Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Media Miejskie to obecny w mieście, zintegrowany system reklamy zewnętrznej, obejmujący reklamę na: środkach komunikacji miejskiej panelach citylight.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Media Miejskie to obecny w mieście, zintegrowany system reklamy zewnętrznej, obejmujący reklamę na: środkach komunikacji miejskiej panelach citylight."— Zapis prezentacji:

1

2 Media Miejskie to obecny w mieście, zintegrowany system reklamy zewnętrznej, obejmujący reklamę na: środkach komunikacji miejskiej panelach citylight (CLP) tablicach billboardowych siatkach wielkoformatowych samochodach osobowych taksówkach

3 Business Consulting istnieje od 1988 roku. Od 23 lat zajmuje się realizacją kampanii na nośnikach komunikacji miejskiej – w tym celu został utworzony dedykowany dział Media Miejskie jesteśmy jedną z największych firm reklamowych z polskim kapitałem Współtworzymy rynek reklamy poprzez przynależność do organizacji takich jak: Jesteśmy liderem jakościowym i ilościowym: cały proces produkcyjny odbywa się wewnątrz firmy, zlecenia wykonujemy pod klucz kampanie realizujemy na najwyższej jakości materiałach (Avery, MacTac) i nośnikach (720 dpi) stale utrzymujemy wysoką jakość produkcji i ekspozycji posiadamy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodny z EN ISO 9001:2000 swoim zasięgiem obejmujemy wszystkie największe miasta w Polsce (Warszawa, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Łódź, Kraków) realizujemy kampanie ogólnopolskie i lokalne we wszystkich miastach, posiadających komunikację miejską (w zależności od nośnika nawet 82 miasta) Dlaczego Media Miejskie ?

4 Autobus może być porównywany tylko z największymi nośnikami: BILLBOARD format 5,04x2,38 m to 12m2 format 6x3 m to 18m2 format 12x3 m to 36m2 AUTOBUS MIEJSKI powierzchnia reklamowa do 37m2 megabus nawet do 105m2 < Przewaga reklamy tranzytowej

5 Formaty reklamy na autobusach miejsce pomysł

6 Autobusy wykorzystaj długość pomysł do 30 m 2 powierzchni reklamowej duży potencjał kreatywny doskonała widoczność na szybach zastosowanie folii one way vision – czyli przepuszczającej światło w jedną stronę idealny dla kampanii wizerunkowych może być używany jako kompatybilny do mega billboardów

7 Autobusy miejsce pomysł wymiar ok. 2,4 x 1,5 m duży potencjał kreatywny doskonała widoczność grupa docelowa – uczestnicy ruchu drogowego

8 Autobusy miejsce pomysł wymiar ok. 2,5 x 0,5 m dobra widoczność - nośnik umieszczony na wysokości wzroku niski koszt reklamy nośnik doskonały dla kampanii krótkookresowych, o dużym impakcie

9 Autobusy wykorzystaj długość pomysł wymiar ok. 2,4 x 0,5 m dobra widoczność domyślna grupa docelowa – kierowcy samochodów, uczestnicy ruchu drogowego niski koszt, nośnik doskonały dla kampanii o dużym impakcie

10 Autobusy wykorzystaj długość miejsce pomysł maksymalnie wykorzystana powierzchnia nośnika do 105 m2 powierzchni oklejenia doskonała widoczność z daleka i pod różnym kątem wykorzystanie pojazdu do przeprowadzenia niestandardowej akcji promocyjnej (gdy pojazd jest wyłączony z ruchu) 100% grafiki, folia monomeryczna – stosowana do oklejania powierzchni płaskich +opcje monitorowanie poprzez system GPS wynajęcie autobusu na wyłączność wskazanie tras przejazdu autobusu: ulice, centra handlowe, miasteczka studenckie samplingi, akcje specjalne, ambienty: wystające części ponad autobusem możliwość indywidualnego ustalania trasy pojazdu i czasu ekspozycji z wyłączeniem z ruchu

11 Autobusy miejsce pomysł możliwość przeprowadzenia kampanii w 82 miastach różne formaty: od A5 do A1, 32x35 cm,... dobra widoczność domyślna grupa docelowa – pasażerowie autobusów i tramwajów niski koszt reklamy, nośnik idealny dla kampanii krótkookresowych

12 Nasze realizacje

13 miejsce pomysł Skutecznie działamy na EMOCJE

14 Formaty reklam na tramwajach miejsce pomysł STANDARD TRAMBOARD MEGATRAM OPARCIE SIEDZENIA (NAKLEJKA) RAMKA WEWNĄTRZ TRAMWAJU

15 Tramwaje miejsce pomysł ekspozycja reklamy wyłącznie na nowoczesnych, niskopodłogowych wagonach tramwajowych doskonała widoczność w przestrzeni miejskiej do 190 m2 powierzchni reklamowej dostępność: Katowice (Karlik), Poznań (Tatra), Łódź (Cityrunner), Poznań, Wrocław (modyf. 105N)

