Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OFERTA WSPÓŁPRACY.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OFERTA WSPÓŁPRACY."— Zapis prezentacji:

1 OFERTA WSPÓŁPRACY

2 ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ 3.0: STRATEGIE SUKCESU.
RAPORT THINKTANK I ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS KONFERENCJA PR FORUM 2011 PAŹDZIERNIK 2011

3 KONFERENCJA PR FORUM 2011 RAPORT REPUTACJA 3
KONFERENCJA PR FORUM 2011 RAPORT REPUTACJA 3.0 WSPÓLNY PROJEKT ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS ORAZ THINKTANK

4 KONFERENCJA PR FORUM REPUTACJA 3. WYZWANIA DLA WIZERUNKU
KONFERENCJA PR FORUM REPUTACJA 3.0. WYZWANIA DLA WIZERUNKU. NOWE PODEJŚCIA.

5 RAPORT: REPUTACJA 3.0. NOWE PODEJŚCIA DO BUDOWANIA REPUTACJI ORGANIZACJI, INSTYTUCJI I LIDERÓW

6 PR FORUM ORAZ GALA „ZŁOTYCH SPINACZY” NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE BRANŻY KOMUNIKACJI I PR
1

7 ZWIĄZEK FIRM PR Związek Firm Public Relations (ZFPR) istnieje od 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie. Działa w zakresie budowania profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami, podnoszenia standardów w branży oraz świadomości potrzeby korzystania z profesjonalnych usług PR. ZFPR jest organizatorem dorocznego PR FORUM oraz konkursu na najlepsze kampanie PR - „Złote Spinacze”. Prowadzi również kursy renomowanej London School of Public Relations (LSPR).

8 ZŁOTE SPINACZE „Złote Spinacze” są jednym z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży PR. Na rynku powstaje wiele projektów komunikacyjnych o wysokim stopniu profesjonalizmu. Organizowany przez Związek Firm Public Relations konkurs wyróżnia i promuje te najciekawsze, najbardziej wartościowe.

9 THINKTANK: PLATFORMA WYMIANY IDEI I DOŚWIADCZEŃ DLA LIDERÓW
2

10 KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK

11 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
MISJA THINKTANK Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji.

12 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
PARTNER THINKTANK Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie.

13 MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN

14 REPUTACJA 3.0 ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY PRZY RAPORCIE I KONFERENCJI 2

15 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
KONFERENCJA - OPIS Proponujemy współpracę sponsorską przy konferencji PR Forum 2011: „Reputacja 3.0. Wyzwania dla wizerunku nowe podejścia i rozwiązania”. Konferencja odbędzie się 25 października 2011 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie. Co roku udział w konferencji biorą eksperci z firm i instytucji w zakresie komunikacji, marketingu, nowych technologii i budowania relacji. Wieczorem, po konferencji odbędzie się również Gala Konkursu „Złote Spinacze”.

16 KONFERENCJA - MOŻLIWOŚCI
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ KONFERENCJA - MOŻLIWOŚCI Możliwości współpracy przy konferencji obejmują Partnerstwo Strategiczne i Sponsoring Konferencji i/lub Gali Konkursu Złote Spinacze. Partnerom Konferencji oferujemy indywidualne pakiety sponsorskie dotyczące samej Konferencji lub konferencji i Gali, a także pakiety łączone z możliwością współpracy przy raporcie „Reputacja 3.0” wydawanym przez THINKTANK.

17 Z MYŚLĄ O LIDERACH MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY PRZY OPRACOWANIU RAPORTU: SPONSORING POSZCZEGÓLNYCH SEKCJI, REKLAMA, STUDIA PRZYPADKU

18 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
RAPORT - OPIS Proponujemy współpracę przy realizacji raportu „Zarządzanie reputacją firmy i organizacji. Polskie doświadczenia PR”. Raport ukaże się w październiku 2011 r. w nakładzie 3 tys. egz. i będzie dystrybuowany podczas PR Forum 2011 oraz do liderów polskich firm i instytucji (specjalna lista mailingowa). Do współpracy zapraszamy agencje PR i ekspertów zarządzających reputacją w firmach. Ambicją raportu jest podsumowanie polskich doświadczeń w zakresie zarządzania reputacją firm.

19 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
RAPORT - MOŻLIWOŚCI Możliwości współpracy obejmują: zamieszczenie w raporcie opracowań eksperckich, wyników badań itp. przeprowadzanych przez partnerów raportu, a dotyczących zarządzania reputacją. Zamieszczenia studium przypadku firmy/instytucji eksperckiej, dotyczącego określonego obszaru zarządzania reputacją (zarządzanie marką, wizerunkiem, zaangażowaniem, CSR i odpowiedzialność firmy, budowanie relacji w serwisach społecznościowych i innych). Możliwość zamieszczenia reklamy wizerunkowej firmy.

20 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
RAPORT: ZAWARTOŚĆ Reputacja 3.0: nowe podejścia do budowania reputacji w firmach. „Okrągły stół” z udziałem polskich ekspertów i praktyków komunikacji. Najlepsze praktyki w zakresie budowania reputacji w firmach i instytucjach: studia przypadku polskich firm i instytucji. Nowe wymiary budowania reputacji firmy, rola i znaczenie lidera w budowaniu reputacji, wartości w organizacji, reputacja a zaangażowanie pracowników, reputacja a interesariusze, lider i jego wpływ na poziom reputacji organizacji. Budowanie reputacji w polskich warunkach: co działa, a co nie?

21 RAPORT – DYSTRYBUCJA Nakład: 3 tys. egz.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ RAPORT – DYSTRYBUCJA Nakład: 3 tys. egz. Bezpośrednia wysyłka raportu „Reputacja 3.0” do liderów i osób odpowiedzialnych za PR, komunikację i marketing w bazie THINKTANK (duże firmy, przedsiębiorcy, baza członków PKPP Lewiatan, administracja publiczna). 2. Wysyłka do specjalnie przygotowanej bazy liderów w polskich firmach. 3. Wysyłka do baz partnerów publikacji (dodatkowe bazy adresowe osób odpowiedzialnych za markę i reputację).

22 KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH MAGAZYNU
3

23 INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy

24 359 12,2 tys. 5,3 tys. LUDZIE THINKTANK.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE. 359 12,2 tys. 5,3 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) firm z „Listy 500 największych polskich firm”, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klub THINKTANK

25 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI 65 60% 88% odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10)

26 CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA. Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

27 CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ? Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

28 CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

29 INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. 72% % lat ,5 lat 72% % % 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces

30 BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
P U B L I S H I N G


Pobierz ppt "OFERTA WSPÓŁPRACY."

Podobne prezentacje


Reklamy Google