Prezentacja na temat: "J ęzykowa - P olitologiczna Czyli jak przebiegała nasza wycieczka Szlakiem Renesansu."— Zapis prezentacji:

1 J ęzykowa - P olitologiczna Czyli jak przebiegała nasza wycieczka Szlakiem Renesansu

2 W dniach 7-9 października wybraliśmy się w niezwykłą podróż… W dniach 7-9 października wybraliśmy się w niezwykłą podróż…

3 Narodziły się nowe przyjaźnie Narodziły się nowe przyjaźnie i pogłębiły te już istniejące…

4 Mimo że byliśmy na wycieczce, znaleźliśmy czas na ponowne urządzenie łazienki hotelu, w którym spaliśmy. Mimo że byliśmy na wycieczce, znaleźliśmy czas na ponowne urządzenie łazienki hotelu, w którym spaliśmy. Połączyliśmy też naukę historii i zabawę w starożytnych wojowników (oczywiście wzorując się na informacjach zawartych w książce). Połączyliśmy też naukę historii i zabawę w starożytnych wojowników (oczywiście wzorując się na informacjach zawartych w książce).

5 Chłopcy wyposażeni byli nie tylko w szczotkę do toalety, ale także w dzidy. Chłopcy wyposażeni byli nie tylko w szczotkę do toalety, ale także w dzidy. Na szczęście w walkach nikomu nic się nie stało. Na szczęście w walkach nikomu nic się nie stało.

6 Zeszliśmy również do undergroundu.

7 Byliśmy także w Muzeum Jana Kochanowskiego, w którym chłopcy znaleźli dość nietypowe zastosowanie worków na obuwie. Byliśmy także w Muzeum Jana Kochanowskiego, w którym chłopcy znaleźli dość nietypowe zastosowanie worków na obuwie.

8 Oprócz niekonwencjonalnych metod zwiedzania znaleźliśmy też czas na,,tradycyjne podziwianie architektury. Oprócz niekonwencjonalnych metod zwiedzania znaleźliśmy też czas na,,tradycyjne podziwianie architektury. Ratusz w Sandomierzu Świątynia w Puławach

9 Większość z nas miała aparat w gotowości, aby uchwycić każdą chwilę z wyjazdu. Wyglądaliśmy trochę jak japońska wycieczka, która robi zdjęcie wszystkiemu, co się rusza. Większość z nas miała aparat w gotowości, aby uchwycić każdą chwilę z wyjazdu. Wyglądaliśmy trochę jak japońska wycieczka, która robi zdjęcie wszystkiemu, co się rusza.

10 Mamy nadzieję, że ta podróż pozostanie na długo w naszej pamięci. Mamy nadzieję, że ta podróż pozostanie na długo w naszej pamięci.

Pobierz ppt "J ęzykowa - P olitologiczna Czyli jak przebiegała nasza wycieczka Szlakiem Renesansu."