Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Brief  Kampanii reklamowej dla firmy „WindMaker” Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Brief  Kampanii reklamowej dla firmy „WindMaker” Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR."— Zapis prezentacji:

1 Brief  Kampanii reklamowej dla firmy „WindMaker” Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR

2 Kontakt Nazwa firmy : WindMaker Osoba kontaktowa: Grzegorz Mroczek Telefon: Nazwa projektu: Kampania reklamowa firmy „ WindMaker” Data przygotowania briefu: 08/09/2014

3 Zadanie agencji Zadanie agencji Zaprojektowanie strony internetowej zawierającej informacje o firmie oraz jej produktach + zaprojektowanie strony internetowej e-sklepu. Zaprojektowanie i wykonanie gadżetów reklamowych z logiem firmy: - notesy oraz długopisy z logiem firmy - koszulki z logiem firmy - torby reklamowe z logiem firmy - opaski frotte na głowę oraz rękę z logiem firmy - nadmuchiwane piłki plażowe z logiem firmy - plecak z linką z logiem firmy - smycze reklamowe z logiem firmy - breloki w kształcie deski do skyboardu z logiem firmy Materiały POS - standy z logiem firmy - displaye z logiem firmy - katalogi oraz foldery zawierające ofertę firmy - ulotki - wlepki (naklejki z logiem firmy) - wizytówki - plakaty Reklama audio - spot radiowy w lokalnej stacji radiowej

4 Cel projektu Celem projektu jest wypromowanie na rynku nowej marki, marka powinna być rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów, zwiększenie zysków firmy

5 Grupa docelowa Młode osoby w przedziale wiekowym lubiące: -sport -pływanie -adrenalinę -wyjazdy i podróże nad morze

6 Postrzeganie produktu Firma dopiero wkracza na rynek, dzięki projektowi powinna zaistnieć i być rozpoznawalna wśród użytkowników skyboardingu.

7 Komunikacja, działanie, budżet Ton komunikacji Ton komunikacji powinien być luźny i żartobliwy, jest on kierowany do młodych ludzi. Dotychczasowe działania: Organizowanie eventów - zawody w skyboardingu pod patronatem firmy - otwarcie sklepu Budżet projektu Przewidywany budżet projektu kampanii reklamowej to ok PLN.

8 Harmonogram Otwarcie sklepu 15/05/2015 Otwarcie sezonu 29/06/2015 Zawody 06/07/2015

9 Dane kampanii Font WINDMAKER Kolory

10 Dziękujemy za uwagę.


Pobierz ppt "Brief  Kampanii reklamowej dla firmy „WindMaker” Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR."

Podobne prezentacje


Reklamy Google