Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010."— Zapis prezentacji:

1 REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010

2 BOGACTWO WYBORU TELEWIZJA PRASA OUTDOOR RADIO INTERNET
80 kanałów telewizji polskojęzycznej 3.200 tytułów POLAK OUTDOOR RADIO nośników 240 stacji radiowych INTERNET 350 portali polskich

3 BADANIA ODBIORCÓW KTO BADA ZWYCZAJE ODBIORCÓW
Programy badawcze wykorzystywane w planowaniu mediów: 1. AGB POLSKA 2. TNS OBOP TELEWIZJA RADIO RADIO TRACK SMG/KRC PBC GENERAL PBC DAILY SMG/KRC PRASA OUTDOOR GFK POLONIA, SMG/KRC MEGAPANEL /GEMIUS, NET TRACK SMG/KRC INTERNET

4 BADANIA REKLAMODAWCÓW
ILE I JAK WYDAJĄ? BADANIA TELEWIZJA RADIO PRASA INTERNET OUTDOOR AGB POLSKA x OBOP EXPERT MONITOR AGORA ESTYMATOR GEMIUS

5 MEDIA – SCHEMAT UCZESTNIKÓW
PRODUCENT MEDIÓW Format atrakcyjny dla odbiorcy Format atrakcyjny dla reklamodawcy Normy wyznaczane przepisami ODBIORCA Czy lubię to medium Co lubię w tym medium Jakie informacje mnie interesują Jakie wartości dodatkowe ma dla mnie AUDYT Jakie media odbiorca lubi najbardziej Czym charakteryzuje się sposób konsumpcji mediów Jakie są różnice w odbiorze poszczególnych mediów Warunki, aby badanie było obiektywne i niezależme REKLAMODAWCA Jaka jest ilość odbiorców Jaka jest struktura odbiorców Czy mój klient odbiera medium Kiedy odbiera medium Co lubi mój klient w medium URZĄD Czy są spełniane normy miejsca na treści redakcyjne i reklamowe Jaki format i charakter medium Czy reklamy są kontrolowane Czy chronione są prawa konsumenta medium?

6 WARSZTATY PLANOWANIA MEDIÓW
ATUTY OUTDOORU JAKO MEDIUM W KAMPANII : SIŁA ODDZIAŁYWANIA DUŻA ILOŚĆ KONTAKTÓW SELEKTYWNE GEOGRAFICZNIE ELEMENT ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ - TEASERY RÓŻNORODNOŚĆ FORMATÓW ODBIORCA W RÓŻNYCH MIEJSCACH BARDZO KREATYWNE MEDIUM DOBRZE ODBIERANA REKLAMA SELEKTYWNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ DOTARCIE DO ULICY Najważniejsze wyróżniki

7 OUTDOOR - FORMATY Billboard - format 5,04 x 2,38 tzw. standard 12stka - format 4 x 3 m - format 6 x 3 m - format 8 x 3, 12 x 3, 12 x 4

8 OUTDOOR - FORMATY Billboard – różne rodzaje

9 OUTDOOR - FORMATY Citylight Format 4 x 3  Siatka wielkoformatowa

10 OUTDOOR - FORMATY

11 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

12 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

13 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

14 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

15 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

16 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

17 OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze

18 KONTAKT Ewa Bocheńska ADVERTICA Sp. z o.o ul. Legnicka 62B
Wrocław tel fax


Pobierz ppt "REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010."

Podobne prezentacje


Reklamy Google