Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Gimnazjum nr 2 Legionowie

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Gimnazjum nr 2 Legionowie"— Zapis prezentacji:

1 Gimnazjum nr 2 Legionowie

2 Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Jana III Sobieskiego
KONTAKT Z NAMI Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Jana III Sobieskiego Legionowo ul. Królowej Jadwigi 11 nr telefonu - (22) Dyrektor szkoły mgr inż. Małgorzata Sujak S e r d e c z n i e z a p r a s z a m !

3 Przez ponad 20 lat nauczyciele, pedagodzy i psychologowie
…włożyli wiele trudu i serca, by miejsce to było przyjazne dla uczniów, oraz dbali o ich rozwój intelektualny i duchowy …a dzięki wybudowanemu przed budynkiem podjazdowi dla wózków inwalidzkich, wewnętrznej windzie, specjalnie przystosowanym toaletom, szkoła stwarza przyjazne warunki dla osób niepełnosprawnych

4 OBIEKTY SPORTOWE SPRAWIAJĄ
że każdy uczeń ma możliwość rozwoju fizycznego i rozwijania swoich umiejętności, w różnych dziedzinach sportu

5 DO DYSPOZYCJI UCZNIÓW MAMY
bibliotekę szkolną z bogatym księgozbiorem

6 plastycznej biologicznej historycznej
DZIĘKI PRACOWNIOM polonistycznej fizycznej geograficznej plastycznej biologicznej historycznej muzycznej informatycznym chemicznej uczniowie mają możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce…

7 W RAMACH ZAJĘĆ PROPONUJEMY
naukę języków obcych… angielskiego francuskiego niemieckiego rosyjskiego oraz ciekawe zajęcia pozalekcyjne…

8 w roku szkolnym 2011/2012 DODATKOWE ZAJĘCIA
Międzyszkolne projekty edukacyjne pod patronatem Prezydenta Miasta Legionowa Wilanów królewski i magnacki Z matematyką w przyszłość Szkoła Liderów

9 Król Jan III Sobieski, jego epoka
oraz czasy napoleońskie

10 Z 42 artykułu Karty Nauczyciela
DODATKOWE ZAJĘCIA Z 42 artykułu Karty Nauczyciela polonistyczne Koło polonistyczne Warsztaty stylistyczne z języka polskiego Zajęcia przygotowywujące do egzaminu gimnazjalnego dla klas III Klub „Dobrej Książki” Zajęcia wyrównawcze dla klas I ,II, III gimnazjum

11 DODATKOWE ZAJĘCIA z języka angielskiego
Zajęcia doszkalające z języka angielskiego dla klas I Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego dla klas III Exam Extender – klasa 3c Ideas and issues – spiking skills, klasa 1e Nauka gramatyki i słownictwa poprzez piosenki Zajęcia wyrównawcze z uczniami mającymi trudności w nauce języka angielskiego

12 DODATKOWE ZAJĘCIA inne języki obce
Zajęcia przygotowywujące do egzaminu gimnazjalnego z języka rosyjskiego gimnazjalnego z języka niemieckiego Zajęcia doskonalące z języka francuskiego przygotowujące do konkursu kuratoryjnego Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego inne języki obce

13 DODATKOWE ZAJĘCIA matematyczne
Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego z matematyki dla klas III Zajęcia doskonalące z matematyki dla klasy 1b Zajęcia wspomagające uczniów w nauce matematyki dla klas I i II Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas II

14 wiedzy o społeczeństwie
DODATKOWE ZAJĘCIA historyczne Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego z historii dla klas III Zajęcia wyrównawcze z historii wiedzy o społeczeństwie Co młody człowiek o PRL wiedzieć powinien Szkoła Liderów

15 DODATKOWE ZAJĘCIA biologiczne geograficzne
Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe geograficzne Koło geograficzne dla klas 3 gimnazjum Zajęcia przygotowywujące do egzaminu gimnazjalnego z geografii oraz uzupełniające i utrwalające wiedzę

