Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!"— Zapis prezentacji:

1 NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!

2 TELEWIZJA BYĆ ALBO NIE BYĆ? OTO JEST PYTANIE

3 TECHNOLOGICZNY CHAOS… PRZEKAZ NIELINEARNY PRZEKAZ INTERAKTYWNY PRZEKAZ LINEARNY

4 …KREUJE NOWY MULTIMEDIALNY RYNEK… MULTIMEDIALNYCH TREŚCI TREŚCI GENEROWANYCH PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW NOWYCH FORM REKLAMOWYCH I MODELI BIZNESOWYCH Z MOŻLIWOSCIĄ PRECYZYJNEGO DOTARCIA DO ATRAKCYJNYCH GRUP DEMOGRAFICZNYCH DAJĄCY MOŻLIWOŚĆ PEŁNEGO WYBORU TECHNOLOGICZNY CHAOS KREUJE MULTIMEDIALNY RYNEK…

5 …NA KTÓRYM ZMAGAJĄ SIĘ NOWI GRACZE… NADAWCY TELEWIZYJNI OPRATORZY TELEKOMUNIKACYJNI FIRMY INTERNETOWE DOMY MEDIOWE I REKLAMODAWCY TECHNOLOGICZNY CHAOS KREUJE MULTIMEDIALNY RYNEK, NA KTÓRYM ZMAGAJĄ SIĘ NOWI GRACZE…

6 …SZUKAJĄC DOSTĘPU DO ATRAKCYJNEJ GRUPY DOCELOWEJ MŁODYCH MIESZKAŃCÓW MIAST KOMPETENTNYCH KULTUROWO Z PONAD PRZECIĘTNYM BUDŻETEM OTWARTYCH NA NOWE USŁUGI. TECHNOLOGICZNY CHAOS KREUJE MULTIMEDIALNY RYNEK, NA KTÓRYM ZMAGAJĄ SIĘ NOWI GRACZE SZUKAJĄC DOSTĘPU DO ATRAKCYJNEJ GRUPY DOCELOWEJ.

7 JAKIE SZANSE MA TRADYCYJNY NADAWCA? DOŚWIADCZONY PRODUCENT WYSOKIEJ JAKOŚCI TREŚCI PROGRAMOWYCH ZAPLECZE FINANSOWE OPARTE O SPRAWDZONY MODEL REKLAMOWY ZAPEWNIA EFEKTYWNIE MASOWE DOTARCIE BAZUJE NA PASYWNYM MODELU SPĘDZANIA CZASU __________________________________________________ OBCIĄŻONY OGRANICZENIAMI ŚWIATA ANALOGOWEGO OPERUJE NA RYNKU REGULOWANYM OGRANICZONA SKUTECZNOŚĆ W PRECYZYJNYM TARGETOWANIU

8 SZANSE MA DUŻE!!! ZMIANA SPOSOBU KONSUMPCJI MEDIÓW BĘDZIE NASTĘPOWAC POWOLI. JAKOŚĆ TREŚCI PROGRAMOWEJ BĘDZIE TRUDNA DO SKOPIOWANIA WYKORZYSTANIE SIŁY MARKETINGOWEJ TRADYCYJNEJ TV POMOŻE ZABEZPIECZYĆ ZDOBYCIE UDZIAŁU W RYNKU MULTIMEDIÓW

9 KLUCZOWE WYZWANIA DLA NADAWCY TV ZABEZPIECZYĆ TREŚCI PROGRAMOWE W DŁUGIEJ PERSPEKTYWIE SZUKAĆ FORM PROGRAMOWYCH Z POGRANICZA STARYCH I NOWYCH MEDIÓW DOSTOSOWAĆ STANDARD PRAWNY DO NOWYCH PÓL EKSPLOATACJI ORAZ MODELI BIZNESOWYCH TWORZYĆ ALIANSE STRATEGICZNE /INWESTOWAĆ EKSPLOATOWAC ARCHIWA PROGRAMOWE NA WSZYSTKICH NOWYCH POLACH MYŚLEĆ PRODUKTEM NIE TYLKO RAMÓWKĄ SZUKAĆ ALTERNATYWY DO 30’ SPOTU I BANNERA

10 ILE CZASU JESZCZE ZOSTAŁO ? TERMIN OSTATECZNEGO ZAPRZESTANIA TRANSMISJI ANALOGOWEJ W EU ? ? ?

11 OD DZIŚ NOWI GRACZE FREE TO AIR 3 PLATFORMY CYFROWE - WYRAŹNY WZROST RYNKU INWAZJA KANAŁÓW TEMATYCZNYCH PVR/IPTV/VOD/HD WKRACZAJĄ NA RYNEK SPRZEDAŻ TREŚCI PROGRAMOWYCH W INTERNECIE OFERTA VIDEO OPERATOW GSM OK. 8 MLN. UŻYTKOWNIKÓW SZEROKOPASMOWEGO INTERNETU ZNIKOMY WZROST ANALOGOWEGO RYNKU OPERATORÓW KABLOWYCH 2006

