Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAleksander Wilczyński Został zmieniony 9 lat temu
2
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015
3
Projekt dofinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki Realizacja projektu – kwiecień – grudzień 2015 Działania projektowe: Realizacja szkoleń Organizacja konferencji podsumowującej PODSTAWOWE INFORMACJE O PROJEKCIE
4
Promocja projektu – IV – XII 2015 Rekrutacja uczestników na szkolenia – IV – XI 2015 Realizacja szkoleń – X-XI 2015 Rekrutacja uczestników na konferencję – XI – XII 2015 Organizacja konferencji – XII 2015 RAMOWY HARMONOGRAM REALIZACJI PROJEKTU
5
Beneficjenci szkoleń: Jednostki samorządu terytorialnego Organizacje pozarządowe Branża turystyczna REALIZACJA SESJI SZKOLENIOWYCH
6
Spotkanie 1 – Źródła finansowania w turystyce w nowej perspektywie finansowej – fundusze dla samorządów Filozofia perspektywy 2014-2020 (sposób konstruowania projektów, umiejętność poszukiwania powiązań między sektorami i dziedzinami życia) Prezentacja programów horyzontalnych, regionalnych oraz międzynarodowych Warsztaty – pomysły na projekty – wypracowanie zrębów mazowieckiego programu przygotowania kadr dla turystyki SZKOLENIA DLA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
7
Spotkanie 2 – Współpraca z mediami w zakresie promocji obszaru i jego produktów turystycznych Specyfika pracy z mediami Przygotowywanie informacji prasowych Udzielanie wypowiedzi do mediów Organizacja imprez z udziałem mediów Organizacja efektywnych konferencji prasowych Komunikacja ze społecznościami SZKOLENIA DLA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
8
Spotkanie 3 – Klastry i rozwiązania sieciowe w turystyce Podstawy teoretyczne Prezentacja dobrych praktyk polskich i zagranicznych Specjalizacje klastrowe na Mazowszu Współpraca SZKOLENIA DLA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
9
Spotkanie 1 – Źródła finansowania w turystyce w nowej perspektywie finansowej – fundusze dla organizacji pozarządowych Filozofia perspektywy 2014-2020 (sposób konstruowania projektów, umiejętność poszukiwania powiązań między sektorami i dziedzinami życia) Prezentacja programów horyzontalnych, regionalnych oraz międzynarodowych Warsztaty – pomysły na projekty – wypracowanie zrębów mazowieckiego programu przygotowania kadr dla turystyki SZKOLENIA DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
10
Spotkanie 2 – Współpraca z mediami w zakresie promocji obszaru i jego produktów turystycznych Specyfika pracy z mediami Przygotowywanie informacji prasowych Udzielanie wypowiedzi do mediów Organizacja imprez z udziałem mediów Organizacja efektywnych konferencji prasowych Komunikacja ze społecznościami SZKOLENIA DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
11
Spotkanie 3 – Nowe trendy w turystyce Zmiany pokoleniowe Trendy społeczne i konsumenckie Nowe narzędzia i innowacyjny produkt turystyczny Klastry i rozwiązania sieciowe SZKOLENIA DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
12
Spotkanie 1 – Źródła finansowania w turystyce w nowej perspektywie finansowej – fundusze dla branży turystycznej Filozofia perspektywy 2014-2020 (sposób konstruowania projektów, umiejętność poszukiwania powiązań między sektorami i dziedzinami życia) Prezentacja programów horyzontalnych, regionalnych oraz międzynarodowych Warsztaty – pomysły na projekty – wypracowanie zrębów mazowieckiego programu przygotowania kadr dla turystyki SZKOLENIA DLA BRANŻY TURYSTYCZNEJ
13
Spotkanie 2 – Sprzedaż lokalnych produktów turystycznych Prezentacja potencjału regionu (produkty, subprodukty i atrakcje) Spotkanie z dostawcami lokalnymi produktów i usług Wypracowanie pakietów sprzedażowych SZKOLENIA DLA BRANŻY TURYSTYCZNEJ
14
Spotkanie 3 – Innowacyjne rozwiązania w turystyce - łączenie różnych obszarów np. design, moda, rzemiosło, kulinaria, podróże Nowe obszary produktowe, turystyka 4E, interaktywność Innowacyjne i niszowe produkty turystyczne w kontekście nowych potrzeb klienta Przykłady dobrych praktyk – projekt „Moda na Mazowsze” SZKOLENIA DLA BRANŻY TURYSTYCZNEJ
15
TERMINY SZKOLEŃ L.p.TerminTemat szkoleniaProwadzącyGrupa docelowa 1.5 października 2015Klastry i rozwiązania sieciowe w turystycePaweł GałeckiJst 2.20 października 2015 Współpraca z mediami w zakresie promocji obszaru i jego produktów turystycznych Jacek Andrzej Kwiatkowski NGO 3.27 października 2015Sprzedaż lokalnych produktów turystycznych Prof. Magdalena Kachniewska Branża turystyczna 4.3 listopada 2015Nowe trendy w turystyce Prof. Magdalena Kachniewska NGO 5.6 listopada 2015 Źródła finansowania w turystyce w nowej perspektywie finansowej fundusze dla przedsiębiorców Paweł Gałecki Branża turystyczna 6.16 listopada 2015 Źródła finansowania w turystyce w nowej perspektywie finansowej dla NGO Paweł GałeckiNGO 7.17 listopada 2015 Współpraca z mediami w zakresie promocji obszaru i jego produktów turystycznych Jacek Andrzej Kwiatkowski Jst 8.23 listopada 2015 Źródła finansowania w turystyce w nowej perspektywie finansowej – fundusze dla samorządów Paweł GałeckiJst 9.24 listopada 2015Innowacyjne rozwiązania w turystyce - łączenie różnych obszarów np. design, moda, rzemiosło, kulinaria, podróże Bartosz Wilczyński Branża turystyczna
16
MAZOWIECKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA Nowy Świat 27 00-029 Warszawa tel. 22/ 877 20 10 www.mrot.pl www.mazowsze.travel DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.