16 DODATKOWE ZAJĘCIA chemiczne fizyczne
Zajęcia uzupełniające i utrwalające z chemii Zajęcia dodatkowe z chemii dla uczniów gimnazjum fizyczne Przygotowanie do konkursu fizycznego i astronomicznego Zajęcia wyrównawcze z fizyki

17 DODATKOWE ZAJĘCIA informatyczne kaligraficzne internetowych
Dziennikarz internetowy – tworzenie i edycja stron internetowych Zajęcia wyrównujące braki z informatyki dla klas 1 kaligraficzne Kaligrafia – sztuka pięknego pisania

18 DODATKOWE ZAJĘCIA plastyczne muzyczne Koło dekoratorskie
Koło origami Koło dekoratorskie muzyczne Chór Zajęcia wokalne

19 psychologiczno – pedagogiczne
DODATKOWE ZAJĘCIA psychologiczno – pedagogiczne wspierające ucznia Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne Zajęcia indywidualne o charakterze psychoedukacyjnym i terapeutycznym Spotkania indywidualne z uczniami - wsparcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów szkolnych i pozaszkolnych Zajęcia z wychowania do życia w rodzinie

20 DODATKOWE ZAJĘCIA inne LOP i Szkolne Koło PCK
Przygotowanie do sakramentu bierzmowania Koło biblijne Wolontariat

21 DODATKOWE ZAJĘCIA sportowe
pływanie tenis stołowy piłka siatkowa koło strzelectwa sportowego aerobik

22 w roku szkolnym 2011/2012 I semestr
OSIĄGNIĘCIA w roku szkolnym 2011/2012 I semestr Gimnazjum nr 2 w Legionowie

23 OSIĄGNIĘCIA Konkursy jednoetapowe szkolne Konkurs astronomiczny
83 uczniów

24 OSIĄGNIĘCIA Etap miejski: Konkurs plastyczny „Znak orła”
I miejsce - 2 uczniów Konkurs plastyczny „Pocztówka świąteczna” I miejsce – 1 uczeń

25 OSIĄGNIĘCIA Etap powiatowy:
Międzyszkolny Konkurs Wiedzy o Krajach Niemieckojęzycznych pod Patronatem Prezydenta Miasta Legionowo I miejsce – 1 uczeń Powiatowy Konkurs Ortograficzny dla szkół gimnazjalnych 1 uczeń

26 OSIĄGNIĘCIA Etap wojewódzki Dlaczego kolej jest ekologiczna?
10 uczniów

27 OSIĄGNIĘCIA Etap rejonowy:
Konkurs Wiedzy o polskim państwie podziemnym, Armii Krajowej i Szarych Szeregach 3 uczniów Konkurs matematyczny 1 uczeń

28 OSIĄGNIĘCIA Konkursy w trakcie trwania…
Międzygimnazjalny konkurs matematyczny 36 uczniów I powiatowy konkurs literacki „Jesteśmy razem” Legionowo 2012 10 uczniów

29 Z OSIĄGNIĘĆ NASZYCH UCZNIÓW
JESTEŚMY DUMNI Z OSIĄGNIĘĆ NASZYCH UCZNIÓW Agaty Paruch – uczennicy klasy III która, realizuje projekt ”Serce jako organ życia i uczuć” w ramach Regionalnego Programu Stypendialnego dla Uczniów Szczególnie Uzdolnionych” Projekt jest realizowany przez Departament Edukacji Publicznej i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego Zadania wykonane: Ukończenie kursu pierwszej pomocy Przeprowadzenie lekcji pokazowej w klasie Agaty z wykorzystaniem zakupionego modelu serca Wystawka wykonanych albumów i prac plastycznych Prezentacja multimedialna .

