Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rower publiczny......dlaczego nie każdemu się udaje? inż. Rafał Muszczynko.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rower publiczny......dlaczego nie każdemu się udaje? inż. Rafał Muszczynko."— Zapis prezentacji:

1 Rower publiczny......dlaczego nie każdemu się udaje? inż. Rafał Muszczynko

2 System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Cel budowy systemu roweru publicznego

3 System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Cel budowy systemu roweru publicznego

4 System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Cel budowy systemu roweru publicznego

5 System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Dlatego budujemy stacje w ilości... Cel budowy systemu roweru publicznego

6 System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Dlatego budujemy stacje w ilości... Dlatego lokujemy je w... Cel budowy systemu roweru publicznego

7 Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego:

8 1. Wielkość systemu

9 Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji

10 Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji 3. Infrastruktura rowerowa

11 Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji 3. Infrastruktura rowerowa 4. Atrakcyjność roweru

12 Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje

13 Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje 6 możliwych relacji

14 Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje 12 możliwych relacji 6 możliwych relacji

15 Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji

16 Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji

17 Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji

18 Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji 100 stacji możliwych relacji

19 Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji 100 stacji możliwych relacji 200 stacji możliwych relacji

20 Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji możliwych relacji 20 stacji możliwych relacji 100 stacji możliwych relacji Tylko DUŻE systemy roweru publicznego mają sens ekonomiczny i transportowy. 200 stacji możliwych relacji

21 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa.

22 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta.

23 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta. np. stacja przy sklepie zbierze jadących na zakupy i wracających ze sklepu

24 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta. np. stacja przy sklepie zbierze jadących na zakupy i wracających ze sklepu ALE np. stacja umieszczona w pobliżu sklepu i poczty zbierze podróżnych udających się do lub wracających z obu tych obiektów.

25 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana:

26 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży,

27 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym,

28 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym, - można do niej szybko dotrzeć,

29 Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym, - można do niej szybko dotrzeć, - można z niej bezpiecznie i wygodnie pojechać do celu,

30 Stacja nie zastąpi tras rowerowych... Nawet najlepszy system roweru miejskiego nie zastąpi tras rowerowych w mieście.

31 Stacja nie zastąpi tras rowerowych...

32

33

34

35

36 Nawet najlepszy system roweru miejskiego nie zastąpi tras rowerowych w mieście. Przy braku lub słabej infrastrukturze rowerowej, budowa systemu spotęguje problemy w mieście do nieznanego wcześniej stopnia.

37 Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli:

38 Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka,

39 Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka, - wygodna,

40 Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka, - wygodna, - bezpieczna,

41 Dlaczego w Warszawie się udało?

42

43 * - nie dotyczy roweru *

44 Dziękuję za uwagę inż. Rafał Muszczynko


Pobierz ppt "Rower publiczny......dlaczego nie każdemu się udaje? inż. Rafał Muszczynko."

Podobne prezentacje


Reklamy Google