12 PRZEZ ROK PLATFORM CYFROWYCH KONTYNUACJA WZROSTU SUBSKRYBENTOW DTH PROJEKT, WDROŻENIA DVB-T KONSOLIDACJA NA RYNKU OPERATORÓW KABLOWYCH ROSNĄCA POPULARNOŚĆ VOD I SPRZEDAŻY TREŚCI PROGRAMOWYCH PRZEZ INTERNET ORAZ GSM POWOLNY WZROST IPTV OPERATORZY TELEKOMUNIKACYJNI PRODUCENTAMI TREŚCI PROGRAMOWYCH WPROWADZENIE A/V SERVICES DIRECTIVE 2007

13 ROK ZMAGAŃ NAJWIĘKSZYCH NADAWCÓW SILNA KONKURENCJA NA RYNKU FREE TO AIR CZĘŚĆ KANAŁÓW TEMATYCZNYCH ZAPRZESTAJE NADAWANIA POTENCJALNE POŁĄCZENIE PLATFORM CYFROWYCH CIĄG DALSZY KONSOLIDACJI NA RYNKU OPERATORÓW KABLOWYCH WYRAŹNY WZROST ZASIĘGU IPTV NOWE MODELE BIZNESOWE I NOWE FORMY REKLAMOWE 2008

14 ROK IPTV ORAZ VOD START DVB-T OGÓLNY WZROST ZASIEGU DTH + IPTV + KABEL KOLEJNA FALA TV KANAŁÓW TEMATYCZNYCH ZAPROJEKTOWANYCH BY BUDOWAĆ SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE TREŚCI OD UŻYTKOWNIKA PEŁNOWYMIAROWYM ŹRÓDŁEM PROGRAMOWYM ROZWINIĘTE USŁUGI VOD / MOBILE TV / STACJE FREE TO AIR WDRAŻAJĄ HD 2009

15 AŻ DO ROKU PIERWSZYCH WYRAŹNYCH ZMIAN KANAŁY FREE TO AIR TRACĄ UDZIAŁ W RYNKU OGLĄDALNOŚCI NA RZECZ KANAŁÓW TEMATYCZNYCH I INNYCH KANAŁÓW KOMUNIKACJI PIERWSZE WYRAŹNE OZNAKI ZMIANY SPOSOBU KONSUMPCJI MEDIÓW NOWE TECHNOLOGIE I SERWISY UGRUNTOWANE TELEWIZJA KONTRATAKUJE DVB-T / DVB-H / HD CZĘŚCIOWA DEREGULACJA RYNKU TV 2010

16 TELEWIZJA BYĆ ALBO NIE BYĆ ? W CZTEROLETNIEJ PERSPEKTYWIE UTRZYMANY BĘDZIE STATUS QUO CZYLI DOJRZAŁE MEDIUM TV I NOWY ROZWIJAJĄCY SIĘ RYNEK MULTIMEDIALNY OKOŁO 2010 JAKOŚĆ, FUNKCJONALNOŚĆ I ZASIĘG NOWYCH MEDIÓW ZACZNIE NABIERAĆ WYRAŹNEGO ZNACZENIA PROWADZĄC DO POWOLNYCH ZMIAN W SPOSOBIE KONSUMPCJI MEDIÓW. TO SĄ CZTERY LATA DLA NADAWCÓW TRADYCYJNYCH NA ZNALEZIENIE METODY BUDOWANIA SWOJEJ OFERTY RÓWNIEŻ NA RYNKU MULTIMEDIÓW PRIORYTETEM NADAWCÓW TV POWINNO BYĆ POSZERZANIE PORTFOLIO PROGRAMOWEGO ORAZ ZDOBYCIE DOŚWIADCZENIA W DYSTRYBUCJI DO UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO

17 BYĆ … TYLKO INACZEJ ! TELEWIZJA PRZYSZŁOŚCI TO DYNAMICZNY, INTERAKTYWNY UKŁAD POWIĄZANYCH ZE SOBĄ AKTYWNOŚCI MULTIMEDIALNYCH ZWIEKSZAJĄCY OGLĄDALNOŚĆ STACJI ORAZ BUDUJĄCY LOJALNOŚĆ JEJ UŻYTKOWNIKÓW

18 DZIĘKUJĘ PAŃSTWU ZA UWAGĘ!


Pobierz ppt "NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!"

Podobne prezentacje


Reklamy Google