30 SUKCESAMI NASZEGO GIMNAZJALISTY
oraz chwalimy się… SUKCESAMI NASZEGO GIMNAZJALISTY Igora Szulicha zawodnika UKS Delfin Legionowo który, wywalczył w grudniu 2011 roku, na Otwartych Mistrzostwach Warszawy w pływaniu 3 medale: złoty, srebrny i brązowy Pływalnia przy ZSO nr 2 była miejscem, w którym Igor rozpoczął swoją sportową karierę Sukcesy poprzedzone były żmudnymi treningami

31 ODKRYLIŚMY W NASZEJ SZKOLE
MEDYCZNY TALENT drugoklasisty Piotra Sobieckiego, zajmującego się tematyką mózgu ludzkiego „Jego zainteresowania i wielka wiedza zostały zauważone nie tylko wśród nauczycieli, ale również lekarzy szpitala brudnowskiego, gdzie Piotr w towarzystwie TV Polsat spędził cały dzień, poznając tajniki neurochirurgii”

32 30 GIMNAZJALISTÓW NASZEJ SZKOŁY
otrzymało stypendia dla najlepszych legionowskich uczniów Prezydent Miasta Legionowo Roman Smogorzewski wręcza nagrody

33 do czterech klas pierwszych
PROWADZIMY NABÓR do czterech klas pierwszych IA – KLASA Z INNOWACJĄ matematyka z j. angielskim „MATEMATYKA I JĘZYK ANGIELSKI W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU” IB – KLASA Z INNOWACJĄ polsko - francuską „POLSKIE ZWIĄZKI Z KULTURĄ FRANCUSKĄ NA PRZESTRZENI WIEKÓW” IC – KLASA OGÓLNA ID – KLASA SPORTOWA piłka siatkowa i piłka nożna

34 INNOWACJA „ Uczymy się nie dla szkoły, lecz dla życia.” Seneka
„ MATEMATYKA I JĘZYK ANGIELSKI W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU” Autorki : Sylwia Kuligowska – nauczyciel matematyki Bogusława Lasak – nauczyciel j. angielskiego Innowacja pedagogiczna dla klasy I gimnazjum w 3 letnim cyklu nauczania

35 ADRESACI „MATEMATYKA I JĘZYK ANGIELSKI W PRAKTYCZNYM
Innowacja pedagogiczna „MATEMATYKA I JĘZYK ANGIELSKI W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU” kierowana jest do uczniów zainteresowanych pogłębianiem wiedzy matematycznej, jak również zdobywaniem dodatkowych umiejętności z języka angielskiego We współczesnej szkole i środowisku lokalnym oraz na rynku pracy zauważamy potrzebę bycia kreatywnym oraz posiadania umiejętności praktycznych Matematyka i język angielski są wszechobecne i ich znajomość jest konieczna do sprawnego poruszania się po wielorakich źródłach informacji

36 ADRESACI Jednym z celów przyświecających tworzeniu tego
programu była jego zgodność z najnowszymi tendencjami metodycznymi obecnej doby nauczania języków obcych Nacisk został położony na stosowanie metody komunikacyjnej, czyli uświadomienie młodzieży, iż język jest narzędziem służącym do wymiany informacji, wyrażania emocji oraz odczuć w kontaktach ze światem zewnętrznym

37 Uczyć się z pasją odkrywcy!
CO BĘDZIEMY ROBIĆ? Uczyć się z pasją odkrywcy! Duży nacisk będzie kładziony na zadania praktyczne dotyczące zadań z życia codziennego: zakupy, remonty, banki itp. oraz na rozwijanie logicznego myślenia, rozumowania i wnioskowania. Uczymy, jak zdobyta wiedza może być praktycznie wykorzystana Wniesiemy do nauczania aktualne problemy z życia codziennego, co przyczyni się do wzrostu motywacji uczenia się związków matematyki z otaczającą rzeczywistością (popularyzowanie matematyki)

38 CO BĘDZIEMY ROBIĆ? Uczyć się z pasją odkrywcy!
Będziemy rozwiązywać zadania o zwiększonym stopniu trudności o pozwoli uczniom na lepsze przygotowanie się do egzaminu gimnazjalnego oraz do konkursów matematycznych Jako nauczyciel uczący również w liceum ogólnokształcącym zauważam ogromną potrzebę wprowadzania niektórych treści programowych ze szkoły średniej już w gimnazjum. Treści te są ściśle związane z podstawą programową gimnazjum. W czasie nauki uczniowie otrzymają wiedzę i umiejętności, które będą mogli rozwijać w szkole średniej

