Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

reklamę Twórz skuteczną przekonuj skutecznie osiągaj cele marketingowe

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "reklamę Twórz skuteczną przekonuj skutecznie osiągaj cele marketingowe"— Zapis prezentacji:

1 reklamę Twórz skuteczną przekonuj skutecznie osiągaj cele marketingowe
zdobądź wiedzę, która zadziwia wygrywaj przetargi poznaj sekrety NLP

2 Jedynie 4 minuty... Przeczytanie tego tekstu zajmie Ci jedynie 4 minuty. Jeśli uważasz, że wiesz już wszystko - nie trać czasu i poświęć tę chwilkę na bezproduktywny relaks. Jeśli jednak należysz do grona osób pragnących zdobyć zadziwiającą wiedzę na temat technik wpływu i manipulacji - wiedzę niezwykle przydatną podczas tworzenia skutecznych kampanii reklamowych – wówczas to, co za moment przeczytasz, hmm...no cóż... Przekonaj się sam!!!

3 Bardzo niewiele osób... Bardzo niewiele osób zdaje sobie sprawę, iż pewne słowa, zwroty, gesty oddziałują na podświadomość każdego człowieka. Bardzo niewiele osób potrafi budować stan zaufania i sympatii nie wypowiadając nawet słowa. Bardzo niewiele osób potrafi przekonać swoich Klientów, pracowników, szefów, kontrahentów czy partnerów niemal do wszystkiego...

4 Uwaga! Instytut Perswazji zdecydował się udos-tępnić Ci praktyczną wiedzę dotyczącą perswazji, negocjacji i sprzedaży zarezerwo-waną jak dotąd tylko dla ludzi z pierwszych stron gazet... Ekspert Perswazji™ to system treningowy bazujący na unikalnej wiedzy z zakresu neurolingwistyki, komunikacji perswazyjnej, nowoczesnych metod sprzedaży i reklamy nagrany na 10 płytach CD (audio). (Profesjonalnie zrealizowany materiał dźwiękowy)

5 Dla Kogo? Ekspert Perswazji™ rozwija praktyczne kompetencje: specjalistów w dziedzinie sprzedaży specjalistów w dziedzinie zakupów agencji reklamowych i marketerów kadry zarządzającej specjalistów w dziedzinie HR polityków i negocjatorów osób interesujących się technikami perswazji oraz manipulacji osób chcących poznać tajemnice NLP Ekspert Perswazji™ uczy najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji, bazujących na takich dziedzinach wiedzy, jak: NLP, psychologia społeczna, marketing perswazyjny, hipnoza i psychologia osiągnięć.

6 ” ” Co zyskasz? www.instytut-perswazji.pl
Poznasz elitarne strategie, techniki, metody znane bardzo nielicznej grupie fachowców specjalizujących się w programowaniu neurolingwi- stycznym, perswazji, skutecznej sprzedaży, marketingu i reklamie. Poznasz ponad 200 struktur perswa-zyjnych, które pomogą Ci skutecznie wywierać wpływ na Twoich rozmówców, klientów, partnerów handlowych czy w końcu odbiorców komunikacji marketingowej. To jedno z niewielu szkoleń, które dostarczają niesamowitą wiedzę tak bardzo przydatną w praktyce. Szczerze polecam. Nauczysz się, w jaki sposób wpływać na postawy nabywcze grupy celu. Innymi słowy dowiesz się, jak budować stany emocjo-nalne sprzyjające założonym celom marketingowo-sprzeda-żowym. Maciej Tesławski Marketing Communication Academy Dowiesz się, jak motywować ludzi o różnych typach osobowości do działania, które jest pożądane z punktu widzenia Twoich celów marketingowych. Nauczysz się, z bardzo dużym prawdopodobieństwem, rozpo- znawać, czy Twój rozmówca kłamie, czy mówi prawdę. Poznasz perswazyjne struktury lingwistyczne, omijające świado- mość i oddziałujące na podświadomość Twojego rozmówcy, klienta, marketingowej grupy celu. Dowiesz się, jak pojedyncze słowo może wpłynąć na skuteczność komunikacji reklamowej. Poznasz słowa, których nieznajomość sabotuje prace wielu copywriterów, zaś tym, którzy potrafią je umiejętne wykorzystywać, przynosi nadzwy- czajne efekty marketingowe. Poznasz zależność pomiędzy zmysłami człowieka a słowami i wyrażeniami, mającymi wpływ na jego działanie. Wiedza ta jest niezbędna do tworzenia skutecznej kreacji reklamowej.

