Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010. BOGACTWO WYBORU POLAK TELEWIZJA RADIO PRASA OUTDOOR INTERNET 3.200 tytułów 350 portali polskich 240 stacji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010. BOGACTWO WYBORU POLAK TELEWIZJA RADIO PRASA OUTDOOR INTERNET 3.200 tytułów 350 portali polskich 240 stacji."— Zapis prezentacji:

1 REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010

2 BOGACTWO WYBORU POLAK TELEWIZJA RADIO PRASA OUTDOOR INTERNET tytułów 350 portali polskich 240 stacji radiowych 80 kanałów telewizji polskojęzycznej nośników

3 Programy badawcze wykorzystywane w planowaniu mediów: TELEWIZJA RADIO PRASA OUTDOOR RADIO TRACK SMG/KRC PBC GENERAL PBC DAILY SMG/KRC GFK POLONIA, SMG/KRC 1. AGB POLSKA 2. TNS OBOP INTERNET MEGAPANEL /GEMIUS, NET TRACK SMG/KRC KTO BADA ZWYCZAJE ODBIORCÓW BADANIA ODBIORCÓW

4 BADANIATELEWIZJARADIOPRASAINTERNETOUTDOOR AGB POLSKA x OBOP x EXPERT MONITOR xxxxx AGORA x ESTYMATOR x GEMIUS x BADANIA REKLAMODAWCÓW ILE I JAK WYDAJĄ?

5 Format atrakcyjny dla odbiorcy Format atrakcyjny dla reklamodawcy Normy wyznaczane przepisami MEDIA – SCHEMAT UCZESTNIKÓW PRODUCENT MEDIÓW ODBIORCA REKLAMODAWCA AUDYT URZĄD Czy lubię to medium Co lubię w tym medium Jakie informacje mnie interesują Jakie wartości dodatkowe ma dla mnie Jaka jest ilość odbiorców Jaka jest struktura odbiorców Czy mój klient odbiera medium Kiedy odbiera medium Co lubi mój klient w medium Czy są spełniane normy miejsca na treści redakcyjne i reklamowe Jaki format i charakter medium Czy reklamy są kontrolowane Czy chronione są prawa konsumenta medium? Jakie media odbiorca lubi najbardziej Czym charakteryzuje się sposób konsumpcji mediów Jakie są różnice w odbiorze poszczególnych mediów Warunki, aby badanie było obiektywne i niezależme

6 ATUTY OUTDOORU JAKO MEDIUM W KAMPANII : ODBIORCA W RÓŻNYCH MIEJSCACH SELEKTYWNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ DOTARCIE DO ULICY Najważniejsze wyróżniki DOBRZE ODBIERANA REKLAMA BARDZO KREATYWNE MEDIUM ELEMENT ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ - TEASERY RÓŻNORODNOŚĆ FORMATÓW DUŻA ILOŚĆ KONTAKTÓW SIŁA ODDZIAŁYWANIA SELEKTYWNE GEOGRAFICZNIE WARSZTATY PLANOWANIA MEDIÓW

7 OUTDOOR - FORMATY Billboard - format 5,04 x 2,38 tzw. standard 12stka - format 4 x 3 m - format 6 x 3 m - format 8 x 3, 12 x 3, 12 x 4

8 OUTDOOR - FORMATY Billboard – różne rodzaje

9 Format 4 x 3 OUTDOOR - FORMATY Citylight Siatka wielkoformatowa

10 OUTDOOR - FORMATY

11 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

12 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

13 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

14 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

15 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

16 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

17 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

18 Ewa Bocheńska ADVERTICA Sp. z o.o ADVERTICA Sp. z o.o ul. Legnicka 62B Wrocław tel fax KONTAKT


Pobierz ppt "REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010. BOGACTWO WYBORU POLAK TELEWIZJA RADIO PRASA OUTDOOR INTERNET 3.200 tytułów 350 portali polskich 240 stacji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google