39 CO BĘDZIEMY ROBIĆ? Ucz z pasją!
to gruntowny trening umiejętności językowych w atrakcyjnym i motywującym kontekście: rozwijanie zdolności językowych w oparciu o nowe technologie (programy komputerowe, Internet) poznawanie języka angielskiego poprzez porywające i prawdziwe historie, niesamowite fotografie i oryginalne filmy z National Geographic grammar GPS - doskonała nawigacja po drogach i bezdrożach gramatyki

40 CO BĘDZIEMY ROBIĆ? Ucz z pasją!
budowanie świadomości różnic i podobieństw pomiędzy językami i kulturami (wycieczki do Instytutu Brytyjskiego, udział w spektaklach teatralnych, korespondencja z rówieśnikami, ćwiczenie kulturowe, projekty) indywidualizacja procesu kształcenia - extra materiały do kopiowania skorelowane z podręcznikiem słowne rozjazdy i łamańce językowe - zwrócenie uwagi na zagadnienia szczególnie trudne dla polskiego gimnazjalisty In Europe, In English - extra pakiet na płycie CD interesujących faktów i materiału językowego do przekazywania wiedzy na temat Polski obcokrajowcom

41 CELE Naszym celem jest: Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie
matematyki i języka angielskiego Wykorzystanie wiedzy matematycznej do rozwiązywania zadań praktycznych Wykorzystanie umiejętności językowych do komunikacji Przygotowanie uczniów do konkursów matematycznych i językowych Nabycie umiejętności samodzielnego zdobywania wiedzy i korzystania z różnych źródeł informacji

42 CELE Pobudzenie do twórczego i odważnego działania.
Budowanie wiary we własne możliwości oraz poczucia własnej wartości Rozwinięcie indywidualnych zainteresowań i uzdolnień uczniów Wyposażenie uczniów w wiedzę i umiejętności pozwalające na kontynuowanie nauki w szkole ponadgimnazjalnej Uczenie odpowiedzialności i szacunku dla pracy własnej i swoich kolegów

43 CELE Zajęcia mają sprawić, że: uczniowie zostaną zmotywowani do
rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności - będą rozwijać swoje zainteresowania matematyczne i językowe

44 OSIĄGNIĘCIE ZAŁOŻONYCH CELÓW
związane jest: Ze zwiększeniem ilości godzin zajęć matematyki w całym cyklu kształcenia Dodatkowa 1 godzina matematyki  dla klasy (łącznie 5h = 4h +1h) Ze zwiększeniem ilości godzin zajęć języka angielskiego w całym cyklu kształcenia Dodatkowe 2 godziny języka angielskiego (po 1 dodatkowej godzinie na grupę. Łącznie dla grupy 4h = 3h +1h))   Ograniczeniem liczby uczniów w klasie do 28 osób

45 ZASADY REKRUTACJI DO KLASY Z I NNOWACJĄ
Matematyka i język angielski w praktycznym zastosowaniu Rekrutacja do klasy odbywa się na zasadzie powszechnej dostępności O zakwalifikowaniu ucznia do klasy decyduje powołana przez Dyrektora Komisja rekrutacyjno-kwalifikacyjna Decyzję o przyjęciu do klasy podejmuje dyrektor szkoły na wniosek rodziców/prawnych opiekunów po zapoznaniu się z protokołem komisji rekrutacyjnej

46 ZASADY REKRUTACJI DO KLASY Z I NNOWACJĄ
Matematyka i język angielski w praktycznym zastosowani Komisja rekrutacyjna kwalifikuje uczniów klasy na podstawie - oceny z matematyki - oceny z języka nowożytnego - średniej ocen na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej - liczby punktów uzyskanych na sprawdzianie - oceny z zachowania Ostateczną decyzję o przyjęciu ucznia do klasy podejmuje Dyrektor Szkoły

