Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jubileusz 10 lat Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Konferencja Prasowa 27 maja 2014.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jubileusz 10 lat Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Konferencja Prasowa 27 maja 2014."— Zapis prezentacji:

1 Jubileusz 10 lat Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Konferencja Prasowa 27 maja 2014

2 2000 System POT- ROT - LOT 2003 Wielkopolska Organizacja Turystyczna powsta ł a jako 10. organizacja regionalna w Polsce Sierpie ń 2003 – zebranie za ł o ż ycielskie listopad 2003 – wpis do KRS 1 stycznia 2004 – biuro WOT

3

4 Liczba cz ł onków na dzie ń r Liczba cz ł onków na dzie ń r Wzrost liczby cz ł onków 494%

5 Członkowie WOT (89 podmiotów) Województwo Wielkopolskie 8 powiatów 35 miast i gmin 4 stowarzyszenia (w tym LOT) 3 muzea 26 przedsiębiorstw 5 uczelni 1 izba gospodarcza 6 inne

6

7 Łączny budżet WOT zł

8

9 Główny cel: Kreowanie i upowszechnianie wizerunku województwa wielkopolskiego jako regionu atrakcyjnego turystycznie oraz promocja atrakcji, obiektów i produktów turystycznych

10 Pozostałe cele: 1.integrowanie ś rodowisk dzia ł aj ą cych w obszarze turystyki 2.inicjowanie tworzenia markowych produktów turystycznych, 3.dzia ł anie na rzecz rozwoju i modernizacji infrastruktury turystycznej, 4.organizowanie systemu informacji turystycznej w regionie 5.doskonalenie kadr turystycznych, 6.wspó ł praca z lokalnymi organizacjami turystycznymi, 7.wspó ł praca z Polsk ą Organizacj ą Turystyczn ą i jej placówkami zagranicznymi.

11

12 Strategia rozwoju turystyki Program rozwoju produktów turystycznych Program promocji produktów turystycznych Wielkopolska Organizacja Turystyczna koordynowała prace nad powstaniem Strategii i jest jej operatorem

13 Certyfikowane produkty turystyczne Certyfikat POT Wielkopolski System Szlaków Rowerowych Muzeum Rolnictwa w Szreniawie 2005 – Jaszkowo – Centrum Hipiki 2006 – Parowozownia Wolsztyn 2006 – Międzynarodowy Festiwal Teatralny Malta 2009 – Kłodawska Podziemna Trasa Turystyczna 2011 – Olandia 2011 – Stary Browar 2012 – Szlak Piastowski 2013 – Turystyka Kolejowa TURKOL 2013 – Wybierz Kalisz na weekend

14

15

16 Biuro WOT zorganizowało w latach stoiska promocyjne Wielkopolski na 254 imprezach promocyjnych Targi krajowe – 64 Targi zagraniczne – 56 Niemcy, Holandia, Szwecja, Wielka Brytania, Belgia, Hiszpania, Francja Giełdy i inne imprezy – 134 Łączna ilość dni prezentacji - 606

17

18 Łączny nakład wydawnictw promocyjnych, wydanych w latach egz. w 6 wersjach językowych 77 tytułów + 2 DVD

19

20 Liczba odwiedzających strony w latach Łącznie wejść

21  System Informacji Turystycznej  Szkolenia  Wizyty studyjne  Public Relations

22

23 „Opracowanie produktów turystyki kulturowej w Wielkopolsce i ich promocja ” Okres realizacji – Całkowity koszt projektu – zł Poziom dofinansowania – zł

24 Elementy projektu: 1.Opracowanie i druk folderów nt 10 produktów turystyki kulturowej w wersji polskiej, niemieckiej, angielskiej i francuskiej. 2.Program promocji w/w produktów – targi i centra IT Łą czny nak ł ad wydawnictw egz.

25 3. Uruchomienie strony internetowej promującej turystykę kulturową w Wielkopolsce 4. Ustawienie 27 tablic przy obiektach turystyki kulturowej w Wielkopolsce

26 Projekt System Informacji Turystycznej w Wielkopolsce realizowany w latach Całkowity koszt projektu – zł Poziom dofinansowania – zł

27 Elementy projektu  Ustawienie 46 infokiosków na terenie regionu zawierające informacje turystyczne z Wielkopolski.  Montaż 101 tablic informacyjnych przy najważniejszych obiektach turystyki kulturowej w Wielkopolsce  Ustawienie 16 turystycznych znaków drogowych na autostradzie A2,

28 Średnio 2 mln odsłon rocznie Od dnia uruchomienia systemu do odsłon Rok 2011: Rok 2012: Rok 2013: Rok 2014: Liczba odwiedzających System Informacji Turystycznej w Wielkopolsce

29 Projekt promocyjny pn. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych Wielkopolski ( ) dofinansowany z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Całkowity koszt projektu – zł Poziom dofinansowania – zł

30 Elementy projektu Opracowanie nowego logo turystycznego regionu Badania ruchu turystycznego Promocja na wybranych targach krajowych i zagranicznych

31 Elementy projektu Kampania promocyjna w mediach i Internecie Tłumaczenia portalu turystycznego na języki niemiecki, holenderski, rosyjski Wydawnictwa Szkolenia

32 Promocja wizerunkowo – produktowa na liniach lotniczych WIZZAir Wartość projektu zł

33 Elementy projektu Prezentacja na potwierdzeniach rezerwacji Zakładka na stronie „Destynacje – Poznań” Newsletter Magazyn pokładowy

34 Projekt promocyjny pn. Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski ( ) dofinansowany z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Całkowita wartość projektu – ,66 zł Poziom dofinansowania – ,58 zł

35 Działania promocyjne w ramach Projektu  Opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej  Projekt graficzny oraz wizualizacja, aranżacja i zabudowa wielkopolskiego stoiska targowego  Udział w krajowych i zagranicznych targach turystycznych  Strona www

36 Działania promocyjne w ramach Projektu  Druk wydawnictw informacyjno – promocyjnych  Utworzenie strony  Przewodnik w formie aplikacji na urządzenia mobilne  Cykle imprez promocyjnych na obszarze Wielkiej Pętli Wielkopolski

37 Kompleksowa kampania promocyjna - roadshow - bilboardy - media społecznościowe - wydarzenia promocyjne - spoty radiowe i w Internecie spoty w TV

38 Dziękuję za uwagę Tomasz Wiktor Prezes Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej


Pobierz ppt "Jubileusz 10 lat Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Konferencja Prasowa 27 maja 2014."

Podobne prezentacje


Reklamy Google