Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zdjęcia ze stron: www.go.funpic.hu www.leenks.com www.joemonster.org www.jokefrog.com www.wp.pl Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zdjęcia ze stron: www.go.funpic.hu www.leenks.com www.joemonster.org www.jokefrog.com www.wp.pl Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży."— Zapis prezentacji:

1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting

2 Jak myślisz: jak ważne są pierwsze 3 minuty spotkania lub rozmowy z klientem?

3 Ile razy zdarza Ci się pytać: W czym mogę pomóc? Czym mogę służyć?

4 Odpowiedział Ci już ktoś: Proszę mi ponosić torbę, a ja zrobię zakupy?

5 Rozmawiasz setki razy i część z tych rozmów jest na pewno skuteczna

6 Masz swoje techniki, chwyty i sprawdzone teksty

7 Masz sposoby na klientów

8 Czy wszystkie działają tak jak tego oczekujesz?

9 Czy dostajesz maksimum uwagi i koncentracji na tym, co masz do powiedzenia?

10 A co masz?

11 Zadajesz wciągające pytania? A zadajesz w ogóle pytania?

12 Budujesz w nich obrazy?

13 Kusisz emocjami?

14 Czy raczej wciskasz i zmuszasz do zakupu?

15 A gdy już skłonisz do kupienia, mają do Ciebie pretensje, że ich namówiłeś?

16 Jak ukazać różnice, które skutecznie wpływają na decyzje zakupowe?

17 Jest wielu, którzy mówią nie i tylko czekają na to, żeby ich przekonać

18 Potrafisz?

19 A dopasowujesz się do rozmówców o odmiennym temperamencie, typie sensorycznym?

20 lub innej funkcji w procesie decyzji zakupowych?

21 Każdy żąda specjalnego traktowania …

22 … coraz więcej uwagi

23 Jak naprawdę odczytywać, słuchać, mówić, by wpływać na innych?

24 Jak zbijać obiekcje, zastrzeżenia, wątpliwości i wymówki?

25 Jak reagować na stawiane warunki?

26 Jak reagować, gdy klient krzyczy za drogo?

27 Masz pewność, że jak zejdziesz z ceny, klient nie będzie naciskał na większą zniżkę?

28 Straszą Cię konkurencją? Wymawiają stałym dostawcą? Nie chcą od Ciebie żadnych ofert!?

29 Albo reagują tylko na pisemne oferty?

30 I co wtedy?

31 Co powoduje, że klient decyduje się na zakup i jest do niego przekonany pod wpływem słów sprzedawcy?

32 Co trzeba powiedzieć, żeby mało przekonany – zdecydował się na zakup?

33 Myślisz, że trzeba obniżyć cenę?

34 A nawet jeśli - to, czy oczekujesz czegoś w zamian? Czy bezmyślnie oddajesz

35 Potrafisz rozmawiać nie używając egocentrycznych wstawek, grzecznościowych zwrotów?

36 Przekonaj się, jak to robisz Ty i jak to robią inni na spotkaniu z MISTRZOWSKICH TECHNIK SPRZEDAŻY w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym

37 Dostaniesz zbierane przez 23 lata najlepsze wzory tekstów, ripost, reakcji

38 Aż 12 najskuteczniejszych technik zamknięcia, w tym unikalne metody autorskie

39 Przekonaj się jak wiele z nich wykorzystasz w swoim kontakcie z klientem

40 Zainwestuj swój czas

41 Już wiesz, dlaczego warto być na tym spotkaniu?

42 Zadzwoń i skorzystaj z dotacji do tego spotkania! Po co masz płacić całość? Salamon Consulting


Pobierz ppt "Zdjęcia ze stron: www.go.funpic.hu www.leenks.com www.joemonster.org www.jokefrog.com www.wp.pl Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży."

Podobne prezentacje


Reklamy Google