7 Co zyskasz? John D. Rockeffeler www.instytut-perswazji.pl
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem” John D. Rockeffeler Dowiesz się, jak oddziaływać na grupy (wiedza szczególnie przydatna podczas różnego rodzaju prezentacji oraz wystąpień publicznych). Dowiesz się, w jakich okoliczno- ściach Twój rozmówca, klient, odbiorca reklamy jest najbardziej podatny na perswazję / komunikację marketingową. Dowiesz się, w jaki sposób deza- ktywować obiekcje wypowiadane przez Twoich Klientów. Nauczysz się przeciwdziałać takim obiekcjom jak: „Nie mam czasu”, „Państwa oferta jest za droga”, „Współpracujemy już z inną agencją”, „Mamy lepszą ofertę”. Poznasz 19 technik negocja- cyjnych (między innymi taktykę „Porucznika Kolombo”, „Rosyjskiego Frontu”, „Pustej Półki. Nauczysz się, w jaki sposób wpływać na postawy nabywcze grupy celu. Innymi słowy dowiesz się, jak zbudować stany emocjonalne, sprzyjające założonym celom marketingowo-sprzedażowym. Nauczysz się, jak za pomocą gestów, mimiki, tonu głosu czy oddechu budować zaufanie i zainteresowanie Twoją osobą, opinią, prezentacją etc. Dzięki poznanej wiedzy będziesz mógł skutecznie ustrzec się przed nieuczciwą manipulacją. Nauczymy Cię, jak wykorzystywać w marketingu i reklamie potężny oręż, jakim są prawa wpływu społecznego. Poznasz 8 niepodważalnych praw perswazji.

8 Twój zestaw szkoleniowy
10 płyt CD (ponad 500 minut studyjnego nagrania audio) z praktyczną, unikalną wiedzą z zakresu NLP, perswazji, negocjacji, sprzedaż, i marketingu. Skrypt szkoleniowy (200 s.) zawierający opis technik oraz ćwiczenia, stanowiący znakomite uzupełnienie wiedzy przekazywanej podczas słuchania płyt CD (audio). Przywilej otrzymywania regularnego e-biuletynu zawierającego najnowszą praktyczną wiedzę z zakresu perswazji, negocjacji, sprzedaży i marketingu. Potwierdzona skuteczność Unikalna wiedza, którą przeka-zujemy Ci w naszym szkoleniu podlega bardzo ścisłej weryfikacji. Strategie, techniki i metody, które poznasz, zostały sprawdzone w biznesowym kontekście, gdzie ich praktyczna, niezwykle wysoka skuteczność została całkowicie potwierdzona. Możliwość zadawania pytań w okresie 30 dni od momentu zakupienia szkolenia. Jeśli czegoś nie zrozumiesz, będziesz mógł zawsze zadać pytanie, na które otrzymasz pełną i satysfakcjonującą Cię odpowiedź. Imienny certyfikat potwierdzający ukończenie kursu. Certyfikat stanowi potwierdzenie posiadania unikalnej wiedzy z zakresy perswazji, marketingu perswazyjnego, technik sprzedaży i wywierania wpływu.

9 Jedyne takie szkolenie w Polsce!
Słuchasz płyt gdzie chcesz i kiedy chcesz. Przyswajasz praktyczną wiedzę z optymalną szybkością i w najlepszym dla siebie czasie. Ty wybierasz! Ty decydujesz ! Jeśli czegoś nie zrozumiesz, zawsze możesz odsłuchać ponownie dany fragment, zajrzeć do skryptu ćwiczeniowego lub zadać pytanie poprzez . Twoja inwestycja jest w 100% bezpieczna. Jeśli nie będziesz usatysfakcjonowany naszym treningiem (Ekspert Perswazji), zwrócimy Ci zainwestowane pieniądze. Otrzymasz imienny certyfikat, będący potwierdzeniem Twoich kompetencji w dziedzinie perswazji, sprzedaży i marketingu perswazyjnego. Certyfikat zostanie przesłany po pozytywnym rozwiązaniu testu egzaminacyjnego (on-line). Test możesz rozwiązywać dowolną ilość razy.

