Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product „Szlak Jana III Sobieskiego szansą współpracy transgranicznej Wschodniej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product „Szlak Jana III Sobieskiego szansą współpracy transgranicznej Wschodniej."— Zapis prezentacji:

1 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
„Szlak Jana III Sobieskiego szansą współpracy transgranicznej Wschodniej Polski i Zachodniej Ukrainy”

2 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Cele Cel głównym projektu było podpisanie porozumienia o współpracy nad rozwojem Szlaku JIIIS na pograniczu polsko-ukraińskim.

3 Kluczowe działania konferencja na temat dziedzictwa Sobieskiego
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Kluczowe działania konferencja na temat dziedzictwa Sobieskiego wizyty studyjne warsztaty wędrowne promocja praca zespołu think tank

4 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Wizyty studyjne W projekcie zaplanowano realizację wizyt studyjnych w Europie, gdzie zarabia się na szlakach dziedzictwa. Każda z wizyt trwała sześć dni. Za zorganizowanie każdej z nich odpowiedzialny był konkretny partner projektu. ( Unesco, PRO KULTURA, gmina Podczas wizyt zebrano i przestudiowano informacje z trzech szlaków: Szlaku św. Jakuba, Szlaku zamków nad Loarą, Szlaku ikon nad rzeką San.

5 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Wizyty studyjne Uczestnicy dowiedzieli się jak Szlaki są zorganizowane, kto zarabia na nich pieniądze i jakiego rzędu są to środki, kto odpowiada za promocję, integralność szlaku, itd.

6 Warsztaty Wędrowne- Polska
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Warsztaty Wędrowne- Polska W ramach wyjazdu odwiedzone zostały miejsca związane z Janem III Sobieskim (m.in. Krasnobród, Lubaczów Cieszanów, Narol, Kalwaria Pacławska, Kraków, Częstochowa, Mirów, Bobolice, Pieskowa Skała)

7 Warsztaty Wędrowne- Ukraina
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Warsztaty Wędrowne- Ukraina W ramach wyjazdu odwiedzone zostały miejsca związane z Królem Janem III Sobieskim (m.in Lwów, Kamieniec Podolski, Chocim, Zbaraż, Okopy Św. Trójcy, Złoczów, Podhorce, Olesko, Krechów)

8 Zespół Think Tank There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product - opracowanie bazy danych think-tanku o dobrych europejskich praktykach, a w szczególności rozwiązaniach ułatwiających prowadzenie turystyki na szlakach dziedzictwa kulturowego, - zgromadzenie rzetelnych informacji o dziedzictwie Sobieskiego na terytorium wschodniej Polski i zachodniej Ukrainy - stworzenie koncepcji przebiegu transgranicznego Szlaku Jana III Sobieskiego obejmującego tereny leżące we wschodniej Polsce i zachodniej Ukrainie wraz z naniesieniem tej koncepcji na mapę, - przygotowanie treści aktu trans-granicznej współpracy, będącego dokumentem kończącym realizację projektu.

9 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

10 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Zespół Think Tank

11 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Promocja- Logo

12 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Gra MMORPG

13 Akt koalicji- konferencja
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Akt koalicji- konferencja Uroczystość podpisania aktu koalicji odbyła się pod koniec realizacji projektu (IV kwartał 2010 roku, Polska)

14 Wartość i terminy realizacji
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Wartość i terminy realizacji Wartość projektu EURO Wartość dofinasowania EURO Wartość wkładu własnego EURO Sierpień Kwiecień 2011

15 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Źródło wsparcia 85 % 15 % Gminy: Rybczewice, Piaski, Wólka, Spiczyn, Mełgiew

16 There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product „Szlak Jana III Sobieskiego szansą współpracy transgranicznej Wschodniej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google