Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ŚWIĄTECZNA OCHOTA Nr projektu: 21 MIEJSCE, DATA: WARSZAWA, 2 CZERWCA 2014 RODZAJ PROJEKTU: PRZESTRZEŃ PUBLICZNA OBSZAR: OGÓLNODZIELNICOWY.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ŚWIĄTECZNA OCHOTA Nr projektu: 21 MIEJSCE, DATA: WARSZAWA, 2 CZERWCA 2014 RODZAJ PROJEKTU: PRZESTRZEŃ PUBLICZNA OBSZAR: OGÓLNODZIELNICOWY."— Zapis prezentacji:

1 ŚWIĄTECZNA OCHOTA Nr projektu: 21 MIEJSCE, DATA: WARSZAWA, 2 CZERWCA 2014 RODZAJ PROJEKTU: PRZESTRZEŃ PUBLICZNA OBSZAR: OGÓLNODZIELNICOWY

2 1. Opis projektu CELEM PROJEKTU JEST WPROWADZENIE MIESZKAŃCÓW DZIELNICY I GOŚCI W NASTRÓJ ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA POPRZEZ ROZŚWIETLENIE ULICY GRÓJECKIEK ILUMINACJĄ ŚWIĄTECZNĄ (od PLACU ZAWISZY do ULICY KOROTYŃSKIEGO) TERMIN REALIZACJI 15 GRUDNIA 2015 R. DO 15 STYCZNIA 2016 R. ATRYBUTY PROJEKTU  NOWATORSKIE I SPEKTAKULARNE ROZWIĄZANIE  ZWIĘKSZENIE ATRAKCYJNOŚCI DZIELNICY  REKLAMA DZIELNICY  ZMIANA WIZERUNKU DZIELNICY W OCZACH WARSZAWIAKÓW I TURYSTÓW

3 2. Klasyfikacja projektu Edukacja Ochrona środowiska Sport Komunikacja/drogi Pomoc społeczna Zdrowie Kultura Przestrzeń publiczna Zieleń miejska Inna?

4 3. Odbiorcy projektu Dzieci Seniorzy Rodziny Młodzież Studenci Zwierzęta Dorośli Osoby niepełnosprawne Inni TURYŚCI I GOŚCIE

5 4. Koszt realizacji WYPOŻYCZENIE I MONTAŻ ILUMINACJI NA PRZESTRZNI 4 KM (wycena sporządzona przez ZDM) * ZUŻYCIE ENERII – RAZEM DZIAŁANIAKOSZTY W PLN * Elementy MOGĄGE obniżyć koszt realizacji projektu:  zawarcie długoterminowej umowy z wykonawcą  zakup iluminacji

6 BOŻE NARODZENIE ORAZ NOWY ROK TO OKRES SZCZEGÓLNY I WYJĄTKOWY. DZIĘKI NAM ZA SPRAWĄ ŚWIETLNEJ ILUMINACJI ULICY GRÓJECKIEJ MOŻE STAĆ SIĘ DLA MIESZKAŃCÓW STOLICY I GOŚCI JESZCZE BARDZIEJ EKSCYTUJĄCY I RADOSNY. DEKORACJE ŚWIĄTECZNE STAŁY SIĘ NIEODZOWNYM ELEMENTEM ŚWIĄTECZNEGO NASTROJU – OŻYWIAJĄ ULICE, PRZEZ CO MAJĄ WPŁYW NA RADOSNY NASTRÓJ ORAZ DOBRE SAMOPOCZUCIE MIESZKAŃCÓW I TURYSTÓW.


Pobierz ppt "ŚWIĄTECZNA OCHOTA Nr projektu: 21 MIEJSCE, DATA: WARSZAWA, 2 CZERWCA 2014 RODZAJ PROJEKTU: PRZESTRZEŃ PUBLICZNA OBSZAR: OGÓLNODZIELNICOWY."

Podobne prezentacje


Reklamy Google