Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMartyna Żukowska Został zmieniony 8 lat temu
1
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym"
2
Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Plan prezentacji 1. Platforma internetowa. 2. Nauczyciele a platforma internetowa. 3. Uczniowie a platforma internetowa. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„
3
Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Wykorzystanie platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Cele 2. Zakres 3. Odbiorcy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
4
Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Uwarunkowania techniczne wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Dostęp 2. Umiejętności techniczne 3. Przygotowanie do korzystania z platformy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
5
Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Uwarunkowania dydaktyczne wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Realizacja procesu dydaktycznego z wykorzystaniem platformy internetowej 2. Nowe role nauczyciela i ucznia 3. Zakres odpowiedzialności nauczyciela i ucznia za efekty procesu dydaktycznego IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
6
Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Nauczyciel a platforma internetowa 1. Umiejętności techniczne 2. Nowy zakres obowiązków 3. Rozliczanie czasu pracy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
7
Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Studenci a platforma internetowa 1. Ankieta: 32 osoby, studenci niestacjonarni Grupa 1= 2 sem (1 rok) = 16 osób (K=5, M=11) Grupa 2 = 4 sem (2 rok) = 16 osób (K=5, M=11) 2. Umiejętności techniczne 3. Umiejętności uczenia się IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„
8
Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Wyzwania 1. Organizacja procesu dydaktycznego 2. Zapewnienie studentom możliwości wyboru formy kształcenia (online / stacjonarnie) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„
9
Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Dziękuję za uwagę ! Anna Drzewińska adrzew@poczta.onet.pl IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.