10 Opinie Ekspertów www.instytut-perswazji.pl Inne opinie znajdziesz na:
Ekspert Perswazji to nowa jakość w szkoleniach na temat szeroko rozumianej perswazji. Pracuję w marketingu dobrych kilka lat, jednak to co usłysza-łem ścięło mnie z nóg... Bartłomiej Dajer Specjalista. ds. e-commerce Polifarb Cieszyn-Wrocław Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A. jest największym producentem wyrobów lakierowych w Polsce „Rzeczywiście pasjonująca praktyczna wiedza. Obowiązkowe szkolenie dla profesjonalnych sprzedawców, negocjatorów i marketerów” Wojciech Kwiatkowski Sp. Ds. Marketingu Empik.com Sieci sklepów EMPiK nikomu przedstawiać nie trzeba. Inne opinie znajdziesz na: „Zaawansowana wiedza. Zawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane”. Agnieszka Bzdyra-Maciorowska Redaktor Naczelna miesięcznika „Marketing w Praktyce” („Marketing w Praktyce” to wydawany od 1996 r. miesięcznik skierowany do praktyków marketingu) „Nie wiem co o tym myśleć. Z jednej strony wspaniałe narzędzie, z drugiej zaś straszna broń w rękach nieuczciwych ludzi”. Krzysztof Kozak Dyrektor zarządzający Platforma Mediowa Point Group Platformę tworzą m.in..: BTL Point Group (agencja marketing services), Media Point Group (media prasowe m.in.: "Dlaczego", "Sporootym", "Dlatego", "Warsaw Point", "Machina", "Korba.pl"), Mobile Point Group (agencja marketingu mobilnego).

11 Atrakcyjna cena Satysfakcja lub zwrot PIENIĘDZY! A teraz UWAŻAJ!
Tradycyjne szkolenia, oparte na podobnym programie, to minimalny koszt rzędu: 3000,00 zł. Do kwoty tej należy oczywiście doliczyć koszty podróży do miejsca szkolenia oraz czas, który na to poświęcisz. Satysfakcja lub zwrot PIENIĘDZY! Twoja inwestycja jest w 100% bezpieczna Jeśli nie będziesz zadowolony znaszego treningu, zwrócimy CI zainwestowane pieniądze. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami w ciągu 30 dni od daty zakupu. Instytut Perswazji oferuje Ci szkolenie Ekspert Perswazji™ w rewelacyjnej cenie: 1100,00 zł. A teraz UWAŻAJ! Masz możliwość zakupu Eksperta Perswazji™ za cenę: 677,00 zł (netto). (Sprawdź na czy podana cena promocyjna jest jeszcze aktualna) Tylko teraz otrzymasz elitarną Kartę Członka Instytutu Perswazji, uprawniającą do korzystania z bazy wiedzy na witrynie WWW Instytutu, rabatów oraz innych przywilejów.

12 UWAGA!!! Ty czy Twoja konkurencja?
Zamówienie złożysz na naszej stronie www: Sam podejmij decyzje! Zamów już teraz! Instytut Perswazji (wydawca szkolenia Ekspert Perswazji ™ ) to pierwsza jednostka w Polsce specjalizująca się wyłącznie w badaniach nad skutecznymi strategiami perswazji, negocjacji oraz sprzedaży. Eksperci Instytutu to trenerzy programowania neurolingwistycznego, praktycy perswazji, sprzedaży, negocjacji i marketingu. UWAGA!!! Instytut Perswazji nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, które wyko-rzystują poznane techniki do celów związanych z egoisty-czną manipulacją. Nasi eksperci należą do:


Pobierz ppt "reklamę Twórz skuteczną przekonuj skutecznie osiągaj cele marketingowe"

Podobne prezentacje


Reklamy Google