47 INNOWACJA „ POLSKIE ZWIĄZKI Z KULTURĄ FRANCUSKĄ NA PRZESTRZENI WIEKÓW”
Autorki : Małgorzata Suder – nauczyciel j. francuskiego Grażyna Wesołowska – nauczyciel j. polskiego Innowacja pedagogiczna dla klasy I gimnazjum w 3 letnim cyklu nauczania

48 ZNACZENIE JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Kto mówi po francusku? Francuzi, Belgowie ,Szwajcarzy, mieszkańcy Quebec’u, mieszkańcy byłych kolonii francuskich rozsianych po całym świecie Gdzie się mówi po francusku? - w Brukseli – w strukturach Unii Europejskiej, - w Strasburgu – w siedzibie Parlamentu Europejskiego, - w Genewie – w europejskiej siedzibie ONZ, w siedzibie Światowej Organizacji Zdrowia w siedzibie Światowej Organizacji Handlu Po co uczyć się języka francuskiego? - zwiększenie szans na rynku pracy - w celach turystycznych

49 PROPONOWANA INNOWACJA PRZEWIDUJE
Jedną godzinę dodatkową języka polskiego w tygodniu przeznaczoną na poznawanie twórców literatury francuskiej i omawianie ich dzieł ( w całości lub fragmentów) Dwie godziny dodatkowe języka francuskiego w tygodniu - 1 godzina z podziałem na grupy przeznaczona na poszerzanie i utrwalanie umiejętności językowych, ze szczególnym naciskiem na komunikację - 1 godzina bez podziału na grupy przeznaczona na poznawanie historii, geografii i zagadnień społeczno - kulturowych Francji

50 PROPONOWANEJ INNOWACJI
DODATKOWY ATUT PROPONOWANEJ INNOWACJI to wycieczki krajowe i zagraniczne, ściśle związane z tematyką zagadnień realizowanych w czasie zajęć: - Ślady polskie w Paryżu - Król Stanisław Leszczyński – „dobroczyńca Metz”, Sobieski pod Wiedniem i jego związek z Marysieńką zamek – muzeum w Puławach –„ gniazdo” rodowe Księcia Adama Czartoryskiego zwanego „polskim królem na emigracji” Wilanów – siedziba Króla Jana III Sobieskiego i jego francuskiej żony

51 ZASADY REKRUTACJI Z INNOWACJĄ
„POLSKIE ZWIĄZKI Z KULTURA FRANCUSKĄ NA PRZESTRZENI WIEKÓW” Na warunkach ogólnych – w przypadku gdy liczba chętnych nie przekracza planowanej liczebności oddziału W przypadku, gdy liczba kandydatów jest większa niż liczba miejsc stosuje się następujące zasady rekrutacji: Do klasy zostaną przyjęci uczniowie z największą liczbą punktów, wg kryteriów: - ocena z języka polskiego - ocena z języka obcego - ocena z historii - ocena z zachowania

52 do trzech klas pierwszych
PROWADZIMY NABÓR do trzech klas pierwszych Drogi uczniu szkoły podstawowej! Stoisz przed trudnym wyborem nowej szkoły. Oto nasza oferta. Przeczytaj ją, zastanów się i wybierz to, co dla Ciebie najlepsze.

53 W naszej szkole jest ciekawie i wesoło

54 WYCHOWUJEMY ŚWIADOMYCH OBYWATELI
Akcja: „Nie bądź durny, idź do urny” promowała czynny udział w wyborach i namawiała uprawnionych do głosowania „Dzień życzliwości” popularyzowała życzliwe postawy wobec innych ludzi „Sprzątamy Świat” zwracała uwagę na ekologiczny aspekt życia