16 Tramwaje miejsce pomysł reklama na składzie jedno lub dwuwagonowym grafika po stronie bezdrzwiowej wagonu o powierzchni do 140 m 2 na burtach, przodzie i tyle tramwaju (z oknami) doskonała widoczność w przestrzeni miejskiej na oknach zastosowanie folii półprzepuszczalnej one way vision nośnik o charakterze ekskluzywnym, idealny dla kampanii wizerunkowych

17 Tramwaje wykorzystaj długość miejsce pomysł reklama na składzie jedno lub dwuwagonowym duża powierzchnia reklamowa nawet do 115 m2 oklejenie bez okien doskonała widoczność duży potencjał kreatywny cały pojazd jest lakierowany, elementy graficzne wyklejane są z folii wielkoformatowej idealny nośnik dla długookresowych kampanii wizerunkowych dobre dopasowanie do miejskiego krajobrazu

18 Tramwaje miejsce pomysł standardowy format 25 x 30 cm długi czas oddziaływania doskonale widoczne dla każdego pasażera pojazdu niski koszt idealny nośnik dla kampanii krótkoterminowych uzupełnienie przekazu reklamowego na zewnętrznej powierzchni tramwaju możliwość wykonania naklejek w dowolnym kształcie (indywidualna wycena) dostępność: Kraków, Wrocław, GOP

19 Tramwaje pomysł możliwość przeprowadzenia kampanii w 82 miastach różne formaty: od A5 do A1, 32x35 cm,... dobra widoczność domyślna grupa docelowa – pasażerowie autobusów i tramwajów niski koszt reklamy, nośnik idealny dla kampanii krótkookresowych

20 Nasze realizacje

21 Outdoor miejsce pomysł standardowe wymiary: 1,20 x 1,80 m 810 powierzchni reklamowych w wiatach przystankowych lub stojących bezpośrednio przy przystankach w Krakowie lokalizacja nośników na tzw. szlaku historycznym (Planty) -- powierzchnie w centrum miasta bliski kontakt z odbiorcą długi czas oddziaływania reklamy zasięg: GOP, Kraków, Opole, Częstochowa

22 Outdoor wykorzystaj długość miejsce pomysł standardowe wymiary: 5,04 x 2,38 m 320 powierzchni reklamowych długi czas oddziaływania reklamy zasięg: 22 miasta - m.in. GOP*, Szczyrk, Bielsko- Biała, Żywiec

23 Outdoor pomysł WITRYNY SKLEPOWE: Ujednolicony wygląd sklepów – wzmocnienie komunikatu o jakości marki Atrakcyjny leyout jest skutecznym sygnałem do wejścia na zakupy Dodatkowa powierzchnia reklamowa Elementy zmienne leyoutu są elementem przyciągającym uwagę SIATKI I WITRYNY SIATKI WIELKOFORMATOWE: Wielkie formaty, zależne od powierzchni nośnika Największa powierzchnia reklamowa Indywidualny czas trwania akcji Nieograniczone możliwości kreacyjne projektów Długi czas oddziaływania Zakres usługi: Projekt Montaż Serwis Demontaż

24 Nasze realizacje

25 Samochody Twój samochód może stać się nośnikiem skutecznej, efektownej prezentacji Firmy. To znakomity element kampanii wizerunkowych i informacyjnych.

26 Samochody Samochód to prestiżowy, estetyczny nośnik reklamowy o dużej sile oddziaływania na odbiorcę. Mobilny, charakteryzujący się dużą postrzegalnością. Zauważany zarówno przez kierowców jak i przechodniów. Samochód z Twoją reklamą to ekspozycja długoterminowa ale i ogromne pole do tworzenia ciekawych kreacji !

27 Nasze realizacje

28 Niestandardowe działanie procentuje… miejsce pomysł działania eventowe wewnątrz nośników komunikacji miejskiej Przeprowadzanie wszelkich akcji niestandardowych, których celem jest wzbudzenie zainteresowania klientów. Akcje mają nieograniczony obszar kreacyjny… Potrafimy opracować pomysł dla każdego produktu. Niestandardowo i skutecznie…

29 Niestandardowe działanie procentuje… pomysł Nowoczesne środki wykorzystywane w akcjach eventowych – np. show car w całości dedykowany konkretnej akcji (zewnątrz oklejenie, wewnątrz ekrany LED) działania eventowe na zewnątrz

30 Firmy, które nam zaufały miejsce pomysł Na Świecie, z reklamy tranzytowej korzysta większość branży: Turystyka, Usługi Przemysł samochodowy Sektor mody Producenci żywności i napojów Producenci chemii gospodarczej i budowlanej Branża kosmetyczna My również mamy klientów z różnych obszarów biznesu :


Pobierz ppt "Media Miejskie to obecny w mieście, zintegrowany system reklamy zewnętrznej, obejmujący reklamę na: środkach komunikacji miejskiej panelach citylight."

Podobne prezentacje


Reklamy Google