Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jak ujarzmić burzę mózgów? Mateusz Wojtanowicz TK Games.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jak ujarzmić burzę mózgów? Mateusz Wojtanowicz TK Games."— Zapis prezentacji:

1 Jak ujarzmić burzę mózgów? Mateusz Wojtanowicz TK Games

2 Cisza przed burzą.

3  Jedna osoba przygotowywuje pytania, o których reszta dowiaduje się dopiero w czasie burzy mózgów. Cisza przed burzą.

4  Dobrze jeśli każdy z uczestników sesji może zobaczyć co zostało już wymyślone (pisanie na tablicy, rzutnik). Cisza przed burzą.

5  Ustalić jak długo ma potrwać brainstorm lub ile pomysłów chce się zdobyć. Cisza przed burzą.

6  Nakreślić zarys projektu (pokazać prototyp, high concept).  Zadać dobre pytanie. Cisza przed burzą.

7  Nakreślić zarys projektu (pokazać prototyp, high concept).  Zadać dobre pytanie. Cisza przed burzą. Jak zrobić genialną pułapkę na myszy ?

8  Nakreślić zarys projektu (pokazać prototyp, high concept).  Zadać dobre pytanie. Cisza przed burzą. Jak zrobić genialną pułapkę na myszy ? Jak pozbyć się myszy z domu ?

9  Ustalić sobie cel brainstormu. Cisza przed burzą. Jak zrobić najlepszą stronę ? 10 pomysłów na usprawnienie strony.

10 Burza szaleje

11  Każdy „rzuca” pomysłami. Wszystko zostaje zapisane. Żaden pomysł nie jest krytykowany czy pomijany. Burza szaleje

12  Być szalonym w swoich pomysłach. Burza szaleje

13  Jeśli coś mówisz to „i”, nigdy „ale”. Burza szaleje

14  Pełne skupienie na temacie. Burza szaleje

15  Jeśli grupa zaczyna odbiegać od tematu trzeba ją nakierować na właściwe tory. Burza szaleje

16  Uważać na „grupowe myślenie”. Burza szaleje

17  Prowadzący projekt „przesiewa” pomysły i wybiera te, które najbardziej mu się podobają.  Jeśli któryś z pomysłów zwrócił uwagę prowadzącego projekt, to można go bardziej szczegółowo opisać.  Wybrać kilka interesujących pomysłów i zastanowić się czym się od siebie różnią. Co wyrzuciło morze ?

18  Obserwować wszystko co się dzieje dookoła i wchłaniać to. Kreatywne myślenie

19  Obserwować wszystko co się dzieje dookoła i wchłaniać to.  Czytać co się da, oglądać co się da, grać w co się da. Inspirację można znaleźć wszędzie. Kreatywne myślenie

20  Obserwować wszystko co się dzieje dookoła i wchłaniać to.  Czytać co się da, oglądać co się da, grać w co się da. Inspirację można znaleźć wszędzie.  Słuchać różnorodnej muzyki, która wprawi Cię w odpowiedni humor. Kreatywne myślenie

21  Obserwować wszystko co się dzieje dookoła i wchłaniać to.  Czytać co się da, oglądać co się da, grać w co się da. Inspirację można znaleźć wszędzie.  Słuchać różnorodnej muzyki, która wprawi Cię w odpowiedni humor.  Nie bać się popełnić błędu. (szablonowe myślenie). Kreatywne myślenie

22  Obserwować wszystko co się dzieje dookoła i wchłaniać to.  Czytać co się da, oglądać co się da, grać w co się da. Inspirację można znaleźć wszędzie.  Słuchać różnorodnej muzyki, która wprawi Cię w odpowiedni humor.  Nie bać się popełnić błędu. (szablonowe myślenie).  Słuchać dzieci. Kreatywne myślenie

23  Obserwować wszystko co się dzieje dookoła i wchłaniać to.  Czytać co się da, oglądać co się da, grać w co się da. Inspirację można znaleść wszędzie.  Słuchać różnorodnej muzyki, która wprawi Cię w odpowiedni humor.  Nie bać się popełnić błędu. (szablonowe myślenie).  Słuchać dzieci.  Pobiegać, dotlenić się. Kreatywne myślenie

24  Obserwować wszystko co się dzieje dookoła i wchłaniać to.  Czytać co się da, oglądać co się da, grać w co się da. Inspirację można znaleść wszędzie.  Słuchać różnorodnej muzyki, która wprawi Cię w odpowiedni humor.  Nie bać się popełnić błędu. (szablonowe myślenie).  Słuchać dzieci.  Pobiegać, dotlenić się.  Wziąć krótką drzemkę nie dłuższą niż 30 min. Kreatywne myślenie

25  Obserwować wszystko co się dzieje dookoła i wchłaniać to.  Czytać co się da, oglądać co się da, grać w co się da. Inspirację można znaleść wszędzie.  Słuchać różnorodnej muzyki, która wprawi Cię w odpowiedni humor.  Nie bać się popełnić błędu. (szablonowe myślenie).  Słuchać dzieci.  Pobiegać, dotlenić się.  Wziąć krótką drzemkę nie dłuższą niż 30 min.  Zapisywać każdy pomysł który przyjdzie do głowy. Kreatywne myślenie

26  Przejść na stronę 56 w dwóch różnych książkach i znaleźć w każdej z nich 15 słów. Następnie stworzyć historię, która je ze sobą połączy. Kreatywne myślenie - personalnie

27  Przejść na stronę 56 w dwóch różnych książkach i znaleźć w każdej z nich 15 słów. Następnie stworzyć historię, która je ze sobą połączy.  Jeśli ma się czas wybudowac coś z lego lub plasteliny. Dr. Keith Sawyer (ekspert od kreatywnego myślenia) zawsze ma klocki lego przy sobie Kreatywne myślenie - personalnie

28  Przejść na stronę 56 w dwóch różnych książkach i znaleźć w każdej z nich 15 słów. Następnie stworzyć historię, która je ze sobą połączy.  Jeśli ma się czas wybudowac coś z lego lub plasteliny. Dr. Keith Sawyer (ekspert od kreatywnego myślenia) zawsze ma klocki lego przy sobie  Co jakiś czas wybrać jeden przedmot który posiadasz na mieszkaniu i w ciągu 5-10 min spisać wszystkie jego zastosowania które przyjdą Ci do głowy. Kreatywne myślenie - personalnie

29  Tylko pytania  Alfabet  Dubbing filmu zagranicznego  Jeśli wiesz co miałem na myśli  Liczba słów  Tylko pytania  Najgorszy na świecie  Dyrektor filmowy  Tematyczna restauracja  Opowieść Kreatywne myślenie -gry

30  Prawie tabu  Dokładanie litery  Skojarzenia (np. „piwo” kolejne skojarzenia „skała” ponieważ piję piwo, siedząc na skale, będąc w górach.) Kreatywne myślenie - gry

31 The art of game design  Kochać gry które się robi  Obiektywność  Klarowność  Wytrwałość  Komfort  Poszanowanie  Zaufanie  Szczerość  Prywatność  Jedność Rozwiązywanie problemów w grupie

32 Q&A

33 Brainstorm

34 DZIĘKUJĘ


Pobierz ppt "Jak ujarzmić burzę mózgów? Mateusz Wojtanowicz TK Games."

Podobne prezentacje


Reklamy Google