55 WYBORY PARLAMENTARNE I DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI

56 ORGANIZUJEMY SPOTKANIA Z CIEKAWYMI LUDŹMI
np.…cykl spotkań z olimpijczykami Pierwszym naszym gościem był mistrz Polski, Europy i świata, dwukrotny mistrz olimpijski Robert Sycz Znany wioślarz: Opowiedział uczniom historię związaną ze sportem Przybliżył wiedzę o swojej dyscyplinie Podzielił się zebranym doświadczeniem związanym z uprawianiem sportu Zwrócił uwagę, jakimi cechami powinien charakteryzować się młody człowiek aby mógł osiągać sukcesy

57 UCZNIOWIE ROZWIJAJĄ SWOJE PASJE
przez udział w projektach edukacyjnych Przykładowe tematy: Spacer po Moskwie Buduj demokrację Etyczna moda Moja mała firma Język Internetu Przewodnik po Wielkiej Brytanii Prezydenci USA Tydzień bez rozpuszczalności Jak wyglądało życie rodziny królewskiej? Francuskie Domino Hej ze mną w Tatry Matematyczni Giganci i liliputy Rola pożywienia itd... Kilkadziesiąt projektów! Jest z czego wybierać!

58 PREZENTACJA ROJEKTU SPACER PO MOSKWIE Stolica Rosji i jej atrakcje turystyczne
Uczniowie w interesujący i przystępny sposób przedstawili kolegom najistotniejsze fakty z historii stolicy Rosji oraz znane i nieznane miejsca w Moskwie Przygotowali prezentację multimedialną oraz album w wersji papierowej Wcielili się w pracowników biura podróży i opracowali własny program zwiedzania miasta

59 Samorząd Uczniowski ma realny wpływ na to, co dzieje się w szkole
współorganizuje życie kulturalne szkoły redaguje szkolną gazetkę przedstawia radzie pedagogicznej i dyrektorowi wnioski i opinie w sprawach dotyczących uczniów zgłasza propozycje poprawek do statutu szkoły zapoznaje się ze szkolnym programem nauczania i wymaganiami, jakie są stawiane przed uczniem proponuje rozwiązania obejmujące całą szkołę np. zapobiega przemocy i broni praw pojedynczych uczniów

60 Aktywizacji Zawodowej
Kierując się hasłem Celestyna Freineta… „Szkoła nie jest przystankiem. Jest drogą, która otwiera się na coraz nowe horyzonty” Szkolny Klub Aktywizacji Zawodowej SKAZA … pomaga uczniom w planowaniu przyszłej kariery zawodowej i edukacyjnej, a także koordynować ją z potrzebami współczesnego rynku pracy

61 INFORMACJI NA TEMAT WYBORU SZKOŁY ŚREDNIEJ DOSTARCZĄJĄ
Targi Szkół Ponadgimnazjalnych i Wyższych Powiatowa Giełda Szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Nowodworskiego

62 NIE ZAPOMINAMY O POTRZEBUJĄCYCH
WOLONTARIAT wraz z Samorządem Szkolnym zorganizował zbiórkę: słodyczy dla dzieci z Domu Dziecka żywności dla podopiecznych Caritasu w Legionowie pieniędzy dla warszawskiego hospicjum pieniędzy na sprzęt medyczny zajęcia origami w Domu Opieki Kombatant w Legionowie wspierał darami ubogie rodziny z Legionowa

63 WOŚP I SZLACHETNA PACZKA

64 PIELĘGNUJEMY PAMIĘĆ Świąt Niepodległości Konstytucji 3 Maja Narodowego i Miejskiego Święta Szkoły Bożego Narodzenia Wielkiej Nocy Rocznic Śmierci Jana Pawła II Tragedii Smoleńskiej Wybuchu Powstania Warszawskiego

65 A PO PRACY DOBRA ZABAWA…
i na Konkursie Piosenki Angielskiej Na Festiwalu Młodych Talentów promujemy talenty muzyczne

66 na KONKURSIE PIOSENKI ANGIELSKIEJ bawimy się fantastycznie…

67 w ANDRZEJKOWY WIECZÓR nasz szkolny klub zamienia się w Jaskinię Wróżb

68 w MIKOŁAJKI Elfy przyjmują karty z życzeniami
i upominki, którymi uczniowie obdarowują swoich rówieśników

69 integrujemy się z nauczycielami
w DZIEŃ WAGAROWICZA integrujemy się z nauczycielami

70 to ukoronowanie naszej tradycji
BAL GIMNAZJALNY to ukoronowanie naszej tradycji

71 PROMUJEMY ZDROWY STYL ŻYCIA
Czuwamy nad promocją zdrowia naszych uczniów, serwując co pewien czas przepisy na pyszne dania własnej roboty i wyjaśniamy: zapiekanka z kaszy jaglanej Dlaczego warto jeść kaszę jaglaną? Jaki gatunek mąki użyć do pizzy? Wszystkie przepisy dostępne są na stronie internetowej szkoły

72 ORGANIZUJEMY WIELE WYCIECZEK
realizujemy projekty wymiany międzynarodowej z innymi szkołami np. z młodzieżą z Norwegii wycieczki zagraniczne – do Włoch, Francji, Hiszpanii, Anglii, by poznać kulturę innych narodów wycieczki krajowe - integracyjne, których celem jest wzajemne poznanie się społeczności klasowej wycieczki tematyczne – będące ciekawą formą zdobywania wiedzy np. lekcje muzealne

73 WYCIECZKA DO WŁOCH

74 WYCIECZKA DO FRANCJI Paris, Paris…

75 JESTEŚMY GOSPODARZAMI międzyszkolnych imprez
Otwartych Zawodów Mikołajkowych w pływaniu Grand Prix Legionowa w pływaniu Otwartych Zawodów w Pływaniu o Puchar Prezydenta Miasta Legionowo Otwartych Zawodów w Pływaniu Osób Niepełnosprawnych o Puchar Prezydenta Miasta Legionowo Festiwalu Młodych Talentów Turnieju Matematycznego

76 TURNIEJ MATEMATYCZNY

77 Jesteśmy zapraszani do udziału w
WARSZAWSKIM MODULE FESTIWALU NAUKI

78 PRIORYTETEM DLA NAS JEST BEZPIECZEŃSTWO UCZNIÓW
* Uruchomiliśmy „internetową skrzynkę problemów” oraz skrzynkę problemów i propozycji * Organizujemy spotkania z rzecz. prasowym Komendy Powiatowej Policji w Legionowie * Przygotowujemy ulotki informacyjne dla rodziców na temat przemocy i agresji w szkole * Udostępniamy poradniki na temat uzależnień pt. „Bliżej siebie, dalej od narkotyków” * Prowadzimy zajęcia integracyjne oraz „Warsztaty umiejętności społecznych”

79 MÓWIMY STOP AGRESJI

80 DUMĄ SĄ NASI UCZNIOWIE którzy: mają szeroki wachlarz zainteresowań
angażują się w wiele pożytecznych akcji osiągają sukcesy w różnych obszarach życia działają w Młodzieżowej Radzie Miasta

81 DLACZEGO MY? Oferujemy bogaty program nauczania
Mamy wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną Dysponujemy dobrym zapleczem Osiągamy wiele sukcesów sportowych i naukowych Stwarzamy przyjazne warunki dla uczniów niepełnosprawnych Organizujemy wiele imprez i wycieczek Doradzamy uczniom w wyborze przyszłej kariery Rozwijamy zainteresowania uczniów W różnorodny sposób przekazujemy wiedzę Uwrażliwiamy uczniów na krzywdę innych ludzi

82 A DO TEGO… U nas ciągle coś się dzieje! Z nami nie można się nudzić!
Nasza szkoła doskonale przygotowuje młodych ludzi do życia w dzisiejszych realiach!

83 Prezentację wykonała:
Ewa Jeziorska Zdjęcia: Weronika Roguszewska Tomasz Kopytko Mateusz Niewiadomski nauczyciele i uczniowie ZSO nr 2

84 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Gimnazjum nr 2 Legionowie"

Podobne prezentacje


Reklamy Google