Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r."— Zapis prezentacji:

1 MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.

2 WSPÓLNICY MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo tworzy dziewięciu wspólników z klasy II g Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce

3 REPREZENTACJA W KONKURSIE Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce Izabela Załęska dyrektor naczelny Anna Justowicz dyrektor ds. finansowych Dagmara Mażewska z-ca dyrektora naczelnego Julita Mażewska wspólnik

4 OPIEKUN MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce Magdalena Wójcik …Realizacja projektu edukacyjnego Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo to dla mnie duże wyzwanie. Podjęłam je, bo zdaję sobie sprawę, że zarówno dla uczniów, jak i dla mnie jest to szansa na wszechstronny rozwój oraz zdobycie cennych doświadczeń. Warto podejmować innowacyjne działania, ponieważ przynoszą zadowolenie, a bycie przewodnikiem młodzieży po biznesowym świecie sprawia mi ogromną satysfakcję…

5 PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce Zajmujemy się produkcją i sprzedażą świeżo wyciskanych soków oraz smoothie. Oferujemy soki, które są w 100% naturalne – nie zawierają koncentratów, konserwantów, stabilizatorów ani dodatków smakowych. Produkcja soków bazuje na świeżych owocach i warzywach.

6 FUNKCJONOWANIE MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce GENEZA POMYSŁU: Nasz pomysł na produkcję świeżych soków zrodził się z braku ciekawych, bogatych w wartości odżywcze propozycji śniadaniowych w szkolnym sklepiku. Wyszliśmy na przeciw tym potrzebom i stworzyliśmy produkt, który idealnie wpisuje się w gusta i potrzeby naszej społeczności szkolnej.

7 FUNKCJONOWANIE MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce NASZ CEL BIZNESOWY: wprowadzenie miniprzedsiębiorstwa „Przerwa na sok” na rynek szkolny oraz sukcesywne zwiększanie sprzedaży ilości soków o 10% w stosunku do poprzedniego miesiąca. STRATEGIA DZIAŁANIA MINIPRZEDSIĘBIORSTWA: udoskonalanie oferty poprzez co miesięczne wprowadzanie nowego produktu do naszego menu, aby jak najbardziej zainteresować klientów i przyciągnąć ich uwagę.

8 FUNKCJONOWANIE MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce pomyślne wdrożenie naszego pomysłu, który sprawdził się w warunkach rynkowych oraz wzbudził zainteresowanie klientów i umożliwił wygenerowanie zysków; wsparcie naszej chorej koleżanki w potrzebie oraz zebranie pieniędzy dla bezdomnych zwierząt; znalezienie się w gronie dwudziestu najlepszych miniprzedsiębiorstw w Polsce. NASZE SUKCESY:

9 FINANSE Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce PrzychodyKosztyZyskROE grudzień254,77 zł159,80 zł71,06 zł32,90% styczeń843,82 zł409,64 zł340,18 zł157,49 % luty1 464,78 zł674,64 zł623,05 zł288,45% marzec2 508,67 zł1 339,21 zł925,28 zł428,37% kwiecień3 022,96 zł1 605,54 zł1 126,24 zł521,41% maj3 352,01 zł1 752,49 zł1 262,16 zł584,33%

10 ZYSKI POZAFINANSOWE Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce DLA NAS:  satysfakcja z realizacji projektu  zdobycie uznania i zaufania klientów  propagowanie zdrowego stylu życia  zdobycie wiedzy i umiejętności biznesowych  lekcja samodzielności i odpowiedzialności  nauka poprzez doświadczenie  kształtowanie cech przedsiębiorczych  pomoc potrzebującym (ludziom i zwierzętom)  miłe spędzenie czasu  udział w finale Ogólnopolskiego Konkursu PRODUKCIK DLA INNYCH:  możliwość zakupu zdrowej żywności w szkole  wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły  niesienie pomocy dla chorej koleżanki  pomoc zwierzętom ze schroniska „Canis” w Kruszewie  kreowanie pozytywnego wizerunku szkoły  reklama szkoły w mediach i portalach społecznościowych  wzorzec dobrych praktyk  wdrażanie innowacyjnych metod pracy w szkole  satysfakcja rodziców z efektu projektu


Pobierz ppt "MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google