIE CZYŚĆCS KASUJE EKRAN GRAFICZNY I PRZEMIESZCZA ŻÓŁWIA W PUNKT STARTOWY ZMAŻ KASUJE EKRAN GRAFICZNY NIE RUSZAJĄC ŻÓŁWIA

16 KLAWISZE KURSORA PRZEMIESZCZAJĄ NAS MIĘDZY OSTATNIO UŻYWANYMI POLECENIAMI

17 ĆWICZENIA

18 ! OPTYMALIZACJA


Pobierz ppt "Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ."

Podobne prezentacje